Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 13:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: PCV valve
PostitusPostitatud: Pühapäev 21 Veebr, 2010 11:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Ehk siis vist karteri tuulutus klapp. On keegi vahetanud või lasknud hoolduses vahetada? Räägitakse et iga 90000 km tagant on vajalik. 2,7 Mootoritel põhjustab asjatud õlikulu.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: PCV valve
PostitusPostitatud: Pühapäev 21 Veebr, 2010 11:39 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kui suur sul see õli kulu praegu on?
Klapp ise on odav 130-150 eeku vahel, vahetus ~5 min
Mul sebringul on sarnane mootor aga risti kerega. Võta klapp küljest ära - käib väga kergelt.
ja kui seda loksutada peab sisemus samuti loksuma. Siis ühenda klapp tagasi ja võta õhupuhasti juurest mootori klapikambrikaande minev sissetuleva värskeõhu toru lahti ning kontrolli seal õhu liikumist mootorisse, nüüd anna gaasi peaks õhu liikumine vähenema.
Kui eelnevad toimingud on OK siis pole vajadust klappi vahetada.
Mida võiksid teha on puhastada enne klappi ja klapikambrikaane vahelist voolikut - kindlasti on see seest piisavalt õline. Veel parem, paigalda sellele torule õlipüüdur (õli separaator).

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: PCV valve
PostitusPostitatud: Pühapäev 21 Veebr, 2010 14:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Õli kulu nagu ei ole. Aga lugesin, et kui see on pikalt vahetamata pidi õli kogunema sinna noh... intake plenum, ma ei tea kuidas ta eesti keeles on, see mis sisselaske peal on kus õhk silindritesse läheb. Ja see põhjustab ebaühtlast tühikäiku. Ma mõtlesin endal ära vaheada. Millega ma seda toru puhastada võiks?
Minul 3,5 mootor, seal vähe teistmoodi vist.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia