Tänane kuupäev Pühapäev 19 Mai, 2024 1:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 25 Dets, 2009 17:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Dets, 2008 21:42
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Soomes sõites sõidupealt vajusid bensuseier ja akuseier nulli(bensiini pool paaki ning aku toimiv) ning auto jäi seisma. Põlema hakkas immo tuli, mis pole enne kunagi põlenud. Mootor loomulikult jäi ka seisma ja enam käima ei läinud.(starter veab mootorit ringi küll)
Huvitab, mis krdi jama see võib olla. Autoks on GC 4,7 ja 2000a.
Kohapeal käis ka spetsialist, kes oma OBD testriga paraku ligi ei saanud


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Dets, 2009 18:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Tundub, et immo läks peale :think: sarnased sümtomid olid mul immoprobleemi puhul.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Dets, 2009 18:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Dets, 2008 21:42
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Argo kirjutas:
Tundub, et immo läks peale :think: sarnased sümtomid olid mul immoprobleemi puhul.

Kas samamoodi seierid nulli ja enam käima ei läinud(ei luba ka) Ja paned süüte sisse , immo tuli hakkab põlema , 3 sekundit ei põle ja hakkab uuesti ja jääbki põlema? Bensu ja akuseierid on nullis.
Kuidas see immoprobleem lahendati?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Dets, 2009 18:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Minul hakkas immo vigur peale seda, kui armatuur korra lahti võeti, ilmselt seal mõni pistik logiseb. Vahest sõidu ajal lööb seierid nulli, aga seda vaid üsna lühikeseks ajaks, paar-kolm sekundit. Teinekord hommikuti ei hakka süüdet keerates põlema odomeetri näit. Aga ajutise lahendusena on abiks olnud rusikalöök lagipähe (armatuurile). Ei ole paranduseni veel jõudnud, pole lihtsalt aega olnud. Aga esimese asjana võtan armatuuri uuesti lahti ja vaatan kõik pistikud ja ühendused üle.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Dets, 2009 18:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Dets, 2008 21:42
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Argo kirjutas:
Minul hakkas immo vigur peale seda, kui armatuur korra lahti võeti, ilmselt seal mõni pistik logiseb. Vahest sõidu ajal lööb seierid nulli, aga seda vaid üsna lühikeseks ajaks, paar-kolm sekundit. Teinekord hommikuti ei hakka süüdet keerates põlema odomeetri näit. Aga ajutise lahendusena on abiks olnud rusikalöök lagipähe (armatuurile). Ei ole paranduseni veel jõudnud, pole lihtsalt aega olnud. Aga esimese asjana võtan armatuuri uuesti lahti ja vaatan kõik pistikud ja ühendused üle.

huvitav, et koputamine mul ei aidanud, akujuhtme maha võtt ja tagasi ka ei aidand. Jäi põhjanaabritele auto remonti, eks esmasp. kuuleb, mis viga on.Soomlased ka kahtlustasid, et mõni pistik või asi ei saa ühendust.(testriga ka ei saanud ligi) Aga kuna väljas kõige soojem polnud ja töökoda pühadeks kinni saavad nad alles esmasp asja ette võtta.
http://www.jmt-autopalvelu.fi/index.php?id=kuormaajantie


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Dets, 2009 19:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Lõhnab küll miskise ühenduse, vb massi, puuduse järgi. Sellelaadseid asju tuleb chr'l ikka ette.
Ja btw sõidu Jyväskyllä peaks isegi ette võtma, olin seal kunagi koolis ja ikka suht meeldima hakkas see koht :roll: :thumb:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Dets, 2009 19:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Dets, 2008 21:42
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Argo kirjutas:
Lõhnab küll miskise ühenduse, vb massi, puuduse järgi. Sellelaadseid asju tuleb chr'l ikka ette.
Ja btw sõidu Jyväskyllä peaks isegi ette võtma, olin seal kunagi koolis ja ikka suht meeldima hakkas see koht :roll: :thumb:

Tahad minna? Saaksid priilt tagasi:)
Mina olen juba Eestis ja oleks väga õnnelik, kui keegi selle auto nt Helsinkisse sõidaks-


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Dets, 2009 20:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Väga huvitav ja hea pakkumine :) Aga millal peab su auto helsinkis olema? Siis tean edasi puhkust planeerida :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Dets, 2009 20:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Dets, 2008 21:42
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Argo kirjutas:
Väga huvitav ja hea pakkumine :) Aga millal peab su auto helsinkis olema? Siis tean edasi puhkust planeerida :D

Eks see esmasp selgub, kas ja millal korda saab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Jaan, 2010 18:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Dets, 2008 21:42
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
jeebifoorumist selline ennustus. Krt see pole enam naljakas.
bensupump ei tee piuksugi




Oh, thats your SKIS (Sentry Key Immobilizer System) The Module in the Jeep is no longer recognizing the RF chip in your key. You will need to take it to a dealership to have them reprogram it. Chances are though, you have another issue which caused it to quit responding. Most likely cause is a broken wire or bad soldier joints in or around the PCM or BCM.

Does it start, then stall immediately? Or will it just not even try to start? Can you hear the fuel pump priming when you turn the key to the "on" position before attempting to start it? If you get nothing, most likely going to be a problem with the PCM.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Veebr, 2010 0:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Dets, 2008 21:42
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
JA saaga jätkub:

Alustame siis sellest teemast: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=32733

Auto sai siis Soomest Eestisse toodud 14.01.2010 ja antud Ameerika Autoteenindusse remonti.
Paari päeva pärast diagnoos, et PCM peetis ja tuleb neilt uus osta 9500EEK
Sellega nõus ei olnud tõin kasutatud PCM, mis sama koodiga ja nende väitel pidi sobima.
Leiti, et ikkagi vist ei sobi aga nad ikka tahaks sõitva auto pealt proovida: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=32974
Ok nad leidsid ise doonori, sellega testiti minu auto PCM ja kõik olla nagu ok, et selles viga pole.
Paluti järgmisena korraldada neile BCM ja spidokapaneel.
Sai needki detailid toodud (Nüüd ma tagatipuks veel ka romula püsi-ja lugupeetud klient, õnneks sai need tükid tagasi anda)
Prooviti ka BCM ja spidoplokk ära, ikka ei midagi.
Anti need tagasi ja paluti tuua SKIM (immo moodul)
Sai ka immo toodud , ikka ei midagi, jätkuvalt ei saa elektrik oma testriga auto ajudega ühendust .
Siis eile sai auto sealt teenindusest sama targalt ära toodud, kuna härrased, kes reklaamivad, et saavad igast Ameerika päritolu automargist jagu ei saa hakkama.
Täiesti arusaamatu värk, mis neil seal toimub. Ma eeldan, et toon auto teenindusse ja saan tagasi töökorras auto, krt need vennad teatavad rõõmsalt kuu hiljem, et ei ikka ei saanud hakkama. (Kas huvitav, Eestis on üldse kedagi kes sellise tööga hakkama saab? Lõhnab miskipärast selle järgi, et mõni nõukaaegse kooliga autoelektrik saab viimati asjale ka pihta, mitte ei vahi mingit testrit ja ei nuta, et ei saa hakkama, kuna tester ei saa ühendust)
Palusin, enne, kui auto järgi tulen, et enamvähem lahtikistud detailid polstrid jne. tagasi pandaks aga ei midagi,polstrid ok, aga krt kui kruvid auto põrandal vedelevad siis see pole enam normaalne.
Kanitell jätkub............


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Veebr, 2010 0:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Dets, 2008 21:42
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
NiiNii!
Täna siis peale lõunat hakkas selle asjaga tegelema Audihooldus.ee (võttis asja kui väljakutset, ei ole neil mingeid Mopari testreid ega midagi, kuigi on kõige kõvem sõna Boschi repertuaarist KTS ) 16.30 tuli kõne, et viga selge ja kas soovin, et nemad saavad vajaliku osa 7 päeva pärast või leian mina kuskilt kohe. Ok uurisin veidi ja American Beautys oli detail olemas. Viisin detaili audihooldusse ja 5 min ning voilaa auto töötas.
Asi oli siis nukkvõlli anduris, hinnaga 550EEK
Esmaspäeval peaks siis auto kätte saama sõitvas olekus. Mina olen omad järeldused igatahes teatud teisest töökojast teinud.
Juhin tähelepanu sellele, et www.audihooldus.ee pole varem kunagi Jeep marki autosi remontinud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Veebr, 2010 10:39 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Asi ongi selles, et väga plju (k.a. Silber) püüavad usaldada ainult testrit võis siis diagnostika seadmeid. Need annavad suuna ja mõtte kust viga otsida. Samas viia masin sinna, kellele on uus mark väljakutse võib minna väga hästi või väga kehvasti (maksad oma rahaga nende õpingud oma auto peal kinni)
Minu silmis hakkab ka vaikselt AB alla käima, kuna mitmel korral on nad kahe silma vahele jätnud väga elementaarseid vigu...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Veebr, 2010 11:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 08 Dets, 2008 21:42
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
hmm kirjutas:
Asi ongi selles, et väga plju (k.a. Silber) püüavad usaldada ainult testrit võis siis diagnostika seadmeid. Need annavad suuna ja mõtte kust viga otsida. Samas viia masin sinna, kellele on uus mark väljakutse võib minna väga hästi või väga kehvasti (maksad oma rahaga nende õpingud oma auto peal kinni)
Minu silmis hakkab ka vaikselt AB alla käima, kuna mitmel korral on nad kahe silma vahele jätnud väga elementaarseid vigu...

Ütleks nii, et kui jant kestab mingi krdi 2 kuud kokku siis tihtipeale enam ei jää muud üle, kui ekstreemsemaid variante otsida remondiks. Audihoolduse näol ei olnud isegi seda hirmu, et midagi ära rikutakse. (mul nendega euro autode osas eranditult väga head kogemused ja asja eest, mida korda ei saada ka raha ei küsita) AB kohta pole mul küll sitta sõna öelda, nemad seda autot ei tahtnud remonti ja õieti tegid. Varuosad neil tihtipeale olemas ja ka mõistliku hinnaga.(Mida ei saa Silberi ega AA kohta öelda)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia