Tänane kuupäev Esmaspäev 13 Mai, 2024 12:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: käigukasti õli ATF3
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Aug, 2007 9:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Aug, 2007 8:44
Postitusi: 8
Asukoht: Tartu
Tere kõigile! Soetasin 3 kuud tagasi 300M 3,5 99. Ise autost midagi ei tea ja esimene aut.kast ka. Lasin enne auto üle vaadata targematel ja vigu ei leitud.

Umbes 300km tagasi lasin vahetada (nagu ikka tehakse) õlid-filtrid. Tehti seda paljudele tuttavas firmas, käigukasti pandi ATF-3, hiljem sain teada, et peaks vist olema ATF-4.

Algul kõik norm, aga nüüd tekkis jõnks käigukasti, kui linnasõidul lasta gaas maha (nn tühikäigule) ja siis uuesti õrnalt vajutada. Vedu tuleb taha tuntava tõukega. Muud lülitused ja kiirendused väga sujuvad, võibolla vaid see, et parkingule pannes laseb veo lahti ka väikese jõnksuga.

Kuna enne seda polnud, eeldan, et asi pole normaalne. Võib see olla õli viga? Kui tõsine võib olla tagajärg? Plaanis oli lähipäevil ette võtta pikem reis (5000km), kas selle peaks ära jätma?

Tänan kõiki vastajaid!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Aug, 2007 14:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 30 Apr, 2007 10:00
Postitusi: 102
Asukoht: Tallinn
ATF-3 (või oli see ATF+) õli pakuvad siin kõik, ka silber vist, kuna see pidi siia klimasse sobima. Peaasi et ei oleks see Dexron võimiskit õli, see ei pidavat sobima.

Aga see jõnksu värk, seda teeb mul ka vahest mingil hetkle madalal kiirusel linnas sõites. Ka umbes nii,nagu sa kirjeldasid, aga üsna harva tunnene seda. Uurisin mingit USA ajakirja, kus tehti selle autoga peale sele välja tulemist testisõit ja seal kirjeldas ka sellest jõnksust kui sele kasti omapärast. See ei olevat viga, vaid pigem see, et kuna lased nn tühokäigule ja mingis lollist kiirusest hakakd kiirendama, siis kast jääb korra mõttesse, mis käik panna ja siis lüslitabgi väiksema käigu peale ja hakkab järsult vedama. Proovi tugevamalt gaasi anda, siis ei ole seda nähtust.

_________________
Sõidan ja naudin iga päev :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Aug, 2007 16:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
[albumimg]1061[/albumimg]
Kasutagem otsingut :) :) :)

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Aug, 2007 23:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 05 Juun, 2006 22:37
Postitusi: 58
kuna Su sõiduki väljalase on 99a, siis enamjaolt läks tehasest sinna sisse ATF 3, seega ei tehtud midagi valesti.Millegipärast ei soovitata chryslerisse panna mingit muud käigukasti õli,kui Mopar toodangut.sellel pidavat mingi imelisand olema,mis sobib just täpselt margile Mr Green .On see reklaam või mitte kst.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Aug, 2007 8:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Aug, 2007 8:44
Postitusi: 8
Asukoht: Tartu
Tänan kõiki vastajaid!

Lähen reisile koos oma "jõnksuga", õli jätsin sisse sama. Mis mu autost saab või kuidas ta mägedes kuuma ilmaga vastu peab, kirjutan kindlasti, kui tagasi jõuan. Loodan, et paljukiidetud auto käigukast siiski esimese jõnksu peale laiali ei lähe.

Arvatakse, et õlivahetus põhjustas mingi tüki liikumise, see võis kusagile (kolvi) ette\vahele jääda. Üldse olevat uskumatu, et 200tuh km sõitnud kast võib nii laitmatult ja pehmelt töötada. 2 tuntumat kk remontijat Tartust ei olevat veel 300M kasti remontinud. Juhus? :roll: Või vastupidav käigukast?? Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Aug, 2007 14:20 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
tauri kirjutas:
Üldse olevat uskumatu, et 200tuh km sõitnud kast võib nii laitmatult ja pehmelt töötada.
200 tuhat pole suure masina jaoks mingi läbisõit! Enamus siin müüdavaid "160-tuhandese läbisõiduga" masinaid on tegelikult vähemalt 400 tuhat läbi sõitnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Aug, 2007 21:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Anjolle jutt täitsa õige.Kuid 3,5 liitrise mootori jaoks pole see 400 tuhat ka mingi läbisõit,kui ikka masinat hooldatud on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Aug, 2007 21:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere !
Mina lasin oma endisel 300 M-il 3,5 L 99 aasta samuti käigukasti õli vahetada. Tegin seda silberis. Kuid kui soovisin ATF-3 nagu manuaalis kirjas, siis Silber ütles ja rahustas, et ATF-4 on momendil kõikidel uutel autodel sees ja vahetas siis samuti ATF-4-ks . Arvan, et see ATF-3 või ATF-4 erinevus nüüd jõnksu sinu autol ei tekitanud. Kuid uue libedama (loe: värskema ) vedeliku panek, võis lihtsalt mõned kanalid libedamini tööle panna. Kui väga segama hakkab, eks siis tuleks korra komp kastile taha lükata ja vaadat kas kõik "solenoidid" (mingised elektroonilised andurid, mis juhivad õlikoguseid käikude trummelkanalites tagasivoolu ja pealevoolu) ikka korras on.
Tervitades
Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Aug, 2007 11:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 05 Aug, 2007 8:44
Postitusi: 8
Asukoht: Tartu
Tere jälle!
Lubasin kirjutada, kui tagasi jõuan, siin ma jälle olen, ise elus ja auto samuti :roll:
Reisi pikkus oli 5800km, käisin Dubrovnikus ja seiklesin mujal Horvaatia mägedes. Auto sai kuuma ilma ja mägesid, kiirteed kasutasin vähe. Tõusud vahel kuni 18% :shock: , langustel ohtrasti pidurdasin manuaaliga. Poolas (kes seda liiklusstiili teab, saab aru) tuli selle 5m elukaga välkkiireid möödasõite pidevalt teha, et edasi jõuda.
Kokkuvõtteks: ekspluateerisin seda autot maksimaalselt midagi säästmata, tulemuseks vaid kiidusõnad. Kapotti tõstsin vaid aknapesu lisamiseks, ja näitajatest jälgisin temperatuuri (see püsis nagu naelutatult ühes kohas) ja kütuse kulu. Paljusid see kindlasti ka huvitab: 9,3 liitrit sajale.
Käigukasti "jõnks" on samasugune, kui lahkudes, loodan muutusi saada peale diagnostikat Silberis, kuigi peale sellist reisi tekib küsimus, kas ongi midagi vaja muuta, sõitu ju ei sega.

Palju õnne kõigile 300M omanikele õnnestunud valiku puhul!

Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Aug, 2007 17:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Rõõm kuulda,et ise terve ja auto korras!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: ..
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Sept, 2007 9:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 29 Sept, 2006 22:47
Postitusi: 139
Asukoht: tallinn
õli peab olema ATF-4+


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Sept, 2007 19:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Quote from allpar.com: All Chrysler four-speed automatic transmissions are very sensitive to the quality of the transmission fluid. Only use the ATF+[3 or 4] in these transmissions. Do not use Dexron or Mercon.

Vahetasin täna Ameerika Autos käigukasti õli ja sisse pandi MAX-LIFE ATF (tootekood VL14920) 5 liitrit kokku 895 krooni.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia