Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 13:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 20 Juul, 2006 23:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Auto 300M 99 a
Nimelt on mure järgmine:

Kõrvalistuja poolne aknaajam ei toimi ja oleks soov see ukse sisemine paneel eemaldada, et teada saada milles probleem. Ei tahaks aga nö. ratast leiutama hakata ning mõtlesin siis pöörduda targemate poole. Kuidas oleks tehniliset kõige õigemate võtetega võimalik eemaldada ukse sise polster (paneel), et saaks ligi sisule. Samuti sooviks sinna paigutada pigimati, kuna polster nagaunii juba eemal. Oskab keegi nõu anda ka selles valdkonnas?

Ette tänades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 21 Juul, 2006 13:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Ukse paneel :

[albumimg]231[/albumimg]
1 – REMOTE BEZEL
2 – I/P INTERFACE
3 – SCREWS
4 – SPEAKER GRILLE
5 – PULL CUP

Sammud eemaldamiseks:

(1) Remove speaker flag.
(2) Remove speaker grille by inserting trim tool at
the rear of the grille and disengaging clips holding to
trim panel. Remove grille (Fig. 31).
(3) Remove trim plug from the pull cup and
remote bezel by inserting a small flat blade tool into
the notch and remove.
(4) Remove three screws from bottom of door.
(5) Remove screw in pull cup.
(6) Remove screw in remote bezel.
(7) Remove two screws in the instrument panel
interface area.
(8 ) Remove three screws in the speaker area.
(9) Using an trim tool, disengage the retainer clips
from the door trim panel to the door panel.
(10) Raise trim panel up to disengage from the
belt being careful to hold the panel securely.
(11) Disconnect the linkage from the remote handle
assembly (alumine joonis).
(12) Disconnect the power mirror switch.
(13) Disconnect the power door lock switch wire
connector.
(14) Disconnect the power window switch wire connector.
(15) Disconnect the radio speaker wire connector.
(16) Disconnect wiring harness clips from trim
panel.
(17) Disconnect the courtesy lamp.
(18 ) Remove trim panel from vehicle.

Pärast peaks vaade olema selline:

[albumimg]232[/albumimg]
1 – POWER MIRROR SW.
2 – POWER DOOR LOCK SWITCH
3 – RETAINER CLIPS
4 – COURTESY LAMP
5 – POWER WINDOW SWITCH
6 – WIRE HARNESS CLIPS

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 21 Juul, 2006 13:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Suured tänud.

Proovin hakkama saada.

Tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 21 Juul, 2006 17:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Proovisin, aga kahjuks ei saanud neid Retainer Clipe lahti pos. 3 alumisel joonisel. Ei tahtnud väga lõhkuda, aga küsiks veel, kuidas nendest Retainer Clippidest uksepaneeli lahti saaks. Kas lihtsalt väljapoole tirides või peab midagi muud tegema?

Ette tänades


Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Juul, 2006 8:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Nüüd tuleb oodata nõu mõne 300 oamaniku (võibolla ka muudel analogne süsteem) käest, kes lahti kakkunud seda.

Isiklikult pole CHR ust lahti kakkunud (skoda uks siia ilmselt ei sobi) ja olen ainult nii tark, kui leitud jooniste alusel targutada oskan :wink:

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Juul, 2006 19:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 05 Juun, 2006 22:37
Postitusi: 58
Tirides tuleb lahti.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Juul, 2006 22:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tänud!

Katsetan lähiajal uuesti.

Tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Juul, 2006 1:03 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kui ei tule siis mõni pikem kruvikeeraja tüübli juurde - Hooti kipuvad tüüblid ukse paneeli juurest katki minema - siis on tiba nadi.
Äärmised tüüblid on teise materjaliga, kui kesmised (Voyal on nii), kangemad on.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Juul, 2006 20:40 
kas said tööle? Kui jah sis mis keiss seal puru või vigane oli?
Mul sama jama tagumise aknaklaasiga, ei tööta teine rsk.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juul, 2006 14:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere!

Kahjuks ei ole jõudnud veel.

Kindel on see aga, et vool sinna mootorisse jõuab, kuna sisse-välja lülitades kostub klõpsu ja vooluringi tuleb koormus taha (uksepaneeli tulekese intensiivsus varieerub) kui lülitusi teha.

Annan kohe teada, kui olen sellega ühelpool.

Muideks, palju Vikingul tagarattalaagri vahetus silberis "Koidulaid" ka küsis? Kui saladus ei ole? Võib-olla minul sama rada vaja läbi käia.


Tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juul, 2006 18:21 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 05 Apr, 2006 14:25
Postitusi: 309
Asukoht: elva
Mobiil: 5092861
kui vool nagu peaks sinna lülitini jõudma siis võivad klemmid seal lülitis olla oksudeerunud ja ei anna ühendust mul oli kunagi primeral sama jama sõitsin terve aasta nii ja siis igavusest kakkusin lahti ja olid klemmid vähe rohelised..


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juul, 2006 19:14 
kle kahjuks oli jah kiire ja pidingi selle laagri Silberis vahetama.
kokku läks mingi 1970 eeku koos töörahadega. Laager ise oli 1400 ringis.

Igaljuhul kui nüüd väike näide ja hinnavõrdlus teha siis näiteks hiljem kui küsisin palju piduriklotsid maksavad öeldi et 2 paari ehk 4 tükki on 2600 pluss töörahad. US Parts'is oli aga müügil 600 eek paar (kokku 1300 - 4 tükki). ehk siis poole odavam.
Siit võib siis igaüks ise järeldada kuskohast oma autole osi esimese hooga vaatama minna.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juul, 2006 20:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Aga kui panbed kõrva vastu ust ja kuulad kas mootor töötab? Voyal oli selline teema et lasin akna alla ja vaatasin et mingi tross tuli akna ja tihendi vahel nähtavale ning polstri maha võttes siis nägin et trossi oli ennast ka mootori ratta vahele kortsu vedanud.
Puruks oli läinud see koht kuhu aken kinnitub siini külge. See oli vist ka kõige süü


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juul, 2006 21:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tänud vastuste eest!

To: Oberst

Ukse sees mootor ise ei tööta. Kuid lüliti plõks on kuulda. Pigem kaldun arvama, et see klaas on lihtsalt kinni kleepunud, kuna eelmine Sweitzi vanahärra on alakasutanud seda autot.

To: Viking:
Siis võib US Partsis olla ka see laager veits odavam kui 1400.-
Tänud idee eest ja arvan, et selle laagrivahetusega saan ise hakkama.


tervitades

Tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Juul, 2006 16:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 28 Juun, 2006 20:27
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
Jäi silma selline link, sobib ehk teemasse -- http://theswampbbs.com/300m/Servicestuf ... rmotor.htm


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 42 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia