Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

K: Kuidas uksepaneel ära käib??
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=34&t=571
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  tomso 300M [ Neljapäev 20 Juul, 2006 23:59 ]
Teema pealkiri:  K: Kuidas uksepaneel ära käib??

Tere!

Auto 300M 99 a
Nimelt on mure järgmine:

Kõrvalistuja poolne aknaajam ei toimi ja oleks soov see ukse sisemine paneel eemaldada, et teada saada milles probleem. Ei tahaks aga nö. ratast leiutama hakata ning mõtlesin siis pöörduda targemate poole. Kuidas oleks tehniliset kõige õigemate võtetega võimalik eemaldada ukse sise polster (paneel), et saaks ligi sisule. Samuti sooviks sinna paigutada pigimati, kuna polster nagaunii juba eemal. Oskab keegi nõu anda ka selles valdkonnas?

Ette tänades

Tomso

Autor:  Kuripiiritus [ Reede 21 Juul, 2006 13:04 ]
Teema pealkiri: 

Ukse paneel :

[albumimg]231[/albumimg]
1 – REMOTE BEZEL
2 – I/P INTERFACE
3 – SCREWS
4 – SPEAKER GRILLE
5 – PULL CUP

Sammud eemaldamiseks:

(1) Remove speaker flag.
(2) Remove speaker grille by inserting trim tool at
the rear of the grille and disengaging clips holding to
trim panel. Remove grille (Fig. 31).
(3) Remove trim plug from the pull cup and
remote bezel by inserting a small flat blade tool into
the notch and remove.
(4) Remove three screws from bottom of door.
(5) Remove screw in pull cup.
(6) Remove screw in remote bezel.
(7) Remove two screws in the instrument panel
interface area.
(8 ) Remove three screws in the speaker area.
(9) Using an trim tool, disengage the retainer clips
from the door trim panel to the door panel.
(10) Raise trim panel up to disengage from the
belt being careful to hold the panel securely.
(11) Disconnect the linkage from the remote handle
assembly (alumine joonis).
(12) Disconnect the power mirror switch.
(13) Disconnect the power door lock switch wire
connector.
(14) Disconnect the power window switch wire connector.
(15) Disconnect the radio speaker wire connector.
(16) Disconnect wiring harness clips from trim
panel.
(17) Disconnect the courtesy lamp.
(18 ) Remove trim panel from vehicle.

Pärast peaks vaade olema selline:

[albumimg]232[/albumimg]
1 – POWER MIRROR SW.
2 – POWER DOOR LOCK SWITCH
3 – RETAINER CLIPS
4 – COURTESY LAMP
5 – POWER WINDOW SWITCH
6 – WIRE HARNESS CLIPS

Autor:  tomso 300M [ Reede 21 Juul, 2006 13:22 ]
Teema pealkiri: 

Suured tänud.

Proovin hakkama saada.

Tervitades

Tomso

Autor:  tomso 300M [ Reede 21 Juul, 2006 17:20 ]
Teema pealkiri: 

Tere!

Proovisin, aga kahjuks ei saanud neid Retainer Clipe lahti pos. 3 alumisel joonisel. Ei tahtnud väga lõhkuda, aga küsiks veel, kuidas nendest Retainer Clippidest uksepaneeli lahti saaks. Kas lihtsalt väljapoole tirides või peab midagi muud tegema?

Ette tänades


Tomso

Autor:  Kuripiiritus [ Laupäev 22 Juul, 2006 8:19 ]
Teema pealkiri: 

Nüüd tuleb oodata nõu mõne 300 oamaniku (võibolla ka muudel analogne süsteem) käest, kes lahti kakkunud seda.

Isiklikult pole CHR ust lahti kakkunud (skoda uks siia ilmselt ei sobi) ja olen ainult nii tark, kui leitud jooniste alusel targutada oskan :wink:

Autor:  sedon [ Pühapäev 23 Juul, 2006 19:27 ]
Teema pealkiri: 

Tirides tuleb lahti.

Autor:  tomso 300M [ Pühapäev 23 Juul, 2006 22:22 ]
Teema pealkiri: 

Tänud!

Katsetan lähiajal uuesti.

Tervitades

Tomso

Autor:  hmm [ Esmaspäev 24 Juul, 2006 1:03 ]
Teema pealkiri: 

Kui ei tule siis mõni pikem kruvikeeraja tüübli juurde - Hooti kipuvad tüüblid ukse paneeli juurest katki minema - siis on tiba nadi.
Äärmised tüüblid on teise materjaliga, kui kesmised (Voyal on nii), kangemad on.

Autor:  viking [ Esmaspäev 24 Juul, 2006 20:40 ]
Teema pealkiri: 

kas said tööle? Kui jah sis mis keiss seal puru või vigane oli?
Mul sama jama tagumise aknaklaasiga, ei tööta teine rsk.

Autor:  tomso 300M [ Teisipäev 25 Juul, 2006 14:28 ]
Teema pealkiri: 

Tere!

Kahjuks ei ole jõudnud veel.

Kindel on see aga, et vool sinna mootorisse jõuab, kuna sisse-välja lülitades kostub klõpsu ja vooluringi tuleb koormus taha (uksepaneeli tulekese intensiivsus varieerub) kui lülitusi teha.

Annan kohe teada, kui olen sellega ühelpool.

Muideks, palju Vikingul tagarattalaagri vahetus silberis "Koidulaid" ka küsis? Kui saladus ei ole? Võib-olla minul sama rada vaja läbi käia.


Tervitades

Tomso

Autor:  guido [ Teisipäev 25 Juul, 2006 18:21 ]
Teema pealkiri: 

kui vool nagu peaks sinna lülitini jõudma siis võivad klemmid seal lülitis olla oksudeerunud ja ei anna ühendust mul oli kunagi primeral sama jama sõitsin terve aasta nii ja siis igavusest kakkusin lahti ja olid klemmid vähe rohelised..

Autor:  viking [ Teisipäev 25 Juul, 2006 19:14 ]
Teema pealkiri: 

kle kahjuks oli jah kiire ja pidingi selle laagri Silberis vahetama.
kokku läks mingi 1970 eeku koos töörahadega. Laager ise oli 1400 ringis.

Igaljuhul kui nüüd väike näide ja hinnavõrdlus teha siis näiteks hiljem kui küsisin palju piduriklotsid maksavad öeldi et 2 paari ehk 4 tükki on 2600 pluss töörahad. US Parts'is oli aga müügil 600 eek paar (kokku 1300 - 4 tükki). ehk siis poole odavam.
Siit võib siis igaüks ise järeldada kuskohast oma autole osi esimese hooga vaatama minna.

Autor:  Oberst [ Teisipäev 25 Juul, 2006 20:31 ]
Teema pealkiri: 

Aga kui panbed kõrva vastu ust ja kuulad kas mootor töötab? Voyal oli selline teema et lasin akna alla ja vaatasin et mingi tross tuli akna ja tihendi vahel nähtavale ning polstri maha võttes siis nägin et trossi oli ennast ka mootori ratta vahele kortsu vedanud.
Puruks oli läinud see koht kuhu aken kinnitub siini külge. See oli vist ka kõige süü

Autor:  tomso 300M [ Teisipäev 25 Juul, 2006 21:45 ]
Teema pealkiri: 

Tänud vastuste eest!

To: Oberst

Ukse sees mootor ise ei tööta. Kuid lüliti plõks on kuulda. Pigem kaldun arvama, et see klaas on lihtsalt kinni kleepunud, kuna eelmine Sweitzi vanahärra on alakasutanud seda autot.

To: Viking:
Siis võib US Partsis olla ka see laager veits odavam kui 1400.-
Tänud idee eest ja arvan, et selle laagrivahetusega saan ise hakkama.


tervitades

Tomso

Autor:  zderf [ Kolmapäev 26 Juul, 2006 16:10 ]
Teema pealkiri: 

Jäi silma selline link, sobib ehk teemasse -- http://theswampbbs.com/300m/Servicestuf ... rmotor.htm

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/