Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 2:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 09 Juun, 2012 10:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 20 Nov, 2011 16:53
Postitusi: 5
Mootor 2,5td 87kw hammasratas mootor.
Vana pump oli minemas see maha kakutud (metallipuru sees)
Vaja oleks uus pump peale keerata aga ei saa märkidele pihta.
Pumba hammasrattal 2 kiilu kohta. Kuna targad mehed suutsid ilma hammasratast fikseeriva abinõuta asja lahti lammutada siis pumba hammikas ka paigast ära.
kas kuidagi on võimaik tuvastada see asukoht kus algab nn esimesse pütti pumbast pihustamine ehk vaja pumba süüde paika saada.ilma esimest kaant lahtivõtmata. nn mootori saab paika keeratud (esimesse pütti surnud seis). Olen manuale otsinud aga ei midagi hammasratas mootorile pole manuali leidnud. Seda tean ka et pumba hammakal on mitu märki mida nn lahtivõetult saab paika ajada aga millise tähega seepaika ajada Vist oli A ja B.
Keegi sellise jamaga äkki tegelenud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Juun, 2012 17:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 06 Dets, 2011 21:40
Postitusi: 7
Tere.

Te peate ikka võtma kaane maha, sest seal on mitu hammasratast ja kõik märgid peavad kokku jooksma(päris palju pidin mootorile tiire tegema et kokku jookseksid kõik). Ise lasin tollepoolse mootori otsa maha, et saaks ligi kaanele(ilma mootorit maha võtmata), kui kõik märgid jooksevad kokku pane kõrgsurvepump asendisse kus esimene pihusti hakkab pritsima ja hammasratas A postisiooni.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Juun, 2012 11:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 20 Nov, 2011 16:53
Postitusi: 5
Küsin juurde, et kuidas tuvastada. nn esimese pihusti avamine? bosch ve pumbal iseenesest pole märke ainult 1 kiilusoon ja plunseri nn otsapolt kust saab tuvastada nn plunseri asukoha, aga rootorile mingeid märke ei ole siiamaani leidnud. Ja pumba hammasrattal on 2 kiilusoont.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Juun, 2012 21:45 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Pumbas peab küte sees olema ja pihusti pealt keerad toru lahti ja sätid sellisesse asendisse, et sa näed toru sisse. Kui kütuse tase hakkab torus muutuma, siis ongi pritse hetk. Kuidas ta vojaka kapoti all tehtav on, ei oska öelda. Aga mersu ridapumbal on see asi äärmiselt lihtne teha. Seal ka süüte sättimine pritsehetke järgi. Loodan, et said põhimõttest aru, kuidas see asi peaks olema.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Juun, 2012 22:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Rootorpumbal mõõdetakse mikromeetriga plunzri kõrgust väntvõlli teatud asendis. ;)
Selleks spets rakised ja auto margipõhiseid andmeid vaja.

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Juun, 2012 18:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 06 Dets, 2011 21:40
Postitusi: 7
Pump peaks kohe kütet pritsima kui küte sees ja seda ringi ajad ju.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia