Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

2,5td jääb seisma
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=37&t=1369
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  iffpoiss [ Pühapäev 18 Veebr, 2007 22:20 ]
Teema pealkiri:  2,5td jääb seisma

jeebul 2,5td 99a peale käivitamist jääb seisma 1 kuni 3 min jooksul.
neid vm-mootoreid paljudel masinatel peal. Filtri viga rei ole, proovisin ka peale filtrit kanistriga sooja kütet anda, ikka sama jama.
kui seisma jääb siis peab käiama, täpselt nagu filter umbes.kui ise seisma jätta enne kui sureb siis läheb ilusti käima.

Autor:  aiks96 [ Pühapäev 18 Veebr, 2007 23:50 ]
Teema pealkiri: 

peale mida see anomaalia ilmus .kas ise lampist või millegi järel (uus küte,külm,filtri vahetus)jne. :think: :think:

Autor:  Oberst [ Esmaspäev 19 Veebr, 2007 8:16 ]
Teema pealkiri: 

Eile sain koku iffivoga ja temal peale plokikaane vahetust sama anomaalia oli kuigi jah temal sekunditega mõõdetav aga viga olla süütelukus kuna seal ingi klemm lihtsalt ära väsinud ( kui pikalt käivitada siis see juhtub )

Autor:  iffpoiss [ Esmaspäev 19 Veebr, 2007 10:38 ]
Teema pealkiri: 

ilmus lihtsalt lambist ükspäev, sain 100 m kodust ja surnud.
Ei tea kas süüteluku põhi on jänkil lihtsalt vahetatav - seal võib see viga olla isegi. Kuigi kui näit immo peal ja seiskub siis pärast läheb kohe käima, kuid nüüd jääb seisma ja peb käiama(katsetasin et kui hakkab surema siis kankust küttevool lakkas), ei tea kas pumbas mitu klappi, või paneb klapi kinni ja käib pumba tühjaks. Veel proovisin käsipumbast samal ajal pumbata, mitte mingit vahet pole.

Autor:  aiks96 [ Esmaspäev 19 Veebr, 2007 19:22 ]
Teema pealkiri: 

kondrolli kas klapile tulev vool kaob kui surema hakkab (juhe miinusklemmile ,intikaatori ots klapi +.õigem oleks muidugi testeriga proovida.Teine kord võib signa ka jupsida kui plapi katkestus vahele pandud see käib läbi relee (jubsib relee ise,ühentus või signa juht ahel. :think:

Autor:  iffpoiss [ Kolmapäev 21 Veebr, 2007 10:39 ]
Teema pealkiri: 

seda kuradi klapi otsa nigu veega raske leida(pole 20a vana masin kus klapp silmaga paistab ja üks juhe külge läheb), pumpa läheb üks jämme soolikas ja kõik. oleks elektriskeemgi saaks relee otstelt ehk mõõta - aga kust krt mõõta???

Autor:  hmm [ Kolmapäev 21 Veebr, 2007 10:44 ]
Teema pealkiri: 

http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... &start=120

Autor:  iffpoiss [ Neljapäev 22 Veebr, 2007 15:51 ]
Teema pealkiri: 

mõõtsin solenoidile tulevat voolu ja see ei kao kahjuks/õnneks kuhugi kui seisma jääb. võtan õhtul selle solenoidi sealt maha - äkki selgub miskit.
krt kaua see k..pp kestab - panin silberisse aja kinni juba.

Autor:  iffpoiss [ Esmaspäev 26 Veebr, 2007 9:31 ]
Teema pealkiri: 

solenoid küll töötab aga kahtlaselt palju voolu võtab, 1,2A tundub nigu ebanormaalne, näpuvahel kaua ei hoia krt, nii tuliseks läheb.

Autor:  hmm [ Esmaspäev 26 Veebr, 2007 11:47 ]
Teema pealkiri: 

solenoid peab külmaks jääma.
Seega paistab, et see junn läbi, töötab nii kaua, kuni saab ning siis klõpsti kinni.

Autor:  iffpoiss [ Neljapäev 01 Mär, 2007 11:21 ]
Teema pealkiri: 

ostsin uue solenoidi(ca 200.-Salomest) ja oh üllatust, võtabki 1,2A voolu(see kõigil BOSCHi pumpadel nii.

Viga oli hoopis pumba madalsurve klapis, seal mingi klimp ees ja klapp jääb lahti ja kui vastusurvet ei avaldata siis pump enam ei löö.

Head nõu andis üks Türi pumbamees Raivo, Tänud talle.

LÕPP HEA KÕIK HEA

Autor:  hmm [ Neljapäev 01 Mär, 2007 11:31 ]
Teema pealkiri: 

Kus juures väga hea, et said lahenduse ning sellest ka meile rääkisid - üks võimalikest vigade otsimise soovitus jällegi juures.
:ok:

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/