Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 17:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 300M vedrustust pehmemaks?
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juun, 2013 14:26 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
Kas USA vs Euroopa versioonil on vahe vedrudes, amortides? Niipalju kui kuulnud olen on need USA versioonid pehmemad.



Mõte oli, kuna teed pole ka teab mis head, ehk enda oma ka veidi pehmemaks muuta. Kui see ültse võimalik on.

Praegu leiab teelt pmts iga kühmu ülesse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M pehmemaks
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juun, 2013 14:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Dets, 2010 12:05
Postitusi: 23
Tervitus, mul on Usa variant ja ei saaks öelda et väga pehmem oleks kui eu variant.olen mõlemaga sõitnud, tunduvad mõlemad suht nö sportlikud ja augusõbralikud :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M pehmemaks
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juun, 2013 15:13 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
RagnarV kirjutas:
Tervitus, mul on Usa variant ja ei saaks öelda et väga pehmem oleks kui eu variant.olen mõlemaga sõitnud, tunduvad mõlemad suht nö sportlikud ja augusõbralikud :)


Okeiiii...ise sõitnud peale enda oma pole. Ent paar inimest kellega suheldud on, väidavad et nemad auke ei tundnud Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juun, 2013 17:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Dets, 2010 12:05
Postitusi: 23
:D no ju ei old piisavalt suured augud.
Aga teema koha pealt olen sinuga päri, natuke pehmemat s6itu oleks tarvis kyll, seda just linnas ja suht keva teekatte peal. Maanteel on jäikusel jällegi omad eelised ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juun, 2013 17:43 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
RagnarV kirjutas:
:D no ju ei old piisavalt suured augud.
Aga teema koha pealt olen sinuga päri, natuke pehmemat s6itu oleks tarvis kyll, seda just linnas ja suht keva teekatte peal. Maanteel on jäikusel jällegi omad eelised ;)


Jah.

Soomes tööl käies ei häirinud kuna seal teed korralikud, ent nüüd tunnen pehmusest puudust.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juun, 2013 19:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Concorde ja LHS on vast pehmemad. Pead ei anna aga nende jubinad peaks 1:1 minema 300m'ile.

Edit: Ja seda veel et, just rockautost vaatasin siis tuli meelde, et euro versiod on kõik performance handling group vedrustusega et tiba teine. Kui siin väidetakse et usa varjant väga pehmem ei ole siis ega ta vist tegelt ole ka. Ei oska kaasa rääkida kui palju ta erineb. Endal mul nagunii special tuned see vedrustus ja mul ta veel jäigem kui teil :(

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Juun, 2013 18:42 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
Ühe varuosade müüja sõnul ei erine LHS.-i jupid 300M.-i omadest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Juun, 2013 0:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
taavi86 kirjutas:
Ühe varuosade müüja sõnul ei erine LHS.-i jupid 300M.-i omadest.


Kõik sama jah. Concorde omatud ja samasugune jäik. Osta õhkamortidega Cadillac Seville vaat sellega ma ei saanud küll aru, et Tallinna tänavad kehvad on Mr Green 94a masin oli ning üks parimaid mis mul olnud, miinus 4,6l kütusekulu, tänapäeva Citroenid ja Peugetid võivad puu taha käia selle 20a vana auto kõrval.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Juun, 2013 10:09 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
Auto päris pikalt müügis olnud. Seega uut autot hetkel ei otsi. Paistab et uusi 300m.-i huvilisi polegi ja varsti peab vanarauahinnaga müüma hakkama :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Juun, 2013 19:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 13 Sept, 2012 14:52
Postitusi: 40
LHS on palju pehmem kui 300M,tean seda omast käest,kuigi jupid on samad neil. vedrustus erinem tiba ja ta suurem auto lihtsalt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Juun, 2013 17:24 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
lhs99 kirjutas:
LHS on palju pehmem kui 300M,tean seda omast käest,kuigi jupid on samad neil. vedrustus erinem tiba ja ta suurem auto lihtsalt


Ehk siis LHS.-i juppe kasutades oleks asjal ehk jumet?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Juul, 2013 15:16 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
taavi86 kirjutas:
Ehk siis LHS.-i juppe kasutades oleks asjal ehk jumet?

Ei, sest jupid on neil samad. Vaatasin just RockAutost üle - 300M ja LHS amordid-vedrud täpselt samad koodid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Juul, 2013 20:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Võibolla originaal osa kasutades on asjal jumet. Oma autole vaatasin ka algul rockautost aga seal pakutav vastav toode ei pidanud olema sõiduomadustelt originaaliga võrreldav, kuigi juttu järgi kõrval oleks sobinud.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Juul, 2013 0:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Nooh, eks kui palju sõitnud auto juba siis tundub ka et amort pehmem Mr Green .Muidu ikka kõik sama. LHS vast ehk veidi raskem siit ka rohkem õõtsumist.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Juul, 2013 12:59 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Eks rehvidest oleneb ka sõidu pehmus kõvasti. Väiksema läbimõõduga velg ja kõrgema profiiliga rehv teeb sõidu mugavamaks kuid kiirel kurvisõidul ebatäpsemaks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia