Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 8:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 28 Dets, 2012 22:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Apr, 2009 23:11
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti
Põles maha eelsüüte küünalde relee. 3nädalat tagasi sai kõik küünlad vahetatud, ju tehti remondikohas mingi viga. Hakati uuesti kontrollima kas relee läbipõlemise tekitas mõni lühises küünal ja juhtus selline teema, et ühe küünla ots (mis hõõgub) jäi plokki sisse. eeldab seda, et küünal sai vist liialt sügavale keeratud. Igavene jama. Ühel silindril nüüd eelsüüde puudub ja külmaga käivitub kehvemini. Kas on kellegil infot selle kohta, et kas võimalik kätte saada ka ilma plokki maha võtmata?
Kuna ots on koonuse kujuline, kas võib autoga sõita või võib asi silindrisse kukkuda? Üks räägib üht ja teine teist. Mootori attide survel võib ta kindlasti sealt välja lennata:) ja siis kapotis auk:)))


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Dets, 2012 17:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Aug, 2010 1:46
Postitusi: 97
Indrek993 kirjutas:
Hakati uuesti kontrollima kas relee läbipõlemise tekitas mõni lühises küünal

Mismoodi nad seda tegid? Liiga sügavale küünlaid keerata ei anna. Kui nad kontrollisid küünlaid sinna 12V peale andes, siis see just ta ära lõhkuski. Kui need küünlad põrutada saavad, siis samuti otsad lagunevad, kuna väga rabedad teised.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Dets, 2012 21:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Apr, 2009 23:11
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti
Niipalju tean, et ei lastud 12V peale. Kahjuks esimesest küünlast, mis kinni jäi kaugemale ei mindud. Hetkel ei tea mis seisus need teised küünlad on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Dets, 2012 21:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Nov, 2009 16:10
Postitusi: 29
Küünlaid liiga sügavale keerata ei saa. Murdunud küünal silindrisse kukkuda ka ei saa ja autoga võib sõita. Murdunud küünla kättesaamine on keeruline. Tavaliselt murdub küünal keerme tagant, siis on enamus küünlast võimalik välja puurida ja ka ülejäänu õnnestub üldjuhul kätte saada.
Tavaliselt on ainus kindel küünla kontrollimise meetod just aku pealt 12v. Selle mootori puhul nii aga teha ei saa, sest küünla pinge on 4,4v.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Dets, 2012 23:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Aug, 2010 1:46
Postitusi: 97
MaxL kirjutas:
4,4v.

Täpselt nii, kuid minu mäletamistmööda oli sellel mootoril küünlapingeks 7V, aga oluline on see, et 12V tapab need küünlad hetkega, nii, et mitteteadjaid oma mootori kallale, katsetama, lasta - ei säästa kunagi raha. Kui väidetavalt, see tükk sisse ei kukku, siis mina jätaksin selle küünlaaugu vabaks ja paneksin mootori käima (kapot lahti), küll ta välja lendab, tal ei ole sinna kuhugi kinni jääda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Dets, 2012 15:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Aug, 2010 1:46
Postitusi: 97
tipm kirjutas:
MaxL kirjutas:
4,4v.

Täpselt nii, kuid minu mäletamistmööda oli sellel mootoril küünlapingeks 7V, aga oluline on see, et 12V tapab need küünlad hetkega, nii, et mitteteadjaid oma mootori kallale, katsetama, lasta - ei säästa kunagi raha. Kui väidetavalt, see tükk sisse ei kukku, siis mina jätaksin selle küünlaaugu vabaks ja paneksin mootori käima (kapot lahti), küll ta välja lendab, tal ei ole sinna kuhugi kinni jääda.

Parandan ennast - nende küünalde tööpinge on siiski 4,4V
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Dets, 2012 20:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Apr, 2009 23:11
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti
olen kaks päeva sõitnud ringi kinnise kapotiga ja siiani pole välja lennanud. Oodata kapott lahti on ka vist üsna aja raiskamine:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Jaan, 2013 23:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 11 Okt, 2012 21:15
Postitusi: 49
Mure selles, et auto läx pika käiamise peale käima -3 kraadi juures ja diagnostika näitas, et 1 eelsüüte küünal õhtal. Kas võib tõesti nii olla, et 1 küünla puudumisel ei käivitu. Samas -23 kraadiga ei olnud probleemi. Autoks 3l diisel Chrysler 300 C.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Jaan, 2013 23:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Nov, 2009 16:10
Postitusi: 29
Minu 300c ei käivitunud kahe mittetõõtava küünlaga ka +5 kraadiga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Jaan, 2013 10:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 11 Okt, 2012 21:15
Postitusi: 49
Vahetasin eelsüüte küünlad ära ja diagnostika rohkem vigu ei tuvastatnud. Eks nüüd tuleb oodata ja vaadata kas oli selle ühe küünla viga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Mär, 2013 11:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 11 Okt, 2012 21:15
Postitusi: 49
Nii, siiamaani käivitus auto ilusti peale küünalde vahetust aga viimased paar hommikut on kehvasti käivitunud. Tahab pikalt starterit ja kui plahvatab siis turtsub mõne sekundi. Diagnostika näitas, et viga on eelsüüteküünalde blokis. Aga oskab keegi öelda kus see blokk asub ja kas saab midagi seal remontida ja kui ei siis palju see blokk maksta võib.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Apr, 2013 20:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 11 Okt, 2012 21:15
Postitusi: 49
Nüüd küünalde blokk remonditud ja käivitub muredeta poolest pöördest:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia