Tänane kuupäev Esmaspäev 13 Mai, 2024 1:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 95 või 98
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Dets, 2006 20:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
300M omanikud - kes mis bena kasutab ?
Manuaali järgi on ette nähtud 95.
Aga kui kasutada 98 - et kas pole n.ö. "ohtu", et mootorit, filtreid, tihendeid jne. ei hakka rikkuma ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Dets, 2006 20:30 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2008 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 18 Mär, 2006 10:14
Postitusi: 198
Asukoht: Viljandi,Espoo Finland
Mobiil: 5031326
Üldiselt peaks usa-katel märgitud olema väikseim oktaanarv mida võib kasutada. :oops:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Dets, 2006 15:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
tasub arvestada, et kõrgema oktaanarvuga kütust kulub vähem ning see annab autole "parema mineku". Madala oktaanarvu puhul kulub auto liikumiseks rohkem kütust.
Ise olen pidama jäänud 98 E Ultima peale, mootor nurrub paremini ja tõmme on ka tuntavalt parem. Seda kas seda nüüd vähem ka kulub pole viitsind võrrelda, hetkel näitab keskmist kulu 10,9 L.


Viimati muutis 111 TOM, Teisipäev 02 Jaan, 2007 21:15, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Jaan, 2007 16:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 12 Dets, 2006 22:22
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Mul endal on 99 LHS, aga tehnika (näiteks mootor) on sama nagu 300M 3.5'il. Need suht suured amerikaanlased söövad igasugust plii-vaba kütust, aga suurema oktaanarvuga toimub mootori resursi kulumine ikkagi kiiremini, sest kütus põleb aktiivsemalt. Millist kütust (95 või 98) kasutada sõltub omaniku sõidu ja elustiilist: kui oled rahulik ja ei taha kiiremat jupide kulumist, siis vali parem 95. Aga kui vajad lisa võimsust ja soovid säästa ka kütusekulu, siis jah... 98 sobiks parem tänu universaalse knock-sensorile, milline aitab auto ajul analüüsida plahvatuse omadusi.

Olen ise 95E kasutaja, sest 189 KW on igal juhul piisavalt palju nii suure auto jaoks (lendab, nagu rakett, kui pöörata ei ole vaja, sest pöördel see kohmakas krokodiil juba ei vaja palju võimsust). Mu kütusekulud:
13,8 - tipptunnis, lühikesed distantsid;
13,3 - tipptunnis, pikemad distantsid;
12,6 - kulu linnas, kui ummikut ei ole;
10,4 - keskmine, kui tipptundi arvesse ei võta;
8 - maantel


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 05 Jaan, 2007 18:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 29 Sept, 2006 22:47
Postitusi: 139
Asukoht: tallinn
Olen ise 95E kasutaja ka.keskmine 10,8l,maantel 7-9l.kilometri jargi vaatasin tuleb 10,2l sajale ,sõbrad ei usu mind et suur motor on ei saa olla ni vähe kütüse kulu no see on nende viga,on vaja holduda autot õige ajal vaheteda besu filter näiteks...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Mär, 2007 22:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 14 Veebr, 2007 11:11
Postitusi: 67
Asukoht: tallinn
ise panen 95ultima.....
keskmine linnas 18 (talvel)
keskmine maantel 10 (ka talvel)............
ei saa aru "kuidas" te sõidate, et küttust ni vähe sööb.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Kokkuvõte..
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Mär, 2007 23:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Mul keskmine kulu 10,7 kompuutri järgi, arvestatud umbes 5000 km läbimise kohta, peamiselt linnast väljas sõidud...Mycke bro, minu arust! Tangin Statoili 98 !
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Mai, 2007 8:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 30 Apr, 2007 10:00
Postitusi: 102
Asukoht: Tallinn
mul tuli ka linn 18. (komuuter näitas mingi 17, millegagi keskmist muidu)
Mõõtsin täis paagi järgi ja kordagi linnast väljas ei käinud. Muidugi ummikud ka hetkel linnas ja pidevalt gaasi pidurit stiilis sõitmist. Eelmise paagiga tuli keskmine nii 14 kanti, kuid siis käisin korra linnast väljas nii 35 kildi kaugusel.
Vahepeael vahetati ära kõik rihmad ja mootoriõli. Uus õhufilter sa ka pandud (kuigi ma ei tea, kui hea see on).

Proovin veel küünlad ka ära vahetada ja näis mis siis saab.
Aga ei oskagi öelda, kas see on suur kulu või mitte. Pole terhaseandmeid ka näinud, et oskaks võrrelda. 300C muidu sama mootoriga näeg ette linnas küll mingit 16,9 sajale. Minu 300M nagu selle vanem vend, äkki on samad näitajad antud?

_________________
Sõidan ja naudin iga päev :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Mai, 2007 8:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
USA annab okt.arvuks 92. Mis puutub aga kõrgema okt.arvuga bensiinidesse, siis on lugu nii, et need põlevad ''aeglasemalt'' ja nende eesmärk on detonatsiooni, ehk siis rõhu all iseenesesliku plahvatuse vältimine. Aeglasema põlemise korral aga võib juhtuda, et väljalaskeklapi vahelt käib läbi veel elus ja valus tuli. Selle tagajärjel on aga klappidel komme maha põleda. Kunagi ''lapsepõlves'' oli mul soolo URAL. See sõi sellist stuffi nagu 76. Sain talle motoklubist nn. 'ringraja'' kolvid sisse, need kumera peaga, oli tunne nagu põlemiskambrit enam polekski. No sellega oli see hull jama, et ka 93-ega tühikäigul oli aeg-ajalt detonatsiooni ''haamripauk'' kuulda. Aga edasi läks raibe hullusti, teise käigu pealt ajas URAL otsa linna vahel püsti. Plokikaane tikkpoldid tuli ka DVIGATEL-ist uued tellida, mingist eriterasest, sest originaalid lihtsalt venisid nädalaga välja ja kaanetihendite vahetamine sai hästi selgeks.
Mina soovitaksin kasutada ikka seda lurri mida arstid ja teadlased on soovitanud. Muidugi ei tea me seda, mida meile bensiini pähe müüakse. On ju tuntav, et üks paagitäis on hea, teine aga kuidagi imelik, tankla võib olla üks ja seesama, tankimise vahe aga nädal. Meil ju mitte keegi mitte millegi eest ei vastuta ja elamine sellises riigis on ikka jube kallis. Mul läks üks diisel selle nahka, et bensukas aeti mürnikud segi ja valati diislitsisterni neli tonni bensiini peale. Kusjuures ega häälest polnudki midagi tunda, aga järsku tuli valge suits taha, siis oli juba hilja. Terve küla diislid läksid, mitte keegi ei saanud sentigi. Aastat seitse tagasi.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia