Tänane kuupäev Teisipäev 04 Juun, 2024 17:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Sept, 2013 11:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 29 Sept, 2013 20:24
Postitusi: 11
Tervitus,
unenos sain ilmutuse ning soetasin pealkirjas mainitud Voyageri. Kuid tegemist siiski madudeaegse masinaga ning üksikud probleemid on tekkinud. Niisiis paluks kogenenumate abi:
purunes vasakpoolse pooltelje kastipoolne ots. Mitte võll ega need kolm laagrit vaid välimine kest, millele tõmmatakse kaitsekumm peale - kinnitub kasti külge. Tükid väljas, nõelad maas. Kas vahetamine on kodus teostatav tavaliste levinud vahenditega? Kas on mõttekas ühtlasi vahetada mõni simmerling kastil? Kuidas kinnitub kasti külge?

Siis veel:
külmalt halb käivitumine. Isegi väga halb. 20 sekundit käiamist täna hommikul masinat käima ei pannud. Eelsüüte tuluke küll põleb ja kustub, kuid kas vool neile peale tuleb - veel ei tea. Kas testriga saab küünlaid kontrollida, millised takistused peaks olema?

Kus on käigukasti õlitaseme kontrollava? Või mõõdupulk?


Tänud juba ette,
Mart

PS võib sobivaid varuosi pakkuda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Sept, 2013 13:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 29 Sept, 2013 20:24
Postitusi: 11
Ahjaa, tahhomeetri seier on samuti väga laisk, kas esineb mõnd tüüpviga, mille tõttu ta ei liigu üldse?
Signaali saab ta kustkohast? Pickup coil, hoorattalt vms?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Okt, 2013 21:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Tervist!
Nende kuramuste poolassidega on see jama, et need olid kas jõhkralt kirved või ei saanud üldse tellida. Teine asi kuskilt kasutatud leida.
Vahetamisega pole hullu. Nagu igal teisel masinal. Õlivann käigukasti alla, enne kui ratta alt võtad, keera poolassi mutter lahti. See jõhkralt kinni. Siis sarniir lahti ja nii ta laiali lagunebki. Kuna sul ainult tagumine, siis teoreetiliselt saab ka ilma välimist otsa lahtivõtmatta hakkama. Pole proovinud. Katsu see kastipoolne hellalt kätte saada, et ei vigastaks simmerit (kokkupanemisel samuti).
Kokkupanemisel tuleb see välimine mutter kinni uuesti vägistada. Pingutusmoment oli kas 210 või 240 njuutonit, kui ma ei eksi. Siis uuesti õli sisse ja tuld! Õli kohta oli siin selline teema:
viewtopic.php?f=83&t=11358

Eelsüüte küünalde kohta siis selline link:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=16659
Ma läinud kindlamat teed ja pannud uued. Ei olnud kallid.
Väga sant vahetada teise silindri oma. Ma vist isegi tegin selleks mingi võtma ümber, et kätte saada.
Tahhokas peaks saama impulsi genekast. Mul sõbral samal olendil kõikus tahhokas kõvasti, kuni enam ei laadinud kah. Lahti kiskudes avastasime puudulikuks kulunud harjad. Viilisin uued harjad sisse ja pärast seda ka tahhokas korras.
Aga jõudu!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Okt, 2013 22:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 29 Sept, 2013 20:24
Postitusi: 11
Eelsüütest niipalju, et küünalde latile 6 sek otse akult voolu ning masin käivitus poolest pöördest. Hakkan siis juhetpidi viga ajama.

Kas on veel kaitsmeid/releesid peale kapotialuse juhipoolses servas? Eelsüüte oma võiks asuda kus?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia