ahhaaa..siis ma saan aru nii, et oskamatult on vist DPF eemaldatud ja vastusurve tekitamiseks pandud avadega plekk sisse... seda kohtas Leedust tulnud masinatel.
Kokkuvõttes võib siis öelda, et oled oma hobusega üksi, selle masina lappimine hakkab kõvasti raha nõudma, sellisel kujul... kui paunad on tõesti tühjaks taotud, siis ilmselt järgmine või ülejärgmine aasta jääb see auto liiklusest kõrvale, sest ÜV hakkavad läbi OBD dpfi ka kontrollima ja heitgaasi mõõtmine muutub väga täpseks.
Siis ma kardangi kõige rohkem seda, et aju on peetis ja kast ei oska üksi enam midagi teha, kui ainult sidureid libistada. Aga jällegi, päris tõe pähe ei saa võtta, sest läbi interneti autot ei remondi ja ei ole välistatud, et ka sinu varuosa kastid juba enam terved polnud...
Siiski tasuks üks suurem summa kõrvale panna ja nt. kuskil väga pädevas kohas käia ülevaatamas, et kõik põhjalikult üle lugeda ja aru saada, mis tegelikult toimub, sest muidu jäädki kaste vahetama.
Isiklikult, kui osutub kordasaamine ikkagi väga kalliks, siis pigem jätaks selle doonorautoks ja ostaks ühe kontrollitud ja korraliku sõitmiseks. Siis tead, et sul on vähemalt töökorras komplekt võtta varuna.
Nukker, et müüakse selliseid ära rikutud masinaid. Siiski hoian pöialt, et ehk ei ole veel lootusetu juhtum.
Mul endal kahjuks Chrysleri arvuti puudub, siin on Mersu aju ja elekter kõik. Oleks sul vanem mudel või Dodge, siis saaks lihtsalt hakkama. Mu hiinakas näitab mu Magnumil igas ajus ligi 40-50 parameetrit ja hea järeldusi teha.