Tänane kuupäev Esmaspäev 13 Mai, 2024 14:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Mai, 2007 22:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Nimelt on autol vahetevahel selline sündroom, et kui nüüd soojade ilmadega mootor soojaks läheb, hakkab esisillas kolisema. Koliseb just siis kui sõidan otse ja treppis teel. Kuid kurves on kõik vaikne. Samuti on imelik see, et see kolin tuleb just siis esile kui mootor on piisavalt kaua aega juba töösoojana töötanud. Tundub nagu oleks stabilisaatori varda puksid, kuid esisilda loksutates kõik OK.

On kellelgi sama kogemus ja mis võis olla põhjustajaks.


Tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Mai, 2007 22:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Ise kontrolliksin kõige pealt mootori padjad üle ,võib olla vanund ja kuumaga annavad liiga palju liikuma aga kui sellest tolku pole siis stabika varras lahti ja läheks käiku Ferdi süsteem nimelt auto kummi sise lohv ümber stabika varda ja puks peale tagasi .Aitab ;) igatahes!

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 30 Mai, 2007 11:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Tänud nõuande eest!

Nüüd kuuma ilmaga ilmnes veel üks nüanss. Nimelt hakkavad esimesed pidurid peale jääma ja samal ajal on ka see kolin ees.
On kellelgi kogemusi sama defekti ilmnemise osas?

Ette tänades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 30 Mai, 2007 14:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Klotsid lõpuni kulunud ja kolvid nii väljas, et pidurdamisel kisuvad viltu ja jäävad välja?
Kolvid saastased ja tagasiliikumine raskendatud?
Peapump ei lase rõhku maha?

Esimesena vaata, pajlu klotsist alles, ka on komme mitme kolvi olemasolul ja neist ühe kinnipoomise korral hakata klotsi viltu kulutama, mis omakorda hakkab kolvile vastikut ranti kulutama ja ühest servast võib juba metall vastu ketast ''sepakeevitust'' teha.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 30 Mai, 2007 14:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tänud!

Kisun rattad maha ja uurin asja.

Annan teada, mis välja tuli!

Ette tänades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Mai, 2007 10:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Sai siis kindad kätte pandud ja asja kallale asutud.

Klotse alles oma 7mm ja kõik kulumisnähud ideaalsed (ei ranti ega erineva paksusega klotse).
Piduri support liigub vabalt-libedalt. Määrisin ka pidurisilindrit väheke. Nimelt on piduri kolvid (esimesed), mittemetallist ja seega kolvi pinnale rooste koguneda ei saa. Kolb ja support liiguvad ideaalselt. Kuid ikkagi on peale pikemat linnasõitu sooja ilmaga pidurid peal, sest auto ei liigu nii vabalt ning kui katsuda kettaid peale sõitu on näpu kõrvetamise oht suur.

Kas siis on viga kuskil peapumbas, mis ei lase survet maha? Kuidas seda kontrollida saab? Tagapidurid töötavad ideaalselt ja ei kuumene üle. Viga ilmnes just nüüd nende soojade ilmadega, kui tundsin, et piduripedaali õrnalt puudutades on väga intensiivne pidurdus.

Kas see peapump on vahetatav või kuidas ja kes seda kindlaks oskab teha?

Tekks veel mõte, et kas analoogselt automaatkasti õlile, on ka piduriõlil oma reservuaar, kus toimub vedeliku jahutus? Äkki õli paisub liiga-kuid tegelt vist ikka ei saa nii palju paisuda, sest siis peaks piduriõlipaak üle ajama kuid seal on norm ikka sees.

Lugupidamisega

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Mai, 2007 10:47 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
ABS andur, jaotur???
Piduri torud OK?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Mai, 2007 10:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Torud ei leki!
ABS-i saan vist kontrollida kruusateel pidurdades!

Aga ABS jaoturit nagu ei oska millegagi chekata!

Äkki keegi annab nõu?

Terv

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Mai, 2007 11:20 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
võta ABS kaitse välja siis ei tohiks see süsteem töötada/takistada ja on kui tavaline pidurdussüsteem.
peaks nii olema vähemalt passatil oli kas ka 300m-l nii....

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Mai, 2007 15:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Katsetasin kruusateel pidurdada - kõik korras ABS toimib ja rattad haakuvad vastavalt.

Imelik on asja juures see, et just sooja mootoriga. Külma mootoriga kõik OK. Aga niikui on mingi 1h linnas liikumist, siis hakkab kolin ja vedu on kuidagi vaevaline. Kui on kolin, siis tuleb see kolin-klõbin ka järsult kiirendades. Tunne on täpselt nagu mõni veovõll oleks ligadi-logadi. Aga miks sooja mootoriga?

Veermiku kontroll ei anna tulemit, sest kõik puksid ja muud elemendid ei loksu mitte üks raas.

Kas rattalaager võib koliseda? Miks just sooja mootoriga? Kas roolikarp võib koliseda? Kas pooltelg ja selle ots võib ragiseda - kuid miks soojaga? Kuidas neid nähtusid kindlaks teha?

Need on küsimused, mis momendil veel vaevavad pead.

Ei oskagi, kuidas saagat jätkata.

Terv

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Juun, 2007 0:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 22 Mai, 2006 3:06
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
Ka minu masinal oli üks vahe selline lollakas kolin ja aru ei saanud kust see tuleb. Samal ajal oli mul ka roolivõimutorudes pisike leke kust osa kraami nelja tuule poole pani ja siis kui juba seda kraami väheks jäi tekkis kolin nagu käiks midagi kuhugi vastu jne. Kui õlut juurde valasin läks asi korda. Ja rohkem pole seda probleemi enam kohanud. Aga see kolin polnud üldse pumpa kolin vaid nagu oleks piduri trummel kõver olnud või nii - suht kummaline hääl ja ei leidnud kohta kus asi oleks tegelikult vastu käinud.

Varsti läheb kogu komplekt vahetusse: roolilatt ja pump. Latt on kinni kiilunud ja ei taha koostööd teha. Peab suht suure jõuga rooli keerama. Selle tagajärjel on arvatavasti ka uus pump saba andnud - vähemalt ei julge vana sisse jätta, sest ma alles tegelikult vahetasin roolilatti mis on sõitnud vaid mõned kuud :tige:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Juun, 2007 10:12 
minul oli mootori rihmaratas läbi nagu mootor soojaks läks hakkas kolisema laka-laka tegin igast ime asju ja otsisn viga kuni ühel heal päeva kadus roolivõim tagant aru siis töökojas öeldi mis viga oli


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Juun, 2007 13:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Milline rihmaratas? Kas see, kus kliimakomressori ja generaatori rihm peale käib?

Mootoril sai just 3 nädalat tagasi rihm vahetatud koos veepumbaga. Aga arvan, et sellest tööst tulenevalt ei saa ju muuta seda, et soojaga esimesed pidurid tahavad peale jääda ning tekib imelik kolin.

Huvitav märkus on veel, et kui linnatänavate aukute vahel slaalomit sõidan, siis kolinat pole aga kui sirgel teel ja väheke treppis on, siis on täpselt selline tunne, et kohe kohe kukub mingi varras alt ära. Kaldun arvama, et see on vist kuidagi ikka selle rooli-sillaga seotud. Pooltelje ots ei saa ju ometi ainult sirgelt sõites ja kuumaga ainult häält teha.

Kuid kontrollin ka seda rihmaratast ees.

Külma mootoriga kõik OK ja korras aga niikui tükk aega soojaga sõidad siis oplaa. Kui maanteel sõidan näiteks Tallinna, siis ei ole midagi. Aga kui Tallinnas mingi 1 h ummikutes liikuda, siis hakkab nali pihta.

Üks nüanss veel, nimelt kui gaasiga mängin sõites (kiirendus/vaba/kiirendus) siis lõõb ka kolksu sisse aga seda jälle ainult soojalt.

Tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Juun, 2007 14:13 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
tomso 300M kirjutas:
Üks nüanss veel, nimelt kui gaasiga mängin sõites (kiirendus/vaba/kiirendus) siis lõõb ka kolksu sisse aga seda jälle ainult soojalt.


See mootoripadja moodi kangesti. See sooja värk ajab ainult segadusse, aga mina ikka mootori padja poolt.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Juun, 2007 21:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere veelkord!


Kui nüüd oleks vaja käigukasti hingeelu lahata, siis milline töökoda selleks sobiks?

Arvan, et viga on käigukastis. Nimelt kui teen 40 km/h pealt "kickdown"-i ja kiirendan kuni 70-80 km/h-ni ning siis lasen gaasi lahti, toimub suht järsk nõksatus veos, kui käigukast vahetab tagasi 3-4 käigu peale.

Kui uurisin natuke seda käigukasti elu i-netist, siis tihtilugu on andur nimega TCM otsad andnud. Muidugi soovitatakse korraks aku juhe maha võtta ja andmed ära nullida. Proovin, ehk aitab.

Aga milline töökoda teeb kindlaks, kas on see TCM läbi või mingi käigukasti aju viga. Kas need veakoodid peaks ka kompuutris esile tulema.

Kastis olen 30 TKM tagasi,kui auto ostsin, kohe õlid ja filtri ära vahetanud (Silberis), seega õli viga see olla vist ei saa. Õli on norm sees ka.

Ette tänades

Lugupidamisega

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia