Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

300m paar küsimust
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=34&t=15198
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  seto [ Reede 26 Veebr, 2016 8:55 ]
Teema pealkiri:  300m paar küsimust

Tere.
Nüüd värske 300m 3.5 187 kw omanik.Oleks siis mõned küsimused.Asi siis selles,et ühel hommikul jäi mootori pöörded lainetama.800-1500 pöörde vahele.Kui hoida kuskil 2000 pöörde juures siis töötab ilusti.Ja kui lasta 3700 juurde hakkab mootor puterdama ja paukuma.Sumpsist selline hallikas valge toss taga.Teinekord vähem,teinekord ikka päris jõhker(tossas muidu ka ennem pöörete kõikumist
Teine küsimus oleks käigukasti õli kohta.Külma mootoriga näitab õli varras 7-8 cm õli.Sooja mootoriga ainult mingi 1 cm jagu.Varda otsas kiri ADD siis WARM siis viirutatud ala HOT.Kas siis sooja mootoriga peab õli näitama HOT-ini?Kui keegi viitsib vastata oleks tore.
Võtme trikiga näitab vea koode:1684;0122;0123 kõige lõppu done.Inglis keelt ei valda,et ise siit otsida.
Kollane vea tuli põleb vahest ja samas jälle ei põle.Parimat...

Autor:  carlr [ Neljapäev 03 Mär, 2016 15:54 ]
Teema pealkiri:  Re: 300m paar küsimust

Tere!

Natuke hilinen vastusega, loodan et on veel kasu.

Koodidest p1684 tähendab, et viimase 50 käivituse jooksul on aku lahti ühendatud olnud - võib tähendada ka, et aku oli tühi või kuskilt halb ühendus ilmselt. Kui ongi aku vahepeal maas/tühi olnud, siis selle pärast ei muretseks, samas kui see on ootamatult tulnud, siis võib probleeme olla.

P0122 näitab drosselklapi anduri viga (TPS, throttle position sensor). Võib väga vabalt põhjustada igasugust nalja pööretega jms. P0123 näitab samuti mingit drosselklapi anduri viga. See seletaks arvatavasti põhimõtteliselt kõike mis sa esimeses küsimuses kirjeldasid - võimalik, et piisab lihtsalt anduri vahetusest.

Käigukastiõli vist peaks kontrollima nii, et ajad mootori ilusti soojaks ja siis töötava mootoriga kontrollid õli taset - kui ikka seal ADDi juures on, tuleks juurde vast kallata. Aga selle koha pealt ma eriline spetsialist ei ole (minu teadmised autodest on umbes nii palju kui ma kuskilt lugenud/kuulnud ja siis veel üks väike mootorivahetus 300M peal) - minu arust võiks 300M olla saadaval manuaalina ja nelik- või tagaveona, siis oleks... huvitavam vahetevahel. Kahjuks on saadaval ainult automaatkast, mis mulle hästi ei meeldi - sõitmine on küll mugav, kuid palju rohkem peab muretsema kasti tervise pärast. Manuaal on kuidagi lollikindlam. Samas kui korrapäraselt kasti hooldada, peaks ka automaat kaua kestma. Meil siin üks automaadiga Volvo redblock, millel kellad miilides, hakkas jamama alles umbes 200k peal. Ja ta polnud ka enam esimesel ringil odomeetri peal.

Autor:  seto [ Neljapäev 03 Mär, 2016 17:25 ]
Teema pealkiri:  Re: 300m paar küsimust

Tänud vastamast.Auto praegu seisab.Ise olen nädala veel kodust eemal.Oskad sa öelda ka kus see drossel klapp asub?Ise arvan,et mootori tulemüüri juures asuvas karterituulutus klapi juurest vasakul on kaks andurit.Aga kindel ei ole.Ja kui on siis kas alumine või ülemine andur?Kas karterituulutus klapp võib ka seda tossamist tekitada.
Eks ootan kui keegi teadjam räägib käigukasti õli kohta. Edu...

Autor:  carlr [ Neljapäev 03 Mär, 2016 19:22 ]
Teema pealkiri:  Re: 300m paar küsimust

Pilt

Umbes sellise koha asub see (netist otsitud pilt - võin parema teha kui vaja). Klapp ise näeb välja selline:

Pilt

Eks karterituulutuse klapp võib ka jamasid tekitada, aga ta ei tohiks visata drosselklapi anduri koodi. Samas, kes teab... Nagu ütlesin, ma just spetsialist pole. Drosselklapi andur kõlab kõige tõenäolisem, sa poleks esimene kellel see läbi läheb. Samas võib ka probleemi olla anduri juhtmetega, mitte tingimata anduri endaga.

PS: Kui vene keele oskust on, siis siin on kaks versiooni tehase hooldusjuhendist, seal räägib kindlasti nendest asjadest. Ise olen kasutanud samalt lehelt inglise keelset versiooni, mis on natuke teistsugune.


Ahjaa, isegi kui viga selles anduris, siis ega see karterituulutuse vahetus kah sulle halba ei tee :) 2.7-te seas vist oli tüüpiline et nad lähevad umbe ja siis jookseb mootor kokku. Samas jookseb 2.7-l iga asja peale vist mootor kokku, kui jutte uskuda. Loodetavasti 3.5 nii hull pole (ise loodan küll, et uut mootori vahetust tegema ei pea :D )

Autor:  seto [ Neljapäev 03 Mär, 2016 20:02 ]
Teema pealkiri:  Re: 300m paar küsimust

Tänud.Kui auto juurde jõuan siis kontrollin kõigepealt juhtmed,pistikud .Seal nüüd kaks andurit.Alumine,ülemine.Kumb võib jebida.Helistasin usa autosse,seal TPS andur 86 eur.Muidugi teen diagnosti esimesel võimalusel.

Autor:  seto [ Laupäev 05 Mär, 2016 7:42 ]
Teema pealkiri:  Re: 300m paar küsimust

Sellest vene keelsest lehest palju abi.Käigukasti õli norm seal kõik ära seletatud.Sellega saab nüüd asi korda.
Kas see TPS andur on seal klapi küljes üks kahe pistikuga ,või kaks eri andurit?Ei ole veel ise auto juurde jõudnud.Selle lehe pealt ei saanud ka nagu aru.Ega see vene keel pole ka teab mis suurem asi.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/