Chrysler Club Foorum https://chryslerclub.ee/foorum/ |
|
300m 3.5 v6 mootori mure https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=34&t=11963 |
Leht 1 koguhulgast 1 |
Autor: | RagnarV [ Teisipäev 04 Juun, 2013 20:14 ] |
Teema pealkiri: | 300m 3.5 v6 mootori mure |
Tervitused, Olukord siis järgmine, ca paar nädalat tagasi suri täiesti tühja koha pealt auto välja foori taha seisma jäädes, käiasin nats ja sõit jätkus. Ca 25 km hiljem sama pull, et gaasi maha lastes ja jalg pedaalilt tõstes sureb vägisi kätte ära. Joudu ja minekut ka enam pole.Mingeid veakoode sel hetkel ei olnud. Täna hommikul diagnosti Onu kaes oli auto probleemivaba, märkis vaid ära et turtsub nö kergelt kohapeal käies, ei muud. Soovitas tühikäigu mootorile vms pilk peale visata, et ehk nõgine. Selge, mõeldud, tehtud ja oli tõesti väga must. Puhastasin ära, ladusin kokku tulemus 0. Endiselt lonkab kergelt, jõudu on napivõitu, ainuke erinevus et peale ca 20min test sõitu välja enam ei surnud, pöörded aga kõikusid kergelt üles alla ning väike kõrin tuli kuuldavale. Veakoodid üleeilse seisuga p1684 ning p0404. Täna liitus nendega ka p0175. Siinkohal siis uurin targemate käest, et ehk kellegil antud koodide puhul ideid ja mõtteid kust probleemi edasi otsida? Tänusõnad ja kummardus ette juba neile, kes viitsivad asja lahata ja sõna sekka öelda ![]() |
Autor: | Zebra1188 [ Reede 07 Juun, 2013 8:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: 300m 3.5 v6 mootori mure |
p1684 näitab, et aku on viimase 50 süüte jooksul tühi olnud või küljest ära käinud. p0404 peaks olema EGR klapi viga.. võib täitsa ollagi see probleem. Siis ka auto vähe turtsub ja jõudu väga pole. Soojalt ei taha kohe tööle minna jne... Vahetus on päris korralik lammutamine p0175 (Fuel Trim System Rich - Bank 2) võib olla eelmisest põhjustatud... |
Autor: | RagnarV [ Reede 07 Juun, 2013 11:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: 300m 3.5 v6 mootori mure |
hommik, ega kuidas selle egri-ga on, on seda visuaalselt näha kui ta omadega õhtal on, lugesin et kui must on siis see silinder seal sees ei liigu õigest, jääb siis lahti või kinnisesse asendisse? vaatasin järgi jh, natuke tuleb lammutada küll, võtan täna ta laiali eks sis on näha kuidas jne. ja muidugi üks kood on nüüd lisaks täna ommikuse seisuga, p0108. map sensor lugesin kuskilt. kas sellest väiksest sensorist võib auto välja surra? |
Autor: | RagnarV [ Reede 14 Juun, 2013 0:00 ] |
Teema pealkiri: | Re: 300m 3.5 v6 mootori mure |
Natuke siis lisa juttu, Sai see egr maha võetud, selle küljes olevas torud ilusti läbi puhutud ja ära puhastatud, samuti nii palju kui oli ligipääsu sai ka klapi endaga tehtud. Külge tagasi, natuke sõitu ja siiani pole veakood enam tagasi tulnud, mingit muutust ei ole ka tekkinud. Sureb endiselt välja ja kui mootor töösoe siis hakkab turtsuma kohapeal käies pluss siis ka eelnevalt teema algušes olevad sümptomid(sureb gaasi lastes välja,nats käiamist ja käib jälle) Sai ka puhtaks löödud map andur, oli teine üsna nogine. Kruttisin külge tagasi, ei midagi. Aa katsetasin ka sedapsi et võtsin mootori käigu ajal map anduri pistiku tagant ära, toimus kerge tõrge ja mootor võttis korra pöörded üles ja siis ei miskit, sama mis anduriga? Võiks sellest ehk järeldada et see omadega õhtul on? Veateadete nimekiri p0108, p0113, p0172,p0175. Et kel aega, natuke lugemist ja ehk ka ideid? Aitäh |
Autor: | marks4 [ Reede 14 Juun, 2013 2:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: 300m 3.5 v6 mootori mure |
Bensiini pump võib ka nii jamada! Harjad võivad kulunud olla pumbal!! |
Autor: | Anjolle [ Reede 14 Juun, 2013 9:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: 300m 3.5 v6 mootori mure |
Kui sa töötaval mootoril (või süüde sees) juppe küljest lahti ühendad siis võid kindel olla, et saad veakoode juurde, pealegi valesid, mis ei näita enam su tegelikku riket vaid tekitavad ainult lisasegadust. Aga koodide tähendused leiad siit |
Autor: | RagnarV [ Reede 14 Juun, 2013 12:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: 300m 3.5 v6 mootori mure |
Anjolle, tänan märkuse eest. Ega see vist eriti head ei tee jh, lahtusin kellegi sõnadest kusagilt USA foorumitest kui üritasin map anduri kohta vahekenegi mingit informatsiooni ammutada, wrong move I guess ![]() |
Autor: | RagnarV [ Esmaspäev 24 Juun, 2013 21:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: 300m 3.5 v6 mootori mure |
Viga leitud, pidurivõimendi nahkas. |
Autor: | Kapsu [ Neljapäev 27 Juun, 2013 0:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: 300m 3.5 v6 mootori mure |
See siis sama jama mis mul Concordega oli. Piduri vaakumvõimendil membraan läbi ja sai lisaõhku ![]() |
Autor: | RagnarV [ Laupäev 29 Juun, 2013 13:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: 300m 3.5 v6 mootori mure |
Just, läheb nüüd vahetusse ja saab nüüd lõpuks sõitma jälle ![]() |
Autor: | RagnarV [ Neljapäev 11 Juul, 2013 16:34 ] |
Teema pealkiri: | Re: 300m 3.5 v6 mootori mure |
Kellegil töö korras pidurivõimendit on pakkuda, ning egr-i? Soovitavalt tallinn ja tallinna ümbrus. Tänud ette, Ragnar |
Autor: | hunt112 [ Neljapäev 11 Juul, 2013 18:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: 300m 3.5 v6 mootori mure |
mis te jebite pange yldse see mõtetu egr klapp pimedaks... tekitab ainult jama... pime ette juhe kylge ja asi jokk... see on ainult nende roheliste teema pms |
Autor: | rivo [ Neljapäev 11 Juul, 2013 23:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: 300m 3.5 v6 mootori mure |
hunt112 kirjutas: mis te jebite pange yldse see mõtetu egr klapp pimedaks... tekitab ainult jama... pime ette juhe kylge ja asi jokk... see on ainult nende roheliste teema pms See ei pruugi alati õnnestuda. ''targemad'' mootorid saavad sellest aru ja panevad mootoritule vms põlema, aktiivsemad lähevad isegi avariireziimi. Konkreetse masina kohta e ioska täpselt öelda, aga omast kogemusest tean, et Subaru mootriaju ei lase EGR-i ''pimestada'', paneb mootoritule põlema. Mida rohkem on mootoril andureid küljes, seda väiksem tõenäosus on teda petta. Iga ebakõla saab registreeritud. |
Autor: | hunt112 [ Reede 12 Juul, 2013 8:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: 300m 3.5 v6 mootori mure |
on v6imalik ka selle takistitega 2ra petta |
Leht 1 koguhulgast 1 | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |