OK, tunnen häbi, et valesti sildistasin. Minu paha ja vabandused.
Mootoriaju softi ma diislite oma ei tea, aga bensukaid loeb Delphi vägagi hästi, mul endal Magnum on täiesti lahtine, loe igast plokist 40 parameetrit, kudapidi tahad. Tõenäoliselt peaks ABS soft klappima teistega, siis peaks igasugune tester tuvastama. Kui kiirust loeb, peab olema siiski suhtlus olemas, aga seda peab vaatama siis kas raadioplokist või mootoriajust, et kindel olla. Kellaplokk võtab oma näidu otse ajust.
Pigem, kuna sul eelsüüte tuld ka ei ole, on ilmselt kellaploki ja aju vahel mingi kala ja ei ole välistatud mingi järgmine asi. Ise maadlesin just ühe korealasega, millel elektriline vaakumpump ajas rivist välja nii käigukasti, kokkupõrkehoiatused, ja kellaplokk oli kirev tulukestest. Üks lühises pump lahti ühendatud ja auto sõitis.
Kui kast ei pauguta, siis peaks olema kõik eeldused olema, et ABS mingil määral suhtleb. Kui CAN liinis üks juhe läbi lõigata, hakkab suhtlus läbi teise juhtme (aeglasemalt) toimuma. Aga jah, pädevat elektrikku on sul vaja, kellel vajadusel ligipääs skeemidele, tundub, et on loominguline lähenemine jälle asjale.