Tervist,
Üle pika aja jälle siin foorumis, eelmise kasutaja andmed läksid kaduma, pidin uue tegema. Varasemalt omanud nii Grand Voyageri kui 300M-i. Mõnda aega tagasi sai siis soetatud naisele PT Cruiser Limited 2,0 bens. Ega vana autoga on ikka nii, et siit ja sealt vaja tegemist. Nüüd aga sai mõistus otsa. Mingi hetk hakkas tagumik tunda andma, et mootor nagu jätaks vahele või nii. Ei midagi hullu aga lihtsalt selline tunne. Siis mõni aeg hiljem, võibolla nädal/kaks, hakkasid kohapeal juba pöörded tõsisemalt kukkuma. Korraks alla ja siis normi tagasi. Selge pilt,sai siis küünlad ja juhtmed ära tellitud. Sain küünlad vahetatud aga boschi juhtmete piibud olid veidi liiga pikad ja jäid siis külge panemata. Küünlad ise nägid muidugi uskumatult jubedad välja. Panin siis masinale hääled sisse ja käis esialgu nagu kõikoleks korras aga mootori soojenedes viskas esi klaasi korra seest poolt uduseks ja pöörded hakkasid jälle kõikuma. Ronisin siis mootori ruumi kuulama, töötab nii 10-15 seki ilusti, siis käib mingi plõksja pöörded kukuvad korraks alla ja siis jälle normi. Ja nii üpris regulaarselt. Ainuke hetk, minu arvates, kui ta seda ei teinud oli siis kui jahutus ventikas tööle hakkas. Täpselt selline tunne nagu konditsioneeri pump hakkaks tööle täitsa oma suva järgi, kuigi ei ole sisse lülitatudki. Kui nüüd hästi meenutada siis naine on paar korda isegi maininud, et auto puhub tava reziimis imelikult jahedat õhku.Peale esimest jõnksu viskas ka mootori tule põlema aga ei pööranud sellele erilist tähelepanu,sest midagi mootori töös väga ei muutunud ja arvasin, et ju juhtmed või küünlad löövad läbi ja vaja lihtsalt vahetada. Keerutasin võtmega koode ka sain siis selle aku teema P1684 ja teise P0551 mis peaks olema seotud hoopis mingi roolivõimu anduriga.
Ühesõnaga kui kellegil mingeid huvitavaid ideid on välja pakkuda siis olen üks suur kõrv
et kuidas ja mida võiks veel testida ja katsetada, et tõele lähemale jõuda.
Tänan