mul on määritavad Moogid pandud arvete järgi 2015 sügisel. Tänase päevani pole lõtku. Iga õlivahetus olen määret täis löönud ja kärab hästi.
USAst saad tellida ka komplekti Moog Problem Solver, mis on mõeldud SRT8 mudelile, aga kuna on kõvemad puksid sees, siis V6 mehed ei pea tükk aega silda remontima. v.a diisli omanikud, sest diiselmootor on V6 bensuka kõrval paadiankur ja sama raske kui V8.
Sellest ka foorumites häda, et 300 sillad ei pea vastu. Ei tea, mul on viimati vahetatud ülemine õõts 2016 ja peale seda on saadud ülevaatusel läbi, lisaks läbisin ka mina veel 2018 täiesti lõtkuvabalt, kui tagasilla raamipuksid välja jätta
Aga pika jutu kokkuvõtteks - firma ei mängi rolli, kui määrdenippel on küljes. Vanasti kui Mazdaga rallisin, sai neid mudeleid hunnikus läbi peetud ja pea kõigil sai ostetud mingi japanpartsi käkk ja kattekummi alla hunnik määret ning ei olnud ühtki muret...