2004 on see aasta, kus mootorile tehti upgrade, kas parandati ka vastupidavust... vot ei tea.
viewtopic.php?f=31&t=3825Auto ostu on kirjeldatud ostuabi teemas - lappa neid natuke.
Mida mootori juures vaadata... kõhutunne on see esmane, siis tehniline kontroll.
Kuula mootori häält - rahulik, surin/vurin (või isegi krõbina moodi vurin - klappide töö on see) kapotialt, kui vajutad gaasi siis kohe peab asi minema pöördesse ja ~3K pöördepealt peab piiraja tööle hakkama.
Tasub korraks PCV voolik lahti võtta ja sinna sisse kiigata - kui on lihtsalt natuke õline on OK aga kui seal on tökatit... väike lambike võiks põlema minna...
Kõige kindlama vastuse saad, kui karteri alt või klapikambri kaane maha võtad ja mootori sisse korraks piilud (kas just ostmise ajal seda teed... vaevalt)
Vaata ka lekkeid - neid ei tohiks väga olla, võib olla õliniiskust aga see peaks ka max olema.
Sõites peab masin väga kergelt liikuma - ehk siis suht õrnalt võid gaasiga majandada.
Ülejäänud nagu masinad ikka (väikse sebringu erandina)
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma