Tänane kuupäev Laupäev 04 Mai, 2024 4:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 300m 3.5 v6 mootori mure
PostitusPostitatud: Teisipäev 04 Juun, 2013 20:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Dets, 2010 12:05
Postitusi: 23
Tervitused,
Olukord siis järgmine, ca paar nädalat tagasi suri täiesti tühja koha pealt auto välja foori taha seisma jäädes, käiasin nats ja sõit jätkus. Ca 25 km hiljem sama pull, et gaasi maha lastes ja jalg pedaalilt tõstes sureb vägisi kätte ära. Joudu ja minekut ka enam pole.Mingeid veakoode sel hetkel ei olnud.
Täna hommikul diagnosti Onu kaes oli auto probleemivaba, märkis vaid ära et turtsub nö kergelt kohapeal käies, ei muud. Soovitas tühikäigu mootorile vms pilk peale visata, et ehk nõgine. Selge, mõeldud, tehtud ja oli tõesti väga must. Puhastasin ära, ladusin kokku tulemus 0. Endiselt lonkab kergelt, jõudu on napivõitu, ainuke erinevus et peale ca 20min test sõitu välja enam ei surnud, pöörded aga kõikusid kergelt üles alla ning väike kõrin tuli kuuldavale.
Veakoodid üleeilse seisuga p1684 ning p0404. Täna liitus nendega ka p0175.
Siinkohal siis uurin targemate käest, et ehk kellegil antud koodide puhul ideid ja mõtteid kust probleemi edasi otsida?

Tänusõnad ja kummardus ette juba neile, kes viitsivad asja lahata ja sõna sekka öelda :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 07 Juun, 2013 8:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 19 Mai, 2007 14:22
Postitusi: 127
Asukoht: Tallinn
p1684 näitab, et aku on viimase 50 süüte jooksul tühi olnud või küljest ära käinud.
p0404 peaks olema EGR klapi viga.. võib täitsa ollagi see probleem. Siis ka auto vähe turtsub ja jõudu väga pole. Soojalt ei taha kohe tööle minna jne... Vahetus on päris korralik lammutamine
p0175 (Fuel Trim System Rich - Bank 2) võib olla eelmisest põhjustatud...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 07 Juun, 2013 11:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Dets, 2010 12:05
Postitusi: 23
hommik,

ega kuidas selle egri-ga on, on seda visuaalselt näha kui ta omadega õhtal on, lugesin et kui must on siis see silinder seal sees ei liigu õigest, jääb siis lahti või kinnisesse asendisse? vaatasin järgi jh, natuke tuleb lammutada küll, võtan täna ta laiali eks sis on näha kuidas jne.
ja muidugi üks kood on nüüd lisaks täna ommikuse seisuga, p0108. map sensor lugesin kuskilt. kas sellest väiksest sensorist võib auto välja surra?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Juun, 2013 0:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Dets, 2010 12:05
Postitusi: 23
Natuke siis lisa juttu,

Sai see egr maha võetud, selle küljes olevas torud ilusti läbi puhutud ja ära puhastatud, samuti nii palju kui oli ligipääsu sai ka klapi endaga tehtud. Külge tagasi, natuke sõitu ja siiani pole veakood enam tagasi tulnud, mingit muutust ei ole ka tekkinud.
Sureb endiselt välja ja kui mootor töösoe siis hakkab turtsuma kohapeal käies pluss siis ka eelnevalt teema algušes olevad sümptomid(sureb gaasi lastes välja,nats käiamist ja käib jälle)
Sai ka puhtaks löödud map andur, oli teine üsna nogine. Kruttisin külge tagasi, ei midagi. Aa katsetasin ka sedapsi et võtsin mootori käigu ajal map anduri pistiku tagant ära, toimus kerge tõrge ja mootor võttis korra pöörded üles ja siis ei miskit, sama mis anduriga? Võiks sellest ehk järeldada et see omadega õhtul on?
Veateadete nimekiri p0108, p0113, p0172,p0175.

Et kel aega, natuke lugemist ja ehk ka ideid?
Aitäh


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Juun, 2013 2:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 03 Veebr, 2013 22:28
Postitusi: 52
Bensiini pump võib ka nii jamada! Harjad võivad kulunud olla pumbal!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Juun, 2013 9:58 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kui sa töötaval mootoril (või süüde sees) juppe küljest lahti ühendad siis võid kindel olla, et saad veakoode juurde, pealegi valesid, mis ei näita enam su tegelikku riket vaid tekitavad ainult lisasegadust. Aga koodide tähendused leiad siit


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Juun, 2013 12:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Dets, 2010 12:05
Postitusi: 23
Anjolle, tänan märkuse eest. Ega see vist eriti head ei tee jh, lahtusin kellegi sõnadest kusagilt USA foorumitest kui üritasin map anduri kohta vahekenegi mingit informatsiooni ammutada, wrong move I guess :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Juun, 2013 21:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Dets, 2010 12:05
Postitusi: 23
Viga leitud, pidurivõimendi nahkas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Juun, 2013 0:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
See siis sama jama mis mul Concordega oli. Piduri vaakumvõimendil membraan läbi ja sai lisaõhku :roll:

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Juun, 2013 13:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Dets, 2010 12:05
Postitusi: 23
Just, läheb nüüd vahetusse ja saab nüüd lõpuks sõitma jälle :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Juul, 2013 16:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Dets, 2010 12:05
Postitusi: 23
Kellegil töö korras pidurivõimendit on pakkuda, ning egr-i?
Soovitavalt tallinn ja tallinna ümbrus.

Tänud ette,
Ragnar


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Juul, 2013 18:10 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
mis te jebite pange yldse see mõtetu egr klapp pimedaks... tekitab ainult jama... pime ette juhe kylge ja asi jokk... see on ainult nende roheliste teema pms


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Juul, 2013 23:53 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
hunt112 kirjutas:
mis te jebite pange yldse see mõtetu egr klapp pimedaks... tekitab ainult jama... pime ette juhe kylge ja asi jokk... see on ainult nende roheliste teema pms

See ei pruugi alati õnnestuda. ''targemad'' mootorid saavad sellest aru ja panevad mootoritule vms põlema, aktiivsemad lähevad isegi avariireziimi. Konkreetse masina kohta e ioska täpselt öelda, aga omast kogemusest tean, et Subaru mootriaju ei lase EGR-i ''pimestada'', paneb mootoritule põlema.
Mida rohkem on mootoril andureid küljes, seda väiksem tõenäosus on teda petta. Iga ebakõla saab registreeritud.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 12 Juul, 2013 8:03 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
on v6imalik ka selle takistitega 2ra petta


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia