Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 21:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Starteri jama.
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2012 1:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2009 0:22
Postitusi: 62
Tere. Mure starteriga ei haagi teine alati ja laseb tagant ära kui veab. Abi oleks asjalikult nõust et mida teha saaks.?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Starteri jama.
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2012 13:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Starteril pendiks läbi.
Kui ma õigesti olen aru saanud, siis Sul kandiline diisel 2,5 ne. Alles vahetasin endal selle jupstüki ja pean ütlema, et paras peavalu.
Tellisin siit: http://www.javest.ee/automotive/varuosad
Kätte sain Smartpostiga 2-3 päevaga ja maksma läks 25 euri.
Kui vähegi võimalik, telli ära ka starteri puksid ja harjad (mul oleks vaja vahetada ka puksid, mis tähendab, et starter tuleb uuesti millalgi maha võtta. Pole veel päris õhtul, kuid parem oleks).
Kui Sul on sama starter, mis minul (arvatavasti on sama), siis starter on Boch ja kood on 0 001 218 125. Pole veel ise tellima hakanud, nii et, hinda ei oska öelda.
Nagu ma ütlesin, on mahavõtmine paras peavalu. Ürita seda teha garaasis kanali peal. Esiteks jääb ette pikk poolass (kõrvalistuja poolne) parem, kui selle eest ära saad. Kinnitus polte on 3 mis hoiavad sidurikoja küljes kinni. 2 on normaalselt ligipääsetavad, aga kolmas on starteri ja mootori ploki vahel, kuhu on paras peavalu ligi pääseda. Hea, kui Sul oleks vähemalt üks korralik padrunvõtmete komplekt. Starteri tagumises otsas olevat kronsat hoiab kinni mootori küljes 2 polti. Need on hästi ligipääsetavad.
Kui oled ta maha saanud, siis puhasta pealt kõntsast, võta laiali ja poleeri väga peene liivapaberiga see osa, kuhu harjad peale toetuvad. Ahjah, starteri taga on kaas, kus on näha keskel 2 polti, keera need lahti enne kui hakkad kaant maha kiskuma. Kui on puksid vahetatud ja pendiks ka, siis pane määret ka reduktori hammasratastele. Kui see kõik on koos ja hakkad alla panema, siis mina jätsin selle kõige sitemas kohas oleva poldi panemata. Hoiab väga hästi kinni ka ülejäänutega. Sest see polt on tõeline peavalu nagu ma juba ütlesin. Kui ülejäänud poldid on korralikult kinni, siis ei lähe see starter ka kusagile.
Jõudu tööle!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Starteri jama.
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Mär, 2013 21:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2009 0:22
Postitusi: 62
Tere. Asi tehtud sai starter lahti kisutud puhastatud ja määritud ka pendiks seest. Reduktor ja pendiks olid kuivanud määret täis ja sodised.Nüüd veab nagu peab aga eks näis kaua ja kuidas toimib.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Starteri jama.
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Mär, 2013 22:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2009 0:22
Postitusi: 62
kriimsilm kirjutas:
Starteril pendiks läbi.
Kui ma õigesti olen aru saanud, siis Sul kandiline diisel 2,5 ne. Alles vahetasin endal selle jupstüki ja pean ütlema, et paras peavalu.
Tellisin siit: http://www.javest.ee/automotive/varuosad
Kätte sain Smartpostiga 2-3 päevaga ja maksma läks 25 euri.
Kui vähegi võimalik, telli ära ka starteri puksid ja harjad (mul oleks vaja vahetada ka puksid, mis tähendab, et starter tuleb uuesti millalgi maha võtta. Pole veel päris õhtul, kuid parem oleks).
Kui Sul on sama starter, mis minul (arvatavasti on sama), siis starter on Boch ja kood on 0 001 218 125. Pole veel ise tellima hakanud, nii et, hinda ei oska öelda.
Nagu ma ütlesin, on mahavõtmine paras peavalu. Ürita seda teha garaasis kanali peal. Esiteks jääb ette pikk poolass (kõrvalistuja poolne) parem, kui selle eest ära saad. Kinnitus polte on 3 mis hoiavad sidurikoja küljes kinni. 2 on normaalselt ligipääsetavad, aga kolmas on starteri ja mootori ploki vahel, kuhu on paras peavalu ligi pääseda. Hea, kui Sul oleks vähemalt üks korralik padrunvõtmete komplekt. Starteri tagumises otsas olevat kronsat hoiab kinni mootori küljes 2 polti. Need on hästi ligipääsetavad.
Kui oled ta maha saanud, siis puhasta pealt kõntsast, võta laiali ja poleeri väga peene liivapaberiga see osa, kuhu harjad peale toetuvad. Ahjah, starteri taga on kaas, kus on näha keskel 2 polti, keera need lahti enne kui hakkad kaant maha kiskuma. Kui on puksid vahetatud ja pendiks ka, siis pane määret ka reduktori hammasratastele. Kui see kõik on koos ja hakkad alla panema, siis mina jätsin selle kõige sitemas kohas oleva poldi panemata. Hoiab väga hästi kinni ka ülejäänutega. Sest see polt on tõeline peavalu nagu ma juba ütlesin. Kui ülejäänud poldid on korralikult kinni, siis ei lähe see starter ka kusagile.
Jõudu tööle!
Eelnev tekst kirjeldab töö käiku ja on puhas tõde. TÄNUD!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Starteri jama.
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Mär, 2013 22:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Hea, et sain abiks olla!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Starteri jama.
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Sept, 2014 14:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2009 0:22
Postitusi: 62
Mõneks ajaks sai tööle aga nüüd ikka peksab üle. Teine korras starter sai peale ja käib nagu uus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Starteri jama.
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Sept, 2014 23:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Lähtudes postituste kronoloogiast, said ju pikendada tööiga lähes poolteiseks aastaks, mis polegi nii paha :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia