JA saaga jätkub:
Alustame siis sellest teemast:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=32733 Auto sai siis Soomest Eestisse toodud 14.01.2010 ja antud Ameerika Autoteenindusse remonti.
Paari päeva pärast diagnoos, et PCM peetis ja tuleb neilt uus osta 9500EEK
Sellega nõus ei olnud tõin kasutatud PCM, mis sama koodiga ja nende väitel pidi sobima.
Leiti, et ikkagi vist ei sobi aga nad ikka tahaks sõitva auto pealt proovida:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=32974 Ok nad leidsid ise doonori, sellega testiti minu auto PCM ja kõik olla nagu ok, et selles viga pole.
Paluti järgmisena korraldada neile BCM ja spidokapaneel.
Sai needki detailid toodud (Nüüd ma tagatipuks veel ka romula püsi-ja lugupeetud klient, õnneks sai need tükid tagasi anda)
Prooviti ka BCM ja spidoplokk ära, ikka ei midagi.
Anti need tagasi ja paluti tuua SKIM (immo moodul)
Sai ka immo toodud , ikka ei midagi, jätkuvalt ei saa elektrik oma testriga auto ajudega ühendust .
Siis eile sai auto sealt teenindusest sama targalt ära toodud, kuna härrased, kes reklaamivad, et saavad igast Ameerika päritolu automargist jagu ei saa hakkama.
Täiesti arusaamatu värk, mis neil seal toimub. Ma eeldan, et toon auto teenindusse ja saan tagasi töökorras auto, krt need vennad teatavad rõõmsalt kuu hiljem, et ei ikka ei saanud hakkama. (Kas huvitav, Eestis on üldse kedagi kes sellise tööga hakkama saab? Lõhnab miskipärast selle järgi, et mõni nõukaaegse kooliga autoelektrik saab viimati asjale ka pihta, mitte ei vahi mingit testrit ja ei nuta, et ei saa hakkama, kuna tester ei saa ühendust)
Palusin, enne, kui auto järgi tulen, et enamvähem lahtikistud detailid polstrid jne. tagasi pandaks aga ei midagi,polstrid ok, aga krt kui kruvid auto põrandal vedelevad siis see pole enam normaalne.
Kanitell jätkub............