Tänane kuupäev Kolmapäev 05 Juun, 2024 1:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Sept, 2006 9:43 
Kas teab ehk keegi Chrysler Grand Voyager 2,5td silindrite tööjärjekorda ja klapi vahesid,auto on 93.aasta väljalase


Viimati muutis kukis, Neljapäev 28 Sept, 2006 10:25, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Sept, 2006 10:13 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
See vast ikka 2,5 TD 85 kw, või on mul midagi kahe silma vahele jäänud?2,4 vist ikka bensiinimootor!

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Sept, 2006 10:19 
Vabandust Teil on õigu ,2,5TD


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Sept, 2006 10:27 
Parandasin oma vea. :oops:


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Sept, 2006 11:19 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
1342 on tööjärjekord

Klapivahesid kahjuks öelda ei oska.
Kas mitte 93 a. diisel polnud mitte 87KW?!

Mingi vahe oli 92-93: 94-95: 96-97: 98-00 on n.ö. mootori arendamise daatumid

Mul on inf mootori VM36B (4255CLIEE) kohta, aga arvata võib, et klabid peaksid samad olema.
Klapivahesid tõesti hetkel ei suuda anda
aga ma kriban nii:
Valves (intake)
opens - 26° B.T.D.C
Closes - 58° A.T.D.C

Valves (Exhaust)
opens - 64° B.B.D.C
Closes - 38° A.T.D.C

Vavle Face Angle
Intake - 55°30`-55°50`
Exhaust - 42°25`-45°35`

Valve Head Diameter
Intake - 40,05-40,25mm
Exhaust - 33,8-34,0mm

valve head stand down
Intake - 1,08-1,34mm
Exhaust - 1,99-1,25mm

valve stem diameter
Intake - 7,940-7,960mm
Exhaust - 7,922-7,940mm

valve glearance in guide
Intake - 0,040-0,075mm
Exhaust - 0,060-0,093

valve guide
inside diameter - 8,0-8,015mm
fitted hight - 13,5-14,0mm

Valve springs
Free lenght - 44,65mm
Fitted lenght - 38,6mm
load at fitted lenght - 34 +/- 6,5%Kg
load of top lift - 92,5 +/- 4% kg
number of colls - 5,33 Valve timing.

Kui suutsid vajaliku onfo välja luge siis on ok

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Sept, 2006 12:02 
Tänan sain abi ,saan tõukurivardad kätte ,hakkan nukerdama.Nimelt kerivad millegipärast nookuri kinnitusmutrid ennast pidevalt lahti ja tulemuseks köverad vardad.95 aasta samal masinal on juba hüdrotöukurid, nii targaks olen saanud,minu omal aga tuleb klapivahed ise paika panna.Nb.Diisel on jah 87KW


Tagasi üles
  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia