Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

Mootor tiksub
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=34&t=4369
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  TGE [ Teisipäev 16 Dets, 2008 3:21 ]
Teema pealkiri:  Mootor tiksub

mure siis selline et täna õhtul hakkas auto mootor kergelt nagu tiksumise häält tegema ja siis iseenesest lõpetas selle ja mõne aja pärast jälle uuesti ....siis viisin parklasse eks peab homme kuskile pöörduma:(
auto on 2002a 3,5 ja 185kw
kindlasti teil on mõni mõte mis see olla võis.
:(
ah jaa seda häält tegi siis kui mootor oli soe ja veel üks võibolla tähtis asi teada...see auto on takso ja tarbib elektrit ilmselt rohkem tänu oma taksovarustusele

Autor:  hmm [ Teisipäev 16 Dets, 2008 8:08 ]
Teema pealkiri: 

kui käib tihe tiksumine on üldjuhul hüdrotõukur.
sul 3,5V6 seega ega erilist midagi polegi, kui sai tiba kehv õli sisse pandud. nüüd tõukuri sees olev metallist kuul kleepub hooti kinni ja lahti tulles teeb ühe heleda plõksu mis väljendub tiksumises.
Teisisõnu vaheta õli, või pese mootor või vaheta hüdrotõukur, millest viimane on kindlasti kõige kallim toiming.
Samas ega mootor sellest tiksumisest kahju ei saa, kui et annab teada, et kuhugi on saasta kogunenud :)

Autor:  yksjalg [ Teisipäev 16 Dets, 2008 8:36 ]
Teema pealkiri: 

Pigem jah tegu hüdrotõukuritega..Ravimise valemid tõi hmm siin juba välja. Aga mis puutub taksovarustusse-siis selle kupatuse elektritarbimine on võrdne lisatulede komplektiga ja seega tavaliselt autole kuidagi ei mõju.Vähemalt mootori tiksumist ta ei põhjusta. Voolu ülekoormused väljenduvad tavaliselt vilistamisega generaatori piirkonnas(kui genekal laagrid, rihm jne läbi)

Autor:  TGE [ Teisipäev 16 Dets, 2008 8:39 ]
Teema pealkiri: 

õli on 8000 km tagasi Topartsis lastud vahetada kas peaks muidu olema põhjust kahelda nende aususes mu autole lubatud parima õli panemises? aga nemad olid pannud pardakompuutrisse et peaksin tulema 12 000 km pärast taas vahetama. samas kui taksot sõidab auto kas siis üldse ei peaks õlivahetusega natuke lühema ajaga arvestama? ja üleüldse kas olen üldse õige teeninduse valnud või peaks viljandi mnt 48 usa autosse minema? on kellegil nende kahe vahel võimalik võrdlust tuua?
millisesse hinna klassi see hüdrotõukur võiks jääda :roll:

Autor:  yksjalg [ Teisipäev 16 Dets, 2008 8:55 ]
Teema pealkiri: 

TGE kirjutas:
õli on 8000 km tagasi Topartsis lastud vahetada kas peaks muidu olema põhjust kahelda nende aususes mu autole lubatud parima õli panemises? aga nemad olid pannud pardakompuutrisse et peaksin tulema 12 000 km pärast taas vahetama. samas kui taksot sõidab auto kas siis üldse ei peaks õlivahetusega natuke lühema ajaga arvestama? ja üleüldse kas olen üldse õige teeninduse valnud või peaks viljandi mnt 48 usa autosse minema? on kellegil nende kahe vahel võimalik võrdlust tuua?
millisesse hinna klassi see hüdrotõukur võiks jääda :roll:

Parimat teenindust oskavad vast kohalikud soovitada-kuigi siin foorumis ka teeninduste teema olemas.
Samas, kui juba 8000 läbi sõidetud..ja ilmad läksid ju külmaks (teil seal vist isegi lund kah) siis kindlasti võib õli juba n.ö. vana olla. Oleneb, mis margi ja viskoosusega tegu. Seega võib uus õlivahetus juba kõneks olla-samas lase enne uut vahetust ikkagi tingimatta ka mootori korralik läbipesu teha-peaks ikka abiks olema, sest tiksumine eeldab ikkagi vana saasta olemasolu. Ja raskendatud tööreziimis (külm jne) lööb see välja
http://chryslerclub.ee/foorum/viewforum.php?f=56

Autor:  TGE [ Teisipäev 16 Dets, 2008 9:04 ]
Teema pealkiri: 

üritasin siit foorumist leida eile miskit sarnast probleemi ja sattusin kellegi kirjutisele mismoodi tal mootor üldse läbi läks.... :shock: magamata öö ja oi kui palju muret auto pärast sest ta siiski töövahend mul.
aga nüüd kui teadjad nõu annavad hakkab närv maha rahunema....igaljuhul suur suur aitähh :niks: ja üritan siit leida foorumist ka usaldusväärsema teenindusegi Tartust.

Autor:  yksjalg [ Teisipäev 16 Dets, 2008 9:16 ]
Teema pealkiri: 

TGE kirjutas:
üritasin siit foorumist leida eile miskit sarnast probleemi ja sattusin kellegi kirjutisele mismoodi tal mootor üldse läbi läks.... :shock: magamata öö ja oi kui palju muret auto pärast sest ta siiski töövahend mul.
aga nüüd kui teadjad nõu annavad hakkab närv maha rahunema....igaljuhul suur suur aitähh :niks: ja üritan siit leida foorumist ka usaldusväärsema teenindusegi Tartust.

Pole mõtet nüüd jah närve kulutada.Eks see viga tahaks lahendamist ja kindlasti ka tehtav. ma kunagi sõitsin nn tiksuva Audi 200 ga oma 28 000 läbi (Audid üldse maru tundlikud sellele ja tiksuvad tihti) ja polnud hullu midagi :)
Igal juhul alusta lihtsamast-läbipesu-uus õli, tõukurite vahetamiseni mine siis, kui need eelnevad enam ei aita.

Autor:  TGE [ Teisipäev 16 Dets, 2008 9:19 ]
Teema pealkiri: 

juba usa autosse aeg kinni pandud kella 10ks :pai: teevad pesu ja panevad shelli täissünt õli loodan väga et aitab:)

Autor:  hmm [ Teisipäev 16 Dets, 2008 9:41 ]
Teema pealkiri: 

See 300m mis kokkujooksis oli 2,7 mootoriga....
õli ikka 5W30 eks. :hi:
20000km on usa masinale kindlasti liiga pikk vahe - 12000km on tavakasutus ja 7000km takso, operatiivsõidukid, rasketes tingimustes või eriti tolmustel teedel sõitjad.
Kas kahelda toppartsis.... kui pole alust siis ära kahtle aga võid ju küsida mida nad sisse kallasid.
Alati veendu mida masinaga tehti, hea kui on ülevaade olemas, eriti kui masin on töövahend - tunne eset millega töötad (ka sõdurid peavad endale relvad detailideni selgeks tegema)

Autor:  TGE [ Teisipäev 16 Dets, 2008 16:23 ]
Teema pealkiri: 

oligi täpselt see mis siin öeldi ja seekord vähemalt praeguseks aitas õlivahetus...ta hakkas ilusat mootori häält tegema:)

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/