Tänane kuupäev Laupäev 11 Mai, 2024 9:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 300c käivitub halvasti
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Juul, 2013 19:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juul, 2013 17:48
Postitusi: 11
Tere,

Ei tahaks veel diagnosti minna aga tundub, et eelsüüteküünaldega mingi jama. Testriga vaadates justkui kõik küünlad töötavad aga proovisin 1 küünla hõõguma ajada aga ei juhtunud midagi. Kas siis võib plokis probleem olla? Olen ka lugenud, et mingi relee/kaitse võib kuskil läbi olla. Aga kus see asub täpselt ? Nii palju kui kontrollisin tundusid kõik korras. Aga kahjuks mul puudub autopass, et kindlat releed/kaitsed vaadata.

Tänulik neile kes viitsivad mingit infot jagada või siis järgi vaadata selle ! :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Juul, 2013 19:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
devilhead kirjutas:
Tere,

Testriga vaadates justkui kõik küünlad töötavad aga proovisin 1 küünla hõõguma ajada aga ei juhtunud midagi.



Kuidas sa seda proovisid? :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Juul, 2013 22:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juul, 2013 17:48
Postitusi: 11
Juhe taha ja ots massi. Akut ei puutunud. On õige ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Juul, 2013 17:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
devilhead kirjutas:
Juhe taha ja ots massi. Akut ei puutunud. On õige ?


Küünla küljest võtsid pistiku lahti, panid juhtme ühe otsa küünla külge ja teise massi? :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Juul, 2013 19:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juul, 2013 17:48
Postitusi: 11
laf1247 kirjutas:
devilhead kirjutas:
Juhe taha ja ots massi. Akut ei puutunud. On õige ?


Küünla küljest võtsid pistiku lahti, panid juhtme ühe otsa küünla külge ja teise massi? :)


Eem, võtsin pistiku küljest ära, keerasin küünla välja. Siis panin uuesti pistiku küünla külge tagasi ja küünla ots massi. Ja süüdet keerates ots hõõguma ei hakanud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Juul, 2013 19:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 1:21
Postitusi: 38
Asukoht: Võru
Mis otsa sa massi panid? Massis peab olema küünla see osa, kus on keere, mis läheb ploki kaane sisse. Plussi ehk pistikusse läheb ülemine ots.
Edit: Kas sul eelsüüte tuli ka armatuuris põlema läheb kui süüte sisse keerad? Mõningad moodsad autod ei võta sellise välistemperatuuriga üldse küünlaid taha...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Juul, 2013 19:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Aug, 2010 1:46
Postitusi: 97
devilhead kirjutas:
Tere,

Ei tahaks veel diagnosti minna aga tundub, et eelsüüteküünaldega mingi jama. Testriga vaadates justkui kõik küünlad töötavad aga proovisin 1 küünla hõõguma ajada aga ei juhtunud midagi. Kas siis võib plokis probleem olla? Olen ka lugenud, et mingi relee/kaitse võib kuskil läbi olla. Aga kus see asub täpselt ? Nii palju kui kontrollisin tundusid kõik korras. Aga kahjuks mul puudub autopass, et kindlat releed/kaitsed vaadata.

Tänulik neile kes viitsivad mingit infot jagada või siis järgi vaadata selle ! :)

Ära tegele mingi jamaga, möllad ja katsetad kuni midagi peesse keerad, siis võib lugu kõvasti kallimaks minna kui mingi närune diagnostika.
NB! 100% praeguse temperatuuri juures ei ole sellel mootoril käivitumiseks küünlaid vaja. Pole küll proovinud, kuid arvan, et auto neid sellise temperatuuri juures ei rakendagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Juul, 2013 21:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juul, 2013 17:48
Postitusi: 11
igiliikur kirjutas:
Mis otsa sa massi panid? Massis peab olema küünla see osa, kus on keere, mis läheb ploki kaane sisse. Plussi ehk pistikusse läheb ülemine ots.
Edit: Kas sul eelsüüte tuli ka armatuuris põlema läheb kui süüte sisse keerad? Mõningad moodsad autod ei võta sellise välistemperatuuriga üldse küünlaid taha...



Massis oli see osa kus oli keere jah, seal küünla lõpu kanti läks vastu massi.
Kui süüte sisse keeran siis eelsüüte tuli põleb, ootan nii kaua kuni kõik vajalikud tuled kustus ja keeran võtme lõpuni. Natuke käian siis läheb tööle aga algul mingi silinder ei tööta vms, auto rapub korralikult ca 5-10 sek ja siis on enamvähem mootor normaalselt töös.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Juul, 2013 21:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juul, 2013 17:48
Postitusi: 11
tipm kirjutas:
devilhead kirjutas:
Tere,

Ei tahaks veel diagnosti minna aga tundub, et eelsüüteküünaldega mingi jama. Testriga vaadates justkui kõik küünlad töötavad aga proovisin 1 küünla hõõguma ajada aga ei juhtunud midagi. Kas siis võib plokis probleem olla? Olen ka lugenud, et mingi relee/kaitse võib kuskil läbi olla. Aga kus see asub täpselt ? Nii palju kui kontrollisin tundusid kõik korras. Aga kahjuks mul puudub autopass, et kindlat releed/kaitsed vaadata.

Tänulik neile kes viitsivad mingit infot jagada või siis järgi vaadata selle ! :)


Ära tegele mingi jamaga, möllad ja katsetad kuni midagi peesse keerad, siis võib lugu kõvasti kallimaks minna kui mingi närune diagnostika.
NB! 100% praeguse temperatuuri juures ei ole sellel mootoril käivitumiseks küünlaid vaja. Pole küll proovinud, kuid arvan, et auto neid sellise temperatuuri juures ei rakendagi.


Vb on teil õigus, kõige mõtekam ehk tõesti diagnosti ikkagi minna. Aga ma siin peale viimast korda pole midagi rohkem katsetanud ka, liiga kiire on olnud . Lihtsalt siin teemal olen silma peale hoidnud , et äkki keegi teab midagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Juul, 2013 22:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 1:21
Postitusi: 38
Asukoht: Võru
devilhead kirjutas:
igiliikur kirjutas:
Mis otsa sa massi panid? Massis peab olema küünla see osa, kus on keere, mis läheb ploki kaane sisse. Plussi ehk pistikusse läheb ülemine ots.
Edit: Kas sul eelsüüte tuli ka armatuuris põlema läheb kui süüte sisse keerad? Mõningad moodsad autod ei võta sellise välistemperatuuriga üldse küünlaid taha...



Massis oli see osa kus oli keere jah, seal küünla lõpu kanti läks vastu massi.
Kui süüte sisse keeran siis eelsüüte tuli põleb, ootan nii kaua kuni kõik vajalikud tuled kustus ja keeran võtme lõpuni. Natuke käian siis läheb tööle aga algul mingi silinder ei tööta vms, auto rapub korralikult ca 5-10 sek ja siis on enamvähem mootor normaalselt töös.


See ei ole üldse hea näitaja. Lõhnab mittekorras pihusti(te) järele.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Juul, 2013 18:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juul, 2013 17:48
Postitusi: 11
igiliikur kirjutas:
devilhead kirjutas:
igiliikur kirjutas:
Mis otsa sa massi panid? Massis peab olema küünla see osa, kus on keere, mis läheb ploki kaane sisse. Plussi ehk pistikusse läheb ülemine ots.
Edit: Kas sul eelsüüte tuli ka armatuuris põlema läheb kui süüte sisse keerad? Mõningad moodsad autod ei võta sellise välistemperatuuriga üldse küünlaid taha...



Massis oli see osa kus oli keere jah, seal küünla lõpu kanti läks vastu massi.
Kui süüte sisse keeran siis eelsüüte tuli põleb, ootan nii kaua kuni kõik vajalikud tuled kustus ja keeran võtme lõpuni. Natuke käian siis läheb tööle aga algul mingi silinder ei tööta vms, auto rapub korralikult ca 5-10 sek ja siis on enamvähem mootor normaalselt töös.


See ei ole üldse hea näitaja. Lõhnab mittekorras pihusti(te) järele.....


Võib küll olla, aga eriti ei usu seda. Muidu lisan veel, et soojalt käivitub väga ilusti.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Juul, 2013 18:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juul, 2013 17:48
Postitusi: 11
Kas keegi siis muidu ei viitsiks enda autopassist järgi vaadata kus see eelsüüteküünla relee/kaitse asub? Või siis näiteks seda, et kas sellel autol on kuskil kolmas kaitsmeteplokk lisaks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Juul, 2013 22:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
devilhead kirjutas:
Kas keegi siis muidu ei viitsiks enda autopassist järgi vaadata kus see eelsüüteküünla relee/kaitse asub? Või siis näiteks seda, et kas sellel autol on kuskil kolmas kaitsmeteplokk lisaks?


1. Hõõgküünlaid lülitab selline asi nagu GLOW PLUG CONTROL MODULE, asub mootori ees otsas, toitepistik paistab hästi välja.

2. Sellel on 2 kaitsmekarpi. Pagasiruumis ja kapoti all.

3. Hõõgküünalde tööpinge on 4.4V.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 06 Juul, 2013 19:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juul, 2013 17:48
Postitusi: 11
laf1247 kirjutas:
devilhead kirjutas:
Kas keegi siis muidu ei viitsiks enda autopassist järgi vaadata kus see eelsüüteküünla relee/kaitse asub? Või siis näiteks seda, et kas sellel autol on kuskil kolmas kaitsmeteplokk lisaks?


1. Hõõgküünlaid lülitab selline asi nagu GLOW PLUG CONTROL MODULE, asub mootori ees otsas, toitepistik paistab hästi välja.

2. Sellel on 2 kaitsmekarpi. Pagasiruumis ja kapoti all.

3. Hõõgküünalde tööpinge on 4.4V.



Ma ei tea veel kas see module katki on, aga tahaks kontrollida eelsüüteküünalde kaitset/releed. Järgmine nädal vist peab silberisse ikka diagnosti minema ehk.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 06 Juul, 2013 21:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
devilhead kirjutas:
laf1247 kirjutas:
devilhead kirjutas:
Kas keegi siis muidu ei viitsiks enda autopassist järgi vaadata kus see eelsüüteküünla relee/kaitse asub? Või siis näiteks seda, et kas sellel autol on kuskil kolmas kaitsmeteplokk lisaks?


1. Hõõgküünlaid lülitab selline asi nagu GLOW PLUG CONTROL MODULE, asub mootori ees otsas, toitepistik paistab hästi välja.

2. Sellel on 2 kaitsmekarpi. Pagasiruumis ja kapoti all.

3. Hõõgküünalde tööpinge on 4.4V.



Ma ei tea veel kas see module katki on, aga tahaks kontrollida eelsüüteküünalde kaitset/releed. Järgmine nädal vist peab silberisse ikka diagnosti minema ehk.


releed ei ole, ongi moodul. Kui selles ühe klemmiga pistikus on vool olemas, siis muud ei saagi "põlve otsas" kontrollida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia