Sain nissani klubilt pakkumise:
29.11.2008 Orienteerumisvõistlus vol 2
29.11.2008 laupäevane päev algusega 13:00 läheb uuesti orienteerumisvõistluseks. Kuna seekord on huvitavat materjali nii palju kogunenud, siis plaanime teile põnevust pakkuda 3h, ehk siis 16:00ni kestaks võistlus. Peale seda autasustamine ja edasi nendega, kes soovivad, võime kuhugi nö afterparty'le minna, kus siis tõepoolest orienteeruda.
ENK-Orienteerumise reglement
1. Autoorienteerumine on võistlus, kus võistlejad (ekipaažid) läbivad kontrollpunkte (edaspidi tekstis “KP”) korraldaja poolt etteantud vihjetel (mis avaldatakse vahetult enne starti), kasutades liiklusvahendina autot. Antud juhul toimub orienteerumine 29. nov. 2008.a. algusega 13.00 Tallinnas.
2. Ekipaaž koosneb ühest autost ja kahest võistlejast– juhtimisõigusega juhist (piloot) ja kaardilugejast (orienteeruja). Ekipaaži suurust võib erandjuhul muuta korraldajate nõusolekul.
3. Ekipaažid saavad KP'de leidmiseks abiks vihjed ja Tallinna linnakaardi, kuhu on kantud start ja finiš. Abiseadmete (GPS jne) kasutamine on lubatud.
4. Stardi järjekorra loosivad võistlejad ise. Starditakse eraldi, s.t. 2 minutiliste intervallidega. Stardiajast algab võistlusaeg. Start antakse A.Le Coqi jalgpallistaadioni parklast.
5. KP-de läbimise fikseerimiseks on digitaalse fotoaparaadiga või mobiiltelefoniga tehtud pilt, kusjuures pildil peab olema näha lisaks KP-le 1 võistlejatest. Iga KP eest saab vähemalt 1 punkti. KP-d, mis asuvad raskesti ligipääsetavates või stardipaigast kaugemates kohtades, annavad läbimisel 2-5 punkti, mis on korraldaja poolt määratud.
6. Võistlusaeg- maksimaalne lubatud aeg KP-de läbimiseks on 3 h ehk 180 min. Selle ületamine toob võistkonnale miinuspunkte. Iga 5 min ületamine toob kaasa 1 miinuspunkti. Alates 30 min ületamisega lähevad võistlejad automaatselt viimasale kohale. Juhul kui 180 + 30 min ületajaid on rohkem kui 1 ekipaaž, asetuvad nad pingeritta saabumise järjekorras.
7. Kaasvõistlejate ja teiste liiklejate segamine võistlustrassil ja KP-des on keelatud.
8. Korraldaja ei vastuta juhi sõiduvigade ja Liiklusseaduse rikkumise eest võistluste ajal. Võimalike avariide puhul kannab vastutust õnnetuse põhjustanud juht.
9. Kui ekipaaž katkestab võistluse, on ta kohustatud koheselt informeerima korraldajaid (osavõtutasu tagasi ei maksta).
10. Võistluse lõpetamise asukoht ühtib stardipaigaga (vt punkt 4). Pärast finišisse jõudmist tuleb igal ekipaažil esitada KP-dest tehtud fotod, mis laetakse kohapeal arvutisse võistlejate endi kaasa võetud andmekaablitega.
11. Võistlustulemuste selgitamine. Võrdsete punktisummade korral saab järgmise järjestuse alusel kõrgema koha ekipaaž, kes:
a) läbis kokku suurema arvu KP-sid;
b) läbis võistlustrassi väiksema ajakuluga;
c) sai vähem miinuspunkte.
12. Võistlus loetakse lõppenuks lõpptulemuste väljakuulutamisega, millele järgneb autasustamine. Autasustamise koht lepitakse kokku võistluspäeval.
13. Orienteerumise osavõtumaks on 200.- eek’i, mida kasutatakse vajalike korralduskulude katmiseks ja auhinnafondi loomiseks.
14. Osavõtutasu, 200.- eek’i, maksab iga ekipaaž. Osavõtumaks tuleb tasuda ülekandega hiljemalt 28.11.2008 kell 18:00 järgmiselt: Saaja: Janar Kiik, Arveldusarve: 10022401482004, Selgitus: foorumi kasutajanimi ja tunnussõnaks orienteerumine> (NT: kiik777 orienteerumine), summa: 200.-
_________________ Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma ![:)](./images/smilies/chr_smile.gif)
|