Tänane kuupäev Laupäev 25 Mai, 2024 17:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Okt, 2006 12:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere !

Küsimus targematele.

Nimelt, kuna auto on Sweitsist tulnud, siis arvan, et peaksin jahutusvedeliku välja vahetama, et vältida meie karmi talve üllatusi.

Millist jahutuvedelikku aga sinna vahetusel kasutada. Auto manuaal kirjutab mingist keemilisest vedelikust, mida tuleks 50% lahuse saavutamiseks dest. veega segada. Kui nüüd aga varuosade poodidesse sisse põigata, siis pakuvad need enamjaolt ainult punast ja rohelist valmisvedelikku. Milline on siis see õige? Selle kontsentraadi ja segu isetegemise peale kehitatakse ainult õlgu.

Põhjus, miks teist (loe: vale) vedelikku ei soovitata kasutada, on veepumba eripära ja teatud komponentide kulumise kiirenemise effekt. Vähemalt nii väideti seal CHRenthusiast club foorumis.

Ehk siinkohal oskavad CHR klubi liikmed aidata kuidas Eestimaal seda õiget ja originaal rida jälgides õige valik teha??

Tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Okt, 2006 12:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Siin natuke kanjutu jahutusvedelikest http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=299

Aga muidugi kui kahtlusi on siis helista selles küsimuses esindusse kuna neid on nii palju erinevaid variante mida kasutada ja targemad räägivad et neid ei tohi segada omavahel. Muidugi ei tea kas see on nüüd mingite müügimeeste jutt et tema jahutusvedelikku ostnud korra siis peadki seda ostma


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Okt, 2006 13:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Mul on 2,7 mootoriga concorde (sama mootor mis 300M ilgi).Olen pannud segamini seda punast ja rohelist (kuna ükskord oli tarvis lisada,kuid bensukas polnud punast) krt siiamaani pole miskit juhtunud ja ei mina usu,et see jahutusvedelik mingi spets keemia peab olema sellel chrysleril.Õli kohta jahuvad ka kõik manuaalid,et tuleb panna just seda õli sellise viskoossusega,et vastasel juhul on kutupiilu mootoriga,aga tegelikkuses ei juhtu ju miskit.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Okt, 2006 14:02 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
ega kohe ei juhtugi - ikka pikapeale ja oleneb kui tugev mootor vastavatele reaktsioonidele on
Põhimõtteliselt võid hoida jahutussüsteemis ka destileeritud vett - pole probleemi, kuid talvel igal hommikul uuesti täties ning õhtul tühjaks lasetes kaob asja odavuse mõte.

krt see jahutusvedelik ei ole ju nii kallis, et teda korralikult ja vastavalt ettenähtud välpadele vahetada!!!
Inimesed pole lihtsalt harjunud seda hooldust tegema!
kirutakse alles siis, kui jahutusvedeliku pump õhtal või radjaator hõre ja siis otsitakse milles võis viga olla!?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 27 Okt, 2006 15:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere !

Tänud vastuste eest!

Kuna sooviks korralik autoomanik olla, siis sellest tulenevalt soovikski süsteemi uue jahutusvedelikuga täita ja vana välja vahetada. Hind siin nüüd küll morjendavaks teguriks ei saa olla. Mis puudutab esindusi, siis tõenäoliselt kasutavad autohooldusjaamad (k.a. Silber.) sellist jahutusvedelikku, millise firma pumbad neil kasutusel on. Minu küsimus oli aga pigem sellise originaali tagaajamise põhimõttel esitatud. Seega ei jää muud üle, kui minna poodi ja vaadata, millisel vedelikul see keemiline lisand olemas on ja millisel mitte., et tagada "the best" oma CHR-ile.

Mingi vahe peaks ikka ju olema (punane/roheline)?

Tervitades

Tomso :-D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 27 Okt, 2006 22:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Aga mine käi top partsis seal ka müügil misket on mitte eesti kirjadega


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 07 Okt, 2011 18:43 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
Mis siis lõpuks loosi läks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Jaan, 2012 20:24 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Neljapäev 06 Nov, 2008 23:40
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn
Kasuta julgelt seda lutsukommipunast jahutusvedelikku,mida enamus ameerika autosid.Kanistri peale veel kirjutatud LONGLIFE.Müüakse igas bensukas.Kallim küll kui sinine(tavaline),aga longlife.

_________________
Enamus ajast tuuleklaasi taga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia