Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 8:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Juun, 2012 18:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 25 Mär, 2012 18:33
Postitusi: 3
mure selles et kui kõigu sisse panen hakkab vahel krõgisema vahel mitte. kui tõstan ühe poole ülesse siis ülessetõstetud poole ratas käib ringi(vahel mitte) ja krõgiseb aga tagurpidi ei käi ringi

kuidas auto minuni jõudis ja mis taga juhtus. sõber läks autot ülevaatuseks valmistama (tema auto). tegid piduri klotsid korda hakkas töökojast välja sõitma auto ei liigu. öeldi et kasti viga. tal viskas kopa ette ostis uue ja vana andis mulle tõin ära hakkasin mõneajapärast huvi tundma et mis viga. hakkasin kastilt õli välja laskma avastasin et lühem pooltelg on muudu selle esemel mingi polt. panin voyageri pooltelje külge(hambad istusid). proovisin uuesti hakkas algul tagurpidi käiguga ragisema ja esipidi käiguga samamoodi(kohapealt ei liikunud. tõstsin kasti poolse otsa ülesse arvasin et pooltelg pole võibolla korralikult sees jätsin ülesse proovisin ratas hakkas ringikäima aga tagurpidi mitte lasin alla aga ei liikunid ikka kohapealt. vaatasin pistukud üle ei midagi. vahepeal ragiseb nagu tahaks järgi võtta.
autol 10w-40 mootor
tahaks teada saada kas on mõtet remontida või lihtsalt uus kast (seljuhul tahaks manuaali peale panna)


telefoni pildid

Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


ette tänades!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Juun, 2012 19:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 25 Mär, 2012 18:33
Postitusi: 3
Liigutasin masinat, et kast maha kiskuda. Tagurpidi liigutades on kast plokis, esipidi mitte.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Juun, 2012 22:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Kas see featuur et kast tagurpidi vedades blokeerub, ei või mitte difrist tuleneda? Ma olen mõnikord täheldanud oma Voyal tagasilla diffri mingit blokeerumist kui asfaldil vabagaasiga tagurdada (= olukord kus tagadifril kardaanist vedu pole) ja näiteks üht vana LandRoverit mädast tõmmates hakkas tal üks ratas suisa vastupidi keerlema... see ländy ka ei vedanud ennast ise.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Juun, 2012 22:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 25 Mär, 2012 18:33
Postitusi: 3
Ma lugesin teisi postitusi ja märkasin et viga vahepeal on olnud õlis kas liiga vähe või vale õli jne. Enne lammutamist proovisin et kast mingitpidigi töötab kui olin ülesse tõstnud siis desipidi käikudel jooksis ilusti vaatasin mis viga vajutasin pidurit et vaadata miks maas ei vea mootor kinni ei tõmmanud aind rattad jäid seisma aga mingit krõginat sisse ei tulnud. kas see võib olla et õli on vähe kuna ennem ei olnud pooltelge ja õli oli vähemaks jooksnud (pool on sees umbes)

ootan igasuguseid vastuseid kuna kast peaaegu maas (veel küljes) ja kui tuleb välja et mingi õli vähesuse tõttu siis mul ei ole seda mõtet maha võtta kuna pole korralikku garaaži ja teen seda väljas ilma vintside ja värkidetta(suhteliselt jama kiskuda) aga kui ei ole õli jama siis tuleb nagunii vist uus käimar osta kuna parandamine läheb kallimaks arvan :(


Esimest korda puutun kokku autamaat kastidega varem manuaalid olnud


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Juun, 2012 23:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Muidugi võib olla asi õli vähesuses. Kogu selle temaatika peale arvan et valmistu siis ostma ca 9liitrit ATF+4 (see on ainuke ja õige kastiõli - need kes tulevad sulle pakkuma et võta dextron 3, käib küll - pangu endale seda dextroni kuhu aga oskavad) ja asjakohane kastiõli filter+uus karteritihend, selle vahetuse ajal otsi ka üles karteri põhjas seespool asuv magnet ja puhasta see kogunenud rauapurust. Kui õli vahetad siis proovi vana õli välja imeda - et saaksid maksimaalselt vana soga seest välja.
Karteri tagasipanemisel jälgi et kõik vanad silikoonijäägid saaksid kindlalt eemaldatud - nähtud kuuldud küll kuidas klimbid hulguvad kastis ja nalja kui palju. Arvesta et uus tihend ei vaja tegelikult mingit aitamist silikooniga, lihtsalt pane karter paari poldiga rippu ja sätid kuiva puhta tihendi rahulikult õigele kohale.
Kui õli juba uus sees, siis veendu sooja õliga et õlitasemed vastaksid vardal olevatele märkidele.

Ja teatud iseloomulik kõristamine käiguvahetusel on neil kastidel täiesti loomulik. Kunagi isegi jäin seda kuulatama ja imestama :) .


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia