Chrysler Club Foorum
https://chryslerclub.ee/foorum/

K: Miks peaks jahutusvedelik vahutama????
https://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=34&t=1233
Leht 2 koguhulgast 2

Autor:  hmm [ Laupäev 20 Jaan, 2007 1:33 ]
Teema pealkiri: 

jahutussüsteemi läbipesuks vajad ikkagi mingisugust ainet - autokeemiapodides peaks leiduma.
dest vesi lihtsalt lahjendab antud segu, kuid ei pese kohe kindlasti mitte.
blokikaanetihend või kaas ise võivad olla läbi, kuid püüa leida kohti, kus võiks veel suht lähestikku olla õli ja jahutusvedelik. Kui need on odavamad alusta nende kontrollist/vahetusest.
Tihendi vahetuse võikid ka ikkagi ette võtta - see ei tohiks ka üüratult palju maksta.

Autor:  tomso 300M [ Laupäev 20 Jaan, 2007 3:14 ]
Teema pealkiri: 

Tänud veelkord!

Raha kulutamine ei olegi nii primaarne, lihtsalt otsin optimaalsemat lahendit.
Niisama plokitihendit vahetada minu arust ei ole mõtet. Nagu su vanamehe Passatil 2,0 93a. Arvan, et põhjus peitub kuskil mujal. Nimelt on selle auto radiaatori küljes veel mingid õlitorud. Oletan, et tegemist on käigukasti jahutusega. See lõdvik, mis sellest osast välja ulatub on aga õline (punane). Äkki on probleem selles radikas. Samuti panin tähele, et tänase ilmaga tuli sooja motoriga mootori ja salongi vahelt kergelt auru osaliselt. Küsimusteks jääb: kui lõdvik mootori ja salongi vahel on deffektne, siis miks tuleb jahutussärki mulle? Kui see radikasse installitud käigukasti õli reservuaar annab läbi, siis kuhu kaob jahutusvedelik?

Proovin homme, või õigemini täna need probleemid üle vaadata ja laupäeva õhtuks olukorra täpsustada.


Tervitades

Tomso
Pärnust

Autor:  Oberst [ Laupäev 20 Jaan, 2007 10:30 ]
Teema pealkiri: 

Kaldun ka rohkem arvama et on plokikaane tihend oma aja ära elanud.
Kunagi toodi mulle üks BMW (6silindrit )millel samuti mahalad segamini sai vahetatud ära tihend aga peale 50 km sõitu oli sama jama.Siis läks vahetusse ka plokikaan ja auto korras.
ja vedelik lahkub sul sumbutaja kaudu mootorist. Võiksid muidugi vaadata ka missugused on küünlad seal silindris kus mingi jama peaks ka küünal olema teist värvi

Autor:  sJimmie [ Laupäev 20 Jaan, 2007 22:13 ]
Teema pealkiri: 

Draincock (tosoli väljalaskmise kraan) on tõesti väga pehme (plastikust) ja seda oleks parem lahti teha ainult käsitsi. Mootori alt peab ka vedelikku välja laskma ja neid punne (drain plug) on vist 3 tükki (seal, kus torud lähevad summuti poole mootorist välja).

Kui teed lahti need 4 kohta (punnid, kraan) pluss paagi hermeetiline kork, siis tuleb välja tavaliselt ikkagi kuni 80% vedeliku mahust. See tähendab, et pesta on vaja mitu korda, kuni sa enam seda kollast jama ei näe, aga seda sa võid näha arvatavasti kogu aeg, kui vedeliku sisse saab õli .

Radika sees on 3 sektsiooni: keskel on jahutusvedeliku jaoks, juhi pool käigukasti õli jaoks, teisel pool mootori õli jaoks. Põhiradika ees on ka A/C kondensaadi mahuti ja ees on lisaks lisaradikas sama käigukasti õli jaoks.

Saadan sulle huvitavat faili. Sees on täielik remondi ja hoolduse info LH ja 300M platvormi jahutussüsteemi kohta. Head lugemist.

Manused:
Faili kommentaar: LH Jahutussüsteem
ELH_7.zip [792.92 KB]
Alla laetud 310 korda

Autor:  tomso 300M [ Pühapäev 21 Jaan, 2007 14:04 ]
Teema pealkiri: 

Tänud!

Lugupidamisega

Tomso

Autor:  Ferdi [ Pühapäev 21 Jaan, 2007 17:59 ]
Teema pealkiri: 

tomso 300M kirjutas:
Siis kirjeldas üks mees, et all plokikaanes on üks vedeliku väljalaske punn, mis asub väga "p.s" kohas. Kuid kui plokk tuhjaks lasta, siis peab sealt ka kuni mingi piirini uuega täitma, muidu ei saa õhumulli välja. Kui tõenäoline võib see väide olla? Oskab äkki keegi kommenteerida?


E taha hästi seda uskuda, õhumullid ikka ülespoole jäävad sisse, ploki alt veega täitmine on ebaloogiline.

Õhumullidega süsteemis võitlesin ma suvel oma MBW-ga. BMW-l see plokikaane värk eriti nõrga. Süsteem tundus olevat vedelat täis, aga auto salongi sooja õhku ei puhunud. Auto käima, nina tõstuki peale ja üles - alles nii saime õhu kätte. Bemmil on üks väike õhutuspunn radika peal, väga mugav, otsi midagi sarnast ka enda omalt.

jõudu

Autor:  indian [ Kolmapäev 24 Jaan, 2007 11:05 ]
Teema pealkiri: 

Kas Tomso oleks nii kena, et peale müsteeriumi lahendamist teataks asjast ka kogu kollektiivile. Mina tahaksin küll teada, milles asi on või oli. Et saaks vastuse sajandi küsimusele või miskit nii?

Autor:  tomso 300M [ Neljapäev 25 Jaan, 2007 16:59 ]
Teema pealkiri: 

Tere!

Vara veel lõplikult kommenteerida. Aga nädalavahetusel veel vedelikku ei vahetanud. Millegi pärast on elu paisupaagis stabiliseerinud. Enam ei ole seda kollast möga ja vedelik ei kao momendil ka kuhugi. Ainuke viga on, et sundjahutus hakkab paigal mootoril töötada lastes, mingi aja tagant tööle.

Vaatasin radikat ja seal on väike õlileke just selles osas kus radikal on käigukastiõli jahutuse lõdvik (ülemine). Arvan, et see kollane möga tekkis sellest, et segasin jahutusvedelikke segamini, sest sees olnud vedelik oli piisavalt amortiseerunud ja kollane. Samas ikkagi jääb küsimus, miks probleem ilmnes.

Momendil kõik toimib, kuid vedeliku vahetan kindlalt ära. Täna hommikul -19 käivitus ideaalselt.

Hoian kindlasti kursis.

terv

tomso

Autor:  Myrakaru [ Neljapäev 25 Jaan, 2007 17:18 ]
Teema pealkiri: 

Ventikas hakkabki praktiliselt kohe tööle, kui konditsioneer on sisse lülitatud. Ehk kui salongi vent. on puhuma pandud aknale, hakkab ka kondikas sellega koos tööle.

Autor:  tomso 300M [ Neljapäev 25 Jaan, 2007 17:39 ]
Teema pealkiri: 

Tere!

Mina olen tavaliselt sätestanud kliimaseade "auto". Ainult hommikul lülitan akende puhastus reziimi sisse.

Kuid sundventilaatorid (2 tk radika siseküljel) kogu aeg küll ei toimeta.

Ainult vahel harva. Kuigi suvel oli ka nii, et hakkasid tööle kuigi mootor ei olnud veel õieti soegi, Seega Myrakaru jutt õige. Järelikult Talvel kui kliimakompressor taha lülitub, hakkavad ka need jahutid tööle, kui on vajadus radikat jahutada.

Terv

Tomso

Autor:  tomso 300M [ Teisipäev 30 Jaan, 2007 23:20 ]
Teema pealkiri: 

Tere1

Nüüd jahutusvedelik koos süsteemi pesuga vahetatud. Sisse läks punane -36C.

Täna sai terve päev liigutud, nagu iga argipäev, ja ei mingeid ilminguid vigadest. Norm on sees ja temperatuur püsib paigal seal kus peabki olema.

Imelik mis kotermann niimoodi kummitab.

Väike OT: sama lugu oli kliimakompressori laagriga. Olin kindel, et tuleb uus komressor juba sihikule võtta. Sõitsin siis esimeste külmadega lihtsalt ilma komressorit ringi ajava rihmata, kuna lõikasin selle läbi et säästa sellest imelikust helinast, mis ta külma mootoriga tekitas. Sai siis rihmad vahetatud ja kõik OK.Nüüd on väljas -10 ...-20 kohati ja ei mingeid liigseid helinaid. Müstika. Õnneks positiivne müstika.

Teen homme päeval uue pildi paisupaagi sisust.

Tervitades

Tomso

Autor:  tomso 300M [ Neljapäev 01 Veebr, 2007 10:38 ]
Teema pealkiri: 

Tere!

Lubatud pilt siis korras (ptui,ptui,ptui) süsteemist ja paisupaagi sisust:

Pilt

Tervitades

Tomso

Leht 2 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/