Tänane kuupäev Esmaspäev 13 Mai, 2024 8:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Jaan, 2007 1:33 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
jahutussüsteemi läbipesuks vajad ikkagi mingisugust ainet - autokeemiapodides peaks leiduma.
dest vesi lihtsalt lahjendab antud segu, kuid ei pese kohe kindlasti mitte.
blokikaanetihend või kaas ise võivad olla läbi, kuid püüa leida kohti, kus võiks veel suht lähestikku olla õli ja jahutusvedelik. Kui need on odavamad alusta nende kontrollist/vahetusest.
Tihendi vahetuse võikid ka ikkagi ette võtta - see ei tohiks ka üüratult palju maksta.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Jaan, 2007 3:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tänud veelkord!

Raha kulutamine ei olegi nii primaarne, lihtsalt otsin optimaalsemat lahendit.
Niisama plokitihendit vahetada minu arust ei ole mõtet. Nagu su vanamehe Passatil 2,0 93a. Arvan, et põhjus peitub kuskil mujal. Nimelt on selle auto radiaatori küljes veel mingid õlitorud. Oletan, et tegemist on käigukasti jahutusega. See lõdvik, mis sellest osast välja ulatub on aga õline (punane). Äkki on probleem selles radikas. Samuti panin tähele, et tänase ilmaga tuli sooja motoriga mootori ja salongi vahelt kergelt auru osaliselt. Küsimusteks jääb: kui lõdvik mootori ja salongi vahel on deffektne, siis miks tuleb jahutussärki mulle? Kui see radikasse installitud käigukasti õli reservuaar annab läbi, siis kuhu kaob jahutusvedelik?

Proovin homme, või õigemini täna need probleemid üle vaadata ja laupäeva õhtuks olukorra täpsustada.


Tervitades

Tomso
Pärnust


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Jaan, 2007 10:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kaldun ka rohkem arvama et on plokikaane tihend oma aja ära elanud.
Kunagi toodi mulle üks BMW (6silindrit )millel samuti mahalad segamini sai vahetatud ära tihend aga peale 50 km sõitu oli sama jama.Siis läks vahetusse ka plokikaan ja auto korras.
ja vedelik lahkub sul sumbutaja kaudu mootorist. Võiksid muidugi vaadata ka missugused on küünlad seal silindris kus mingi jama peaks ka küünal olema teist värvi


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Jaan, 2007 22:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 12 Dets, 2006 22:22
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Draincock (tosoli väljalaskmise kraan) on tõesti väga pehme (plastikust) ja seda oleks parem lahti teha ainult käsitsi. Mootori alt peab ka vedelikku välja laskma ja neid punne (drain plug) on vist 3 tükki (seal, kus torud lähevad summuti poole mootorist välja).

Kui teed lahti need 4 kohta (punnid, kraan) pluss paagi hermeetiline kork, siis tuleb välja tavaliselt ikkagi kuni 80% vedeliku mahust. See tähendab, et pesta on vaja mitu korda, kuni sa enam seda kollast jama ei näe, aga seda sa võid näha arvatavasti kogu aeg, kui vedeliku sisse saab õli .

Radika sees on 3 sektsiooni: keskel on jahutusvedeliku jaoks, juhi pool käigukasti õli jaoks, teisel pool mootori õli jaoks. Põhiradika ees on ka A/C kondensaadi mahuti ja ees on lisaks lisaradikas sama käigukasti õli jaoks.

Saadan sulle huvitavat faili. Sees on täielik remondi ja hoolduse info LH ja 300M platvormi jahutussüsteemi kohta. Head lugemist.


Manused:
Faili kommentaar: LH Jahutussüsteem
ELH_7.zip [792.92 KB]
Alla laetud 309 korda
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 21 Jaan, 2007 14:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tänud!

Lugupidamisega

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 21 Jaan, 2007 17:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
tomso 300M kirjutas:
Siis kirjeldas üks mees, et all plokikaanes on üks vedeliku väljalaske punn, mis asub väga "p.s" kohas. Kuid kui plokk tuhjaks lasta, siis peab sealt ka kuni mingi piirini uuega täitma, muidu ei saa õhumulli välja. Kui tõenäoline võib see väide olla? Oskab äkki keegi kommenteerida?


E taha hästi seda uskuda, õhumullid ikka ülespoole jäävad sisse, ploki alt veega täitmine on ebaloogiline.

Õhumullidega süsteemis võitlesin ma suvel oma MBW-ga. BMW-l see plokikaane värk eriti nõrga. Süsteem tundus olevat vedelat täis, aga auto salongi sooja õhku ei puhunud. Auto käima, nina tõstuki peale ja üles - alles nii saime õhu kätte. Bemmil on üks väike õhutuspunn radika peal, väga mugav, otsi midagi sarnast ka enda omalt.

jõudu

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Jaan, 2007 11:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Kas Tomso oleks nii kena, et peale müsteeriumi lahendamist teataks asjast ka kogu kollektiivile. Mina tahaksin küll teada, milles asi on või oli. Et saaks vastuse sajandi küsimusele või miskit nii?

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Jaan, 2007 16:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Vara veel lõplikult kommenteerida. Aga nädalavahetusel veel vedelikku ei vahetanud. Millegi pärast on elu paisupaagis stabiliseerinud. Enam ei ole seda kollast möga ja vedelik ei kao momendil ka kuhugi. Ainuke viga on, et sundjahutus hakkab paigal mootoril töötada lastes, mingi aja tagant tööle.

Vaatasin radikat ja seal on väike õlileke just selles osas kus radikal on käigukastiõli jahutuse lõdvik (ülemine). Arvan, et see kollane möga tekkis sellest, et segasin jahutusvedelikke segamini, sest sees olnud vedelik oli piisavalt amortiseerunud ja kollane. Samas ikkagi jääb küsimus, miks probleem ilmnes.

Momendil kõik toimib, kuid vedeliku vahetan kindlalt ära. Täna hommikul -19 käivitus ideaalselt.

Hoian kindlasti kursis.

terv

tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Jaan, 2007 17:18 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Ventikas hakkabki praktiliselt kohe tööle, kui konditsioneer on sisse lülitatud. Ehk kui salongi vent. on puhuma pandud aknale, hakkab ka kondikas sellega koos tööle.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Jaan, 2007 17:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Mina olen tavaliselt sätestanud kliimaseade "auto". Ainult hommikul lülitan akende puhastus reziimi sisse.

Kuid sundventilaatorid (2 tk radika siseküljel) kogu aeg küll ei toimeta.

Ainult vahel harva. Kuigi suvel oli ka nii, et hakkasid tööle kuigi mootor ei olnud veel õieti soegi, Seega Myrakaru jutt õige. Järelikult Talvel kui kliimakompressor taha lülitub, hakkavad ka need jahutid tööle, kui on vajadus radikat jahutada.

Terv

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Jaan, 2007 23:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere1

Nüüd jahutusvedelik koos süsteemi pesuga vahetatud. Sisse läks punane -36C.

Täna sai terve päev liigutud, nagu iga argipäev, ja ei mingeid ilminguid vigadest. Norm on sees ja temperatuur püsib paigal seal kus peabki olema.

Imelik mis kotermann niimoodi kummitab.

Väike OT: sama lugu oli kliimakompressori laagriga. Olin kindel, et tuleb uus komressor juba sihikule võtta. Sõitsin siis esimeste külmadega lihtsalt ilma komressorit ringi ajava rihmata, kuna lõikasin selle läbi et säästa sellest imelikust helinast, mis ta külma mootoriga tekitas. Sai siis rihmad vahetatud ja kõik OK.Nüüd on väljas -10 ...-20 kohati ja ei mingeid liigseid helinaid. Müstika. Õnneks positiivne müstika.

Teen homme päeval uue pildi paisupaagi sisust.

Tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Veebr, 2007 10:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Lubatud pilt siis korras (ptui,ptui,ptui) süsteemist ja paisupaagi sisust:

Pilt

Tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia