Nu päris pomm see masin nüüd ka ei ole, pigem teadmatus.
Kui kastuad korralikke aineid, siis masin kestab hästi (isegi siis, kui pea 1L on mootorist õli puudu, st alla normi, ehk sõidab pea kuu aega 4,7L asemel 2,5L õliga.... ja seda välistemperatuuril +25
). Mootori probleem on kirjeldatud siin:
viewtopic.php?f=31&t=3825Minul samuti jõnksutas kast alla vahetamisel ning kohati nii julmalt, et hirm hakkas. Jõnksu sai vähemaks nii, et sai leitud seoseid gaasi vajutamise intensiivsuse ja kiiruse alanemise suhtest.
Nüüd kasti õli sai vahetatud (mopar ATF+4 ning võimalikult palju raua puru eemaldatud ligipääsetavatest kohtadest) ning ka filter ja peab ütlema, et kasti töö on väga sujuv, hästi õrnalt on tunda 2-1 käigule üleminekul tühimikku.
Kasti probleemi lahenduse kulg oli selline:
Mingi aeg tegid AB mehed ajule restardi+uus õpe - läks paremaks, kuid poole aastapärast tuli viga tagasi.
Aku juhe sai 3h lahti ühendatud seoses aku vahetamisega - pärast seda oli märgata vähemalt 2 kuud, et kast toimib hästi ja pärast seda uuesti viga tagasi ja julmemalt.
Sai lõpuks vahetatud õli, filter ning koos sellega üle poole päeva oli ka aku lahti ühendatud. Pärast viimast toimingut masin OK.
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma