Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

PCV valve
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=34&t=6649
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Croff [ Pühapäev 21 Veebr, 2010 11:25 ]
Teema pealkiri:  PCV valve

Ehk siis vist karteri tuulutus klapp. On keegi vahetanud või lasknud hoolduses vahetada? Räägitakse et iga 90000 km tagant on vajalik. 2,7 Mootoritel põhjustab asjatud õlikulu.

Autor:  hmm [ Pühapäev 21 Veebr, 2010 11:39 ]
Teema pealkiri:  Re: PCV valve

Kui suur sul see õli kulu praegu on?
Klapp ise on odav 130-150 eeku vahel, vahetus ~5 min
Mul sebringul on sarnane mootor aga risti kerega. Võta klapp küljest ära - käib väga kergelt.
ja kui seda loksutada peab sisemus samuti loksuma. Siis ühenda klapp tagasi ja võta õhupuhasti juurest mootori klapikambrikaande minev sissetuleva värskeõhu toru lahti ning kontrolli seal õhu liikumist mootorisse, nüüd anna gaasi peaks õhu liikumine vähenema.
Kui eelnevad toimingud on OK siis pole vajadust klappi vahetada.
Mida võiksid teha on puhastada enne klappi ja klapikambrikaane vahelist voolikut - kindlasti on see seest piisavalt õline. Veel parem, paigalda sellele torule õlipüüdur (õli separaator).

Autor:  Croff [ Pühapäev 21 Veebr, 2010 14:28 ]
Teema pealkiri:  Re: PCV valve

Õli kulu nagu ei ole. Aga lugesin, et kui see on pikalt vahetamata pidi õli kogunema sinna noh... intake plenum, ma ei tea kuidas ta eesti keeles on, see mis sisselaske peal on kus õhk silindritesse läheb. Ja see põhjustab ebaühtlast tühikäiku. Ma mõtlesin endal ära vaheada. Millega ma seda toru puhastada võiks?
Minul 3,5 mootor, seal vähe teistmoodi vist.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/