Vabandage aga kui mul see tuli süttis, siis mootor küll avariirežiimis polnud- st et võis pedaali vajutada vastavalt tujule (et temperatuur alla 43 kraadi ei langeks, sai aegajalt sõita 3500 - 4000 rpm'i) ning vajaduselt kõvemalt pedaali vajutades käis seier piiraja kandis ära.
Kui antud tuli hakkas põlema, siis sai auto välja suretatud ning uuesti käima pandud - tuli oli kustunud. Aga alati kui 43 kraadini temperatuur langes sõidu aeg (EVIC andmel), siis automaatselt läksid kõik EVIC andmed nulli ning antud märguande tuli hakkas põlema.
laf1247 kirjutas:
ETC tulega on seotud, gaasiklapp, swirl, turbo geomeetria, egr, kütuserõhk jne.
NB! Kuna ma ei ole kunagi olnud sõiduautode puhul diisli usku ja olen arvamusel, kus diisel sobib AINULT maasturitele, veoautodele ja traktoritele, siis bensiinimootoril on swirl ja turbo välistatud. Ehk bensiinimootoril oli antud tule põhjuseks termostaat ja liiga külm mootor (kordan veel - jõudlus ei vähenenud), arvestades sõidukiirust (~200 km jooksul sai igasugu asju katsetatud
). Antud viga näitas ka MIL.
Seega küsimus - mida see tuli täpsemalt näitab (arusaadav, et mootoris vms on rike, MIL näitab ju seda aga mina olen aru saanud, et see äiksenool on ikkagi seotud gaasipedaali asendiga - seguklappi reguleerib ju juhi jalg ja seda kas mehaanilisel (300C puhul mitte) või elektroonilisel teel)?
Vilkuva tule osas isegi minuteada manuaal ütleb, et oleks kindlasti soovituslik puksiir tellida, sest pedaali vajutus ei või soovitule vastata (kas seda kiirenduse või uimasuse pärast)..