Tänane kuupäev Esmaspäev 20 Mai, 2024 19:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Käsipidur
PostitusPostitatud: Kolmapäev 28 Okt, 2009 13:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 13 Jaan, 2008 18:56
Postitusi: 117
Asukoht: Tallinn
Kas kellegil on kogemust, kust saab reguleerida käsipiduri tugevust. Ülevaatuspunktist kutsuti kordusülevaatusele, kuna parempoolse efektiivsus normist all pool.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: käsipidur
PostitusPostitatud: Kolmapäev 28 Okt, 2009 18:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Kui ma õieti mäletan, siis trumli sisepoolel käib kumminippel maha ja saad peale keerata kruvikeerajaga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: käsipidur
PostitusPostitatud: Reede 30 Okt, 2009 16:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 13 Jaan, 2008 18:56
Postitusi: 117
Asukoht: Tallinn
tnx Alari, sul oli tuline õigus, kahjuks minu auto puhul reguleerimine ei aidanud, vai tuli pidurikettad vahetada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käsipidur
PostitusPostitatud: Laupäev 31 Okt, 2009 18:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 13 Jaan, 2008 18:56
Postitusi: 117
Asukoht: Tallinn
Nüüd siis järgmine probleem. Peale ketaste vahetus, proovisin käsipidurit ja kohe peale pedaali alla vajutamist, lendasid paremalt poolt klotsid laiali. Läksin remondi kohta tagasi, seal pandi uus remondikolmplekt, sõitsin sealt minema ja mõtlesin, et proovin siis seekord ja jälle sama lugu ainult siis vasakult poolt. Sõitsin jälle tagasi hullu kolina saatel muidugi, pandi uuesti kokku. Seal siis arvati, et vanad klotsid, mis pool aastat tagasi vahetatud on ebaühtlaselt kulunud ja seepärast viskab kohapeal minema. Pakuti esmaspäeavaks, et pööravd klotsid teistpidi, et äkki siis jääb pidama või siis tuleks ültse uued käsipiduri klotsid panna. ei teagi kohe millest peale hakata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käsipidur
PostitusPostitatud: Laupäev 31 Okt, 2009 19:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Ma arvan,et see ebaühtlaselt kulunud jutt loll hülgemöla lihtsalt. Neil omal miskit valesti kokku pandud seal. Ega käsipiduri klots siis niimoodi kulu nagu sõidupiduri oma.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: käsipidur
PostitusPostitatud: Laupäev 31 Okt, 2009 20:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
HEVO kirjutas:
kahjuks minu auto puhul reguleerimine ei aidanud, vai tuli pidurikettad vahetada.

See asi on üldse väga imelik, kui väidetakase, et seisupidurid on pidurikettad ära kulutanud. Seisupidurid ei tööta ju mitte ketastega, vaid ketaste kinnituse keskosa sees trumlis. Kui just keegi ei ole seisupidurit peale unustades tohutult pikka maad maha sõitnud, siis vaevalt et piduriklotsid seisu ajal suudavad midagi ära kulutada. Muuseas, seisupiduriga sõitma hakates peaks armatuurlauas pidurituli vilkuma hakkama ja ka helisignaaliga märku antama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: käsipidur
PostitusPostitatud: Laupäev 31 Okt, 2009 21:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
HEVO kirjutas:
tnx Alari, sul oli tuline õigus, kahjuks minu auto puhul reguleerimine ei aidanud, vai tuli pidurikettad vahetada.

Anna teada millises töökojas sellised soss-sepad tööd teha üritavad. Üritus on luhtunud katse. :doh:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käsipidur
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Nov, 2009 7:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 13 Jaan, 2008 18:56
Postitusi: 117
Asukoht: Tallinn
Autex oli töökoja nimi, asub Tulika 9, varem Madara 33.

Ketaste trummel oli seest poolt juttude järgi nii palju roostes, et reguleerimine ei aidanud.
Selle käsipiduri pärast kutsuti mind kordusülevaatusele.
Kuna ülevaatusel kontrollitakse käsipidurit pöörlevate ratastega, siis mõtlesin, et proovin ka väiksel kiirusel kui hästi käsipidur ka töötab. Nii kui pedaali alla vajutasin lendasid klotsid laiali. Ja nii kaks korda järjest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käsipidur
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Nov, 2009 17:26 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Pigem arvan, et nad on klotsid valepidi kokkupannud ning alt hoovastikust annab järgi... Kunagi fordil viskas samuti klotsid lahti... aga seal on käsipidur ja tavapidur ühe ja sama klotsi peal trumli sees.
kuid sul võib seal roostet olla küll see vaja lihtsalt maha koputada... Mina kopsisin kettad ja trumlid üle...
Pilt

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käsipidur
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Nov, 2009 21:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 06 Okt, 2009 18:19
Postitusi: 8
Mul täpselt sama dela nagu teema algatajal. Parempoolse seisupiduri näidud madalad.
Aga kust ma tean palju vaja peale keerata?

_________________
Sest mulle meeldib sõita mõnusalt ja stiilselt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käsipidur
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Nov, 2009 23:19 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kõigepealt soovitaks sul see kupatus maha võtta ja vaadata mis seal sees üldse on.
Ei tohiks võtta palju aega.... mul klotside lahti kopsimisega 10 min koos ratta alt ära võtmisega.
Eks see peale keeramine ole tunde järgi
vaata ka seda teemat, peaks suht sarnane süsteem olema:
viewtopic.php?f=32&t=6031

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käsipidur
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Nov, 2009 23:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
Kui jutt käib seisupiduri klotsidest, siis juhised on allpool. Reguleerimise seisukohalt tuleb tähikrattast seada klotside välisdiameetriks 171 mm.

INSTALLATION - PARKING BRAKE SHOES
(1) Install front brake shoe and hold down clip.
(2) Install rear brake shoe and the upper brake
shoe to shoe return spring.
(3) Pull rear brake shoe over anchor block until
properly located on adapter.
(4) Install the lower shoe to shoe return spring.
(5) Install brake shoe adjuster assembly with star
wheel rearward.
(6) Install rear brake shoe hold down clip.
(7) Adjust brake shoes to a diameter to 171 mm
(6.75 inch).
(8) Install rear hub and bearing assembly on spindle.
(9) Install hub and bearing assembly washer and
retaining nut. Torque the hub and bearing assembly
retaining nut to 168 N·m (124 ft. lbs.).
(10) Install the wave washer, retaining nut and
cotter pin.
(11) Install hub and bearing assembly dust cap.
(12) Install rear brake rotor.
(13) Install rear disc brake caliper on the adapter.
(Refer to 5 - BRAKES - BASE/HYDRAULIC/MECHANICAL/
DISC BRAKE CALIPERS - INSTALLATION)
(14) Install wheel and tire assemblies. Tighten
wheel mounting nuts to 135 N·m (100 ft.lbs.).


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käsipidur
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Mai, 2011 21:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 26 Mai, 2011 21:44
Postitusi: 3
Tere chrysleri pere :)

Ei hakanud uut teemat tegema vaid lasen vanaga edasi.

Subjektiks 99 aasta 300M 2.7 mootoriga.
Autol on ühelt poolt käsipiduri süsteem täiesti eemaldatud (miks, seda ei viitsi seletama hakata) ja teisel pool alles aga töökord minul hetkel teadmata (sõbra autoga tegemist).

Tarvis oleks panna siis uued käsipiduri klotsid ja nende vedrud aga küsimus on nüüd sobivuses.
Vaatasin rockauto kataloogist et neil ei ole 99 aasta 2.7 mootoriga variandile antud asju pakkuda ja 3.5 on ka aastate lõikes natuke erinevad need asjad.

Targemad pead ehk oskavad öelda mida silmas pidada antud toodete ostmisel ja ka seda kust kõige mõistlikuma hinnaga neid saaks. Kas siis erinevatel mootoriversioonidel on erinevad tagapidurid jne.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käsipidur
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Mai, 2011 22:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
2,7 ja 3,5 vahet pole. Aga seal paistab et on erinevate tootjate omad ja erinevad kattematerjalid.
Milliseid sa täpselt vaatasid?

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käsipidur
PostitusPostitatud: Reede 27 Mai, 2011 9:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 26 Mai, 2011 21:44
Postitusi: 3
rockauto kaubavalikus ei ole 2.7 mootorile üldse neid pakkuda. 3.5 on aastate lõikes kõik olemas. Konkreetseid pole välja valinud ja võimalik, et lasen need ikkagi toppartsil tuua. peaks kiiremini saama. Vajan lihtsalt kinnitust sellele, et mõlema mootoriversiooni puhul on kogu käsipiduri süsteem sama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia