Tänane kuupäev Laupäev 04 Mai, 2024 23:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Apr, 2011 17:51 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ei oska muud kirjeldada, kui et:

Sümptomid:
- Auto läheb käima ja sõidab probleemivabalt
- Hoiatustuled lähevad põlema ja kustuvad nii nagu peab, kuid...
- Ei tööta tahomeeter ja spidomeeter
- Kütuse ja temperatuurinäidikud poole peal
- ei põle oodmeetrinäit ega käikude indikaatorid...

Alates tänasest juhtub selline asi üle ühe käivituskorra, vahepeal töötab näidikupaneel probleemivabalt, valgustusega on kogu aeg OK.

Eelnevatel kordadel olen märganud, et kord nädalas selline jama...
Esimest korda juhtus see 19. märtsil Tartus...

Eelnevalt ~3 nädalat enne käis masin Omari juures, kes võttis mootori klapikambri kaaned maha, puhastas PCV süsteemi ja vahetas ka käigukastiõli...
Samas oli talvejooksul aidatud täkudega üht renood...

Kas keegi on sarnase probleemiga kokku puutunud... ega seal muud midagi pole, kui et häirib...
Manuaalides ei ole selliste sümptomite kohta diganostika juttu kribatud... ning võtmetrikk ütleb "Done"...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Apr, 2011 21:16 
Eemal
CHR Club
CHR Club

Liitunud: Pühapäev 30 Aug, 2009 19:18
Postitusi: 495
Suhtle Reimsiga, tal Voyal olid mingid samad nähud kunagi.
Ja see süvenes, mitte ei läinud paremaks :(

_________________
https://www.modelsshop.eu
https://www.facebook.com/veneraud.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Apr, 2011 11:17 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Sai väheke uuritud ning alustatud kaitsmetest.
Kõik kaitsmed olid terved, nii kapoti all kui ka salongis.
Nähud on sellised, et plokile jääb elekter sisse - ehk siis näidikud ei lähe algasendisse tagasi ning kui masina tööle paned ei hakka süstee tööle.
Märkasin veel, et ei siis ei tööta ka hoiatustuled (v.a. õli, piduri).
Hakkasin üks haaval kaitsemid välja võtma, (alguses 10A siis 15A ja siis 20A) ning kui võtsin 20A Daytime running lamp kaitsme välja, kadus vool näidikute plokist ning osutid läksid algseisu.
Seega kuskil releede ahelas on kala. Jäi see kaitse sisse panemata ning siiani fuknab OK-lt (10 käivitust).

Avastasin ka seda, et masin on võimeline hoiatama madala klaasipesu vedeliku tasemest... selleks on vaja ühendada klaasipesupaagis olev anduri juhtme ots näidikutepaneeli kohaga. Ning info ilmub heliga odomeetrile (Low Wash) e. samma kohta kus anna märku Door, Deck jne... Ehk siis see info ei käi läbi aju...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Apr, 2011 11:40 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
hmm kirjutas:
Avastasin ka seda, et masin on võimeline hoiatama madala klaasipesu vedeliku tasemest... selleks on vaja ühendada klaasipesupaagis olev anduri juhtme ots näidikutepaneeli kohaga. Ning info ilmub heliga odomeetrile (Low Wash) e. samma kohta kus anna märku Door, Deck jne... Ehk siis see info ei käi läbi aju...

:shock:
piisab lihtsalt mingi juhtme vedamisest ja ühendamisest?
mis juhe kuhu?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Apr, 2011 11:58 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Sügavamalt pole veel uurinud, kuid paneelil paistab selline valmidus olemas, kui skeeme lugeda.
vt JR 2002 a. manuali, Wiring alateemat: 8w-40-7
Pilt

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Mai, 2011 12:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
See oleks viisakas küll auto poolt, kui armatuuril oleks hoiatus klaasipesuvee nappuse kohta. Huvitav, miks see siis vaikimisi ei tööta?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Mai, 2011 19:14 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1997 Chrysler Sebring

Liitunud: Laupäev 02 Juun, 2007 19:34
Postitusi: 86
Asukoht: Tallinn/Rakvere
bono kirjutas:
See oleks viisakas küll auto poolt, kui armatuuril oleks hoiatus klaasipesuvee nappuse kohta. Huvitav, miks see siis vaikimisi ei tööta?

Minu 1997 a.Sebringul täpselt nii toimibgi,aga2003a. Sebringul ei midagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Juun, 2011 14:08 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Sebring mõtleb minuga kaasa... ja annab vihjeid, et suudab kuvada LowWASH silti.
Asi selles, et ma ei ole paigaldanud veel mitte mingisuguseid andureid ja klaasipesuvedeliku paak sai korraks maha võetud ja veendutud, et paagi küljes ei ole tasemeandurit.
Näidikute paneel peksab jätkuvalt segast selliselt:
Avad puldist uksed ja paned mootori tööle kõik OK
Sõidad natuke ja suretad mootori, uuesti käivitamisel viskab näidikute paneeli avarii seisu, tahhomeeter ja spidomeeter ei tööta, on nullis, bensiini ja jahutusvedeliku andurid on nõks üle poole, käikude indikaator ja odomeetri näidud kuidas kunagi... üldjuhul pimedad. Kuskil 1min jooksul kuulen hoiatavat "dinnn" heli ja kõik.
Seejärel paned uksed puldist lukku, ootan ~1 min kuniks bensiini ja jahutusvedeliku ostuid alla vajuvad, avan puldist uksed ning teen füüsiliselt juhiukse lahti ning kõik jälle OK.
Pilt


Täna mõtlesin, et pole veel tasemeanduriga paaki rakverre toonud ning katsetanud... loomulikult näidikud avarii seisus ning oh imet... tekkis selline vaatepilt (auto mootor töötab!!):
Pilt

Pilt

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 04 Aug, 2013 23:30 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ei ole selle murega väga aktiivselt tegelenud, kuna paneeli karakteristika on nüüd teada:
kui näidikud avariiseisu lähevad on vaja lihtsalt oodata kuniks vool näidikute tagant ära võetakse (~1min), siis vajutada lihtsalt puldil avamise nuppu, 5 sek pärast uks korraks lahti teha ja kõik ongi korras.
Arvan, et kuskil vooluahelas (vist immo) on mingi kondekas lusika nurka visanud... aga kui keegi satub rakvere kanti ja saaks korraks laenata näidikute paneeli siis oleksin sellisest pakkumisest huvitatud (samas võib korraks ka keegi saata...posti kulud minu poolt)

Milline on 300m klaasipesuvedeliku paagi taseme andur?
Ehk on kellegil üle?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Aug, 2013 8:52 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nüüd siis näidikud korras - sain märtenilt uue näidikute paneeli ja enam avariisse ei lähe. Seega midagi oli plokis mäda.

Sai soetatud ka klaasipesuvedeliku paagi tasemeandur Stratuselt... eks millalgi paigaldab selle ka sebringule. Vaja leida vaid 23mm puur millega korralik auk paaki teha - ei märganud, et anduri jaoks konkreetne koht oleks olemas...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Aug, 2013 14:20 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Minul töötab low wash süsteem ilusti.
Kui vedelik on otsas, siis enam ei pritsi aknale. :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Aug, 2013 23:14 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Myrakaru kirjutas:
Minul töötab low wash süsteem ilusti.
Kui vedelik on otsas, siis enam ei pritsi aknale. :D



Ma olen sarnast asja täheldanud...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia