Tänane kuupäev Neljapäev 02 Mai, 2024 8:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Rool raske
PostitusPostitatud: Teisipäev 31 Okt, 2006 22:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 31 Okt, 2006 21:40
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Tere!!
Ostsin hiljuti 300 m i 3,5 mootor ja seoses suurte vihmade ja veelompide tekkega tekkis selline probleem nagu :sõidan veeloigust läbi sellisest suuremast ja rool muutub kuidagi väga raskeks ( väga raske keerata )aga seda ainult hetkeks ehk sis kui lombist välja olen sõitnud läheb rool normaalseks tagasi ,igaljuhul väga imelik ,kuna ei tunne veel autot hästi siis ei oska ise midagi arvata kas see on normaalne või on mingi probleem,äkki keegi oskab öelda midagi sellise asja kohta.
Aitäh!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 31 Okt, 2006 22:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Minuarust se on teiste autodega ka nii mõned on isegi kunagi leppikusse põrutanud kuna rebis rooli käest. Vee takistused mõjutavad


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Nov, 2006 14:27 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Pakun, et vesi pritsib rihmaratastele ja roolivõimendi pumpa ei veeta enam piisava tõhususega ringi.
Tuleks üle vaadata kas rihm ikka korralik ja piisavalt pingul on. Aga võib ka täiesti olla, et rihm on heas korras ja sel masinal võib isegi automaatne rihmapinguti olla. Siis polegi muud teha kui lihtsalt sügavatest lompidest mitte nii suure kiirusega läbi kihutada. Eeldades muidugi, et igasugu mootori põhjakatted ilusti terved ja omal kohal on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Nov, 2006 12:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!
Kinnitan eelkirjutaja diagnoosi, et
see on sellest kui niiskus läheb rihmale ja need pöörlevad elemendid ei haaku 100%-liselt.

Muideks, see rihm peaks olema manuaalselt pingutatav, eraldi asetseva pingutusrulli abil.

Samas. kui rihma sooned on oma osa juba ära kulutanud, siis võid selle kasvõi "kitarrikeeleks" pingutada, aga libisema hakkab ikkagi ja pealegi on väga tugevalt pingutatud rihm koormuseks laagritele (roolivõimupump; generaator). Kulunud rihmal ei ole soontel enam tugipinda, mis tekitaks vajalikku takistust.

NB! Ära kindlasti kasuta "lihtsamat teed" mingite pihustatavate autorihma haakumist parandavate autokeemiate abil. Ise tegin seda ja nüüd kui hakkan rihma vahetama, siis kõik kleepub ja pean selle "kleepliimi" mingi teise keemiaga rullikutelt maha pesema. Peale selle, ei ole seal mootori ja radikaventilaatorite vahel eriti vaba ruumi ning kogu protsess on ikka paras pingutus. Sellel autol on ju alt ka kõik kaetud, niiet... parem uus rihm (350.- EEki) peale ja nägu jälle naerul, ning veest võid kui skuuter läbi kimada nö. piltlikult väljendades.

Tervitades

Tomso :-D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: tere
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Nov, 2006 19:39 
veest võid kui skuuter läbi kimada nö. piltlikult väljendades.
Sõitsin ka veest läbi nagu skuuter, aga võta näpust.....genekas põles läbi. :(
Minul isiklikult oma autoga on pidevalt probleeme. Viimasel ajal olen vast iga kuu käinud teeninduses mingi jamaga.
äkki keegi teab kust leiab geneka hea hinnaga :)


Kõike head!!!


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri: Re: tere
PostitusPostitatud: Reede 03 Nov, 2006 0:49 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Iff kirjutas:
äkki keegi teab kust leiab geneka hea hinnaga
:idea: Taastatud 6000 EEK


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia