Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 18:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 300C: Rehvirõhu andurid
PostitusPostitatud: Pühapäev 26 Okt, 2014 14:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 25 Juul, 2013 21:12
Postitusi: 41
Kas antud olukord on tavapärane?

Kirjeldus:
Õhtul sai auto ilusti ära pargitud (+ kraadid õues) aga järgmine varahommik hakkas armatuur näitama märguannet , et rehvirõhkudega on midagi lahti ja hakati näitama armatuuris teadet, et kolme rehvi rehvirõhk on liiga madalal (1.6 atti, neljandal oli 1.7 atti). Õhta olnud külma ~ -10 kraadi ning hommikusel käivitamisel -8 kraadi.

Tavapäraselt on kõigis rehvis 2.2 atti (+/- 0.2 atti, sõltuvalt õue temperatuurist ja sõidu kestvusest). Kas on võimalik, et õhutemperatuur mõjutab niipalju rehvis rõhu tugevust või hakkavad korraga rehvirõhu andurid läbi minema? Huvitav on just see, et kolm rehvirõhu andurit ütlevad, et liiga vähe rõhku aga neljas ei ütle midagi - kuigi attide arv on peaaegi sama (+/- 0.1 atti)..

Samal päeval sai sõidetud ~200km ning rõhk tõusis kõigis rehvides 1.9 atile (tasapisi kukkusid andurid veatsoonist välja) aga üks andur ikka jätkas kisamist ja rehvirõhu kollane/oranž tuli põleb armatuuris. Külma oli keskmiselt -6 kuni -7 kraadi. Tegemist suverehvidega.


Muud vist üle ei jää kui oodata sooja ilma ja vaadata, kas ikka rõhk on 1.6 atti seistes?

Ja kõige huvitavam on see, et talverehvidega on olnud 1.8 atti (~ -30 kraadise külmaga) ja pole nagu midagi märku andnud (eraldi veljed ja andurid).. :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Okt, 2014 0:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 23 Aug, 2013 7:02
Postitusi: 43
Asukoht: Sthlm-Rootsi
Mobiil: 0046739700435
Tere.

300C soovituslikud rehvirõhud on ikka 36 PSI = ca 2,45 atm.
2,2atm on alarõhk, rääkimata 1,6 atm'ist- külmaga rõhk veel alaneb- pumpa kalibreeritud manomeetri järgi rõhud õigeks ning tõenäoliselt jääb seepeale ka TPMS kuss ;)

Oma 2007' 300C'l olen rõhud hoidnud 2,7-2,8 bar'i kandis ja TPMS on kuss, all on rehvid 255/55/R18
Õiged rõhud peaksid leiduma Sinu auto piilaril, juhiust avades.

Terv. metsaerak


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Okt, 2014 13:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 25 Juul, 2013 21:12
Postitusi: 41
Tere!

Tänud metsaerak!

Kõik hakkas jälle normaalselt toimimia (tundub, et külm ilm surus õhu liiga kokku) - ju suverehvil annab rohkem tunda (pole varem sellist juhust olnud, et rõhk kõigub +/-0.6 bar - tavapärane ikka sõltuvalt ilmast +/- 0.2).

Tegemist on Touring AWD tüübiga, ees ja taga peaks/peab olema sama rõhk - aga vaatan järgi piilari pealt. Rehviks on 235/65 R18 ning eelistusena eelistan pehmet sõitu, kus igat auku ülesse ei leita, ning talvel paremat pidamist - jään 2.2 juurde :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia