Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 23:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Mai, 2010 13:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 29 Mai, 2010 12:22
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu
Mobiil: 55651298
Tere,

Hakkn ostma ühte konkreetset 2,7L-mootoriga Chrysler 300M´i, et saaks ka Teie laheda autklubi liikmeks hakata ;)

Ilmneb aga üks kahtlane probleem, et näiteks foori taga tühikäigul seistes, hakkab sageli õlituli põlema, kui pöörded kuskil 600 juurde langevad (umbes sealkandis see tühikäik ju peaks käima). MIS SIIS, KUI näiteks tund aega lasta autol kohapeal käia ja tulel põleda - jookseb kokku?
Sõitma hakates või koha peal natuke gaasi andes kustub tuluke kohe ära. Õli on varda järgi sees piisavalt ja normaalse aja tagant vahetatud ka.

Muud asjad autol kõik korras ning sellest tulenevalt tundub ka hind "väga soodne". Kas võib olla põhjust selliseks paranoiaks, et tegelikult hakkab auto mootor varsti kokku jooksma ning tahetakse auto kaelast ära saada?

Kas antud viga REMONTIDA saab?


TÄNAN!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Mai, 2010 13:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 15 Juun, 2009 20:33
Postitusi: 29
Tere.
Soovitaks osta 3,5l mootoriga olen siin ja seal kuulnud et 2,7 pidi kehv mootor olema ja suht tihti pidid need mootorid kotti jooksma

_________________
300M 185kw. 2001a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Mai, 2010 18:09 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
õlisurveandur on ära (loodetavasti) ise olend lasknud sebringutel seda vahetada kuna sama asi 2.7 mootoriga
300 eegu kanti
vahetuseks kulub aega natuke yle tunni (halva kohapeal on)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Mai, 2010 19:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 29 Mai, 2010 12:22
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu
Mobiil: 55651298
Tänan tagsiside eest!

Siiski küsin veel, et kui nüüd seda andurit kohe vahetama ei tõtta, siis kas ta ka palju paha võib teha? (ehk mis selle anduri eesmärk üldse on?) :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Mai, 2010 20:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 15 Juun, 2009 20:33
Postitusi: 29
anduri eesmärk on teavitada kas on õlisurve või ei ole.Soovitan enne auto ostu kindlaks teha milles probleem on,kuna remont võib kalliks maksma minna kui saaled ära on.

_________________
300M 185kw. 2001a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Mai, 2010 23:37 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Õlirõhuanduri ül. on jah teavitada õlirõhu olemasolust ning kui tuli madalatel pööretel väreleb on õlirõhuga probleeme mis ei ole hea.
Sul on järgnevad võimalused:
1. vaheta õli ja filter (et õli viskoossus oleks õige ning filter hea)
2. vaheta andur, et välistada anduri poolt tekitatud valehäirest (mis ei ole väga haruldased)

kui nüüd ka tuluke väreleb tühikäigul on asi väga mäda...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Mai, 2010 23:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
raunts32 kirjutas:
olen siin ja seal kuulnud et 2,7 pidi kehv mootor olema ja suht tihti pidid need mootorid kotti jooksma
Tegemist on aastatel 1998-2002 mitmel mudelil (Stratus, Intrepid, Sebring, Concorde, 300M) kasutusel olnud õlitusprobleemidega mootoriga. Kuuldavasti olid projekteerijad tahtnud tarbijale vastu tulles luua vähese õlivajadusega mootorit, mis aga vist päris hästi ei õnnestunud. :think: Chrysler ise eitab siiamaani projekteerimisvigu ja väidab, et korraliku hoolduse puhul ei tohiks mingeid probleeme tekkida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Mai, 2010 8:58 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
ega see mootori tüüp ei lõppenud aastaga 2002 vaid 2007....
samas paljud mootorid sõidavad ning muretult, seega kasuta tõesti head täissünt. õli (mis on 5W30 ning peab vastu kõrgetel temperatuuridel + vahutamisvastaste lisanditega).

Aga ikkagi soovitan kontrollida andurit ning õlifiltrit.

filtritest:
viewtopic.php?f=31&t=6340

2,7 V6 Mootor:
viewtopic.php?f=31&t=3825

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Mai, 2010 16:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
hmm kirjutas:
ega see mootori tüüp ei lõppenud aastaga 2002 vaid 2007....
Täiesti õige. Ma viitasin ainult õlitusprobleemidele, mis konkreetse mootori puhul suures osas lõppesid salapäraselt pärast 2002. aastat. Ametlikult Chrysler midagi ei teatanud, ilmselt ei julgenud, kuna tal oli palju kohtuasju kaelas. Mitteametliku siseringi info kohaselt tehti õlikanalid laiemaks, millest piisas, et normaalse hoolduse korral õli enam paksuks ei läinud.
Viide chargerforumz arhiivile.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Mai, 2010 18:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
albert kirjutas:
raunts32 kirjutas:
olen siin ja seal kuulnud et 2,7 pidi kehv mootor olema ja suht tihti pidid need mootorid kotti jooksma
Tegemist on aastatel 1998-2002 mitmel mudelil (Stratus, Intrepid, Sebring, Concorde, 300M) kasutusel olnud õlitusprobleemidega mootoriga. Kuuldavasti olid projekteerijad tahtnud tarbijale vastu tulles luua vähese õlivajadusega mootorit, mis aga vist päris hästi ei õnnestunud. :think: Chrysler ise eitab siiamaani projekteerimisvigu ja väidab, et korraliku hoolduse puhul ei tohiks mingeid probleeme tekkida.


Korralik hooldus on 5000 kuni 10000km vahel? Manualis on kirjas need intervallid tegelt ja olenevalt siis kuidas autot kasutatakse vastavalt sellele ka õlivahetuse intervall. Ja eks see ka loeb kas poolsünt või täis. USA's üks vana miksib 2,7 Concordile 10W-30 ja 20W-50 erinevas suhtes olenevalt siis kas on suvi või talv ja lisab õlilisandit ka, läbisõit on 380 000km ilma probleemideta. Samuti ei tee paha vahetada vähe räägitud PCV klapi, ei maksa palju.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Mai, 2010 19:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 29 Mai, 2010 12:22
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu
Mobiil: 55651298
vabandust, aga mis see PCV klapp on? :dirol:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Mai, 2010 21:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Karterituulutus klapp mis aitab vabaned karteris tekkivatest ebameeldivatest gaasidest. Nagu mingi ravimireklaam :D

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Mai, 2010 23:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Sept, 2009 20:27
Postitusi: 5
2.7 mootori juba rutiinseks kujunenud probleem. Tegevuse käik võiks olla järgmine:
Õlirõhk reaalselt kontrollida, vahetevahel jukerdavad ka andurid, st annavad valehäiret.
Kui õlirõhk kehva, siis suuremate väljaminekute(loe: väntvõlli lihvimine) vältimiseks peaks välja vahetama õlipumba ning enamasti ka kepsusaaled, puhastama õlikanalid, sisse valama kvaliteetse täissünteetilise õli ning seda ka regulaarselt vahetama.
Kogu tegevuse maksumus ca 7-8K raha ning mootor hakkab rõõmsalt oma teist elu elama.
Kui auto ise korralik ning muid puudusi pole ja hindki soodne, siis see õliprobleem mingisugune raketiteadus pole.
Been there, done that!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Juun, 2010 16:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Kui tahad korras mootori ja käiguosaga autot, siis müün enda oma sulle ära, kuna plaan suurem auto soetada.Paar väikest iluviga on küljes aga kõik muu toimib nagu kellavärk.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Aug, 2010 16:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 02 Nov, 2008 13:03
Postitusi: 35
Asukoht: Tartu
võin ka enda auto sulle maha müüa.tehnika on väga heas korras


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia