Tänane kuupäev Esmaspäev 13 Mai, 2024 10:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Aku
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Mai, 2007 18:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Täna jätsin ühe tarkpea tunniks ajaks autosse, mispeale tagasitulles auto enam ei käivitunud. Tarkpeal hakkas autos palav kõvasti muusika kuulamisest ja nii ta siis kliima sisse lülitaski - masinat ta muidugi ei käivitanud. Helistasin sõbrale, kes tuli krokodillidega kohale ja panime paugust käima. Peale veerandtunnist sõitu süüte väljakeerates taaskäivitus ilusasti nagu polekski midagi juhtunud. Sellega seoses nüüd küsimus tarkade klubile - kas edaspidi sõites laeb aku ennast piisavalt korralikult täis - või peab akut laadijaga vooluvõrgust ikkagi turgutama? Kas keegi on ka ise aku maha võtnud ja kui keeruline see on - või on kindel teeninduse laks?
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Mai, 2007 19:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Kui aku mingil põhjusel tühjaks imetud siis tuleb ta kindlasti üle laadida.Aku maha võtmine keeruline protseduur ei ole :Kõigepealt miinus klemm lahti seejärel pluss klemm siis aku kinnitus lahti ja käes ta ongi.Kui aku laadija kodus või sõbral olemas ei pea sellepärast nüüd küll teenindusse minema :)

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Mai, 2007 19:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
elvis1 kirjutas:
Aku maha võtmine keeruline protseduur ei ole

Elvis, nüüd ma tean, et sa ei ole 300m kapoti alla kunagi vaadanud!!!
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Mai, 2007 19:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Esimene parem ratas alt ära,siis rattakoopast see luuk eest ära ja edasi näed juba ise.Keerulist seal pole miskit.Ainult,et võtmeid ära autosse unusta,muidu uuesti klemmide ühendamisel võib uksed lukku panna ja võtmed autosse jätta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: aku
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Mai, 2007 20:56 
Eemal
Kasutaja
2000 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Neljapäev 04 Jaan, 2007 18:24
Postitusi: 144
Asukoht: Vinni
Mobiil: 53433667
aga kas seda akut ülevalt ei saa kuidagi lihtsamalt et õhupuhasti maha jne


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Mai, 2007 21:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 30 Apr, 2007 10:00
Postitusi: 102
Asukoht: Tallinn
ei ole sul vaja midagi kuskilt maha kakkuda. Aku laeb ennast ise täis, kui ei ole liiga võimas aku pandud geneka jaoks (juhtub siis, kui keegi tark ei viitsi aku kataloogi vaadata ja ostab umbes mingi suure aku). Praegu on ka soe aeg ja aku laeb ennast suht kiirelt täis ja käivitusvoolu pole ka väga suurt vaja, kuna soe.
Kui väga tahad, siis võid teha ka ühe pikema ringi maanteel (mõnikend kilti), aga väga pole vaja, korras aku ja korras genekas teeb kiirelt asja korda.
Olen ostnud pärsi mitu autot, millel oli aku ostes platsil tühjaks seisnud (signa pärast) ja pole kunagi ühtegi akut eraldi laadinud, kõik on sõiduga laetud ja kõik ideaalselt funkand.
Eelmine näide veel eriti hea, kui ostsin eelmisel talvel endale galandi, siis väljas oli 15 kraadi külma ja aku tühi. Platsil vend lasi akuabiga auto käima ja tegin ümber platsi proovisõitu, mille käigus auto töötas nii 15-20 minti. Peale proovisõitu läks diiliks ja kui järgmine päev läksin autot ära tooma, siis läks paugust käima auto ja aku funaks hästi (väljas -15 kraadi). Veel küsisin, et kas ladisite, et asi nii hästi funkab, aga ei nad ladinud miskit, selest 20 mindist piisas selleks.

kokkuvõtteks, kui asi käivitub, ära haka torkima niisama. Sõbrale aga selgita, et kui liiga kuuma hakkab, siis tehku aken lahti :) või pangu auto käima.

_________________
Sõidan ja naudin iga päev :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Mai, 2007 21:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Stratusele...Vähemalt 300M-l ei saa ülevaltpoolt tõesti akule ligi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Mai, 2007 21:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Lisaks veel,et krokodille ei soovitata sellel masinale küll eriti anda,väiksemgi mittekorralik ühendus põhjustab body control module küpsemise,ning uus maksab 10 kilo.Seda juttu olen kuulnud nii imre käest topartsis kui ka Eriku käest,kes on elektrik american beautys.Enda concordel kõrbes see sama tükk läbi,aku mittekorraliku ühenduse pärast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 01 Juun, 2007 9:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Võta akult klemm maha ja pane laadija külge. Mis sa sellest akust maha pead katkuma? Laadijal suht peenike vool, mõned kergemad töötavad isegi nii, et sigaretisüütajasse saab panna ja laeb kui kurat. Ameeriklasel nii ei klapi kuna sig. süütaja käib läbi luku. Need koledad ja hirmuäratavad soolikad seal aku küljes on nii jämedad seepärast, et starteri lülitumisel on neil praktiliselt lühis peal ja peenemad põleksid maha. Aku laadimiseks piisab üsna peene ristlõikega juhtmetest. Ja pole oluline isegi klemmide mahakatkumine akult, pane - kasvõi mootori külge ja + kaitsmeplokki mineva ''jämeda'' voolu otsa külge. Kui tarbijaid taga pole on kõik OK. Lase laeb kui saad, terve ööpäeva. Siis on tal kauaks suu magusat täis ja ta on paksult rahul. Kaasaegne auto töötab ikka hullult palju elektrit kasutades. Kui aku on ikka täiesti maoli lastud ja sõidud lühikesed, ei pruugi generaatorist piisata, jääb ikka poolpiduseks ja see ei mõju aku tervislikule seisundile just hästi. Aga akut pole vaja küll maha katkuda, nagu lehmalt piima saamiseks pole tarvis teda maha lüüa.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 01 Juun, 2007 10:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tom,

Sellel autol on kohe need akuklemmide pikendused (abistartervoolu tarbeks) kapoti all ilusti välja toodud. Kui kaldnun arvama, et generaator on suhtkoht piisav laadija. Kui nüüd väikse pikema sõidu ka teed on aku oma endise oleku kohe kindlasti taastanud.

Kui kahtled, siis voltmeetri otsad sinna klemmide külge, auto käima ja näed kas genekas laeb ühtlaselt või kahaneva vooluhulgaga. Kui kahaneva, siis võib aku oma potentsiaali vist ajahambale kaotanud olla. Ära ainult tarbijaid sisse lülita, sest iga tarbija (eriti ventilaator) annab genekale käsu, laadimisvoolu suurendada.

Tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 01 Juun, 2007 12:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Ma poleks küsimust püstitanudki kui mul oleks garaaz või oma hoov, kus otse laadida, siis jah poleks mingit vajadust akut maha kiskuda. Tahtsin lihtsa inimese moodi korteris akut laadida - laadija on mul olemas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 01 Juun, 2007 17:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Ära solvu aga kribanud siis kohe et akut üles ei leia :D .Üritan ikka aidata kui saan eks igasuguseid asju on ette tulnud näiteks siin juba aastaid tagasi hääletas üks naisterahvas teeääres pidasin siis kinni .to kurtis et auto ei käivitu enam ja et kas viga võib olla selles et tagumine kumm on tühi :D .No kumm oli tühi küll aga bens oli ka otsas Mr Green

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia