Muidugi võib olla asi õli vähesuses. Kogu selle temaatika peale arvan et valmistu siis ostma ca 9liitrit ATF+4 (see on ainuke ja õige kastiõli - need kes tulevad sulle pakkuma et võta dextron 3, käib küll - pangu endale seda dextroni kuhu aga oskavad) ja asjakohane kastiõli filter+uus karteritihend, selle vahetuse ajal otsi ka üles karteri põhjas seespool asuv magnet ja puhasta see kogunenud rauapurust. Kui õli vahetad siis proovi vana õli välja imeda - et saaksid maksimaalselt vana soga seest välja.
Karteri tagasipanemisel jälgi et kõik vanad silikoonijäägid saaksid kindlalt eemaldatud - nähtud kuuldud küll kuidas klimbid hulguvad kastis ja nalja kui palju. Arvesta et uus tihend ei vaja tegelikult mingit aitamist silikooniga, lihtsalt pane karter paari poldiga rippu ja sätid kuiva puhta tihendi rahulikult õigele kohale.
Kui õli juba uus sees, siis veendu sooja õliga et õlitasemed vastaksid vardal olevatele märkidele.
Ja teatud iseloomulik kõristamine käiguvahetusel on neil kastidel täiesti loomulik. Kunagi isegi jäin seda kuulatama ja imestama
.