Tänane kuupäev Kolmapäev 22 Mai, 2024 2:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 57 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mär, 2011 18:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Sept, 2010 0:35
Postitusi: 123
nu tutikat nagu ei jõua osta, ikka kasutatud kast läks alla, 400- pluss uus õli, filter, pluss tööraha. ehk saab kunagi vanast kastist kopika tagasi, õnnestub ehk mõnele kastiteadlasele maha ärida, seal ju kõik aju jne täitsa olemas. ja ikkagi ei saa ma aru on see satelliidi sõrme jama kõigi chryslerite taak, lugesin siin stratuse linki ja sealt nagu sain aru, et vojal ka sama probleem? ja selle stopperi jampsi olen ennem ka kuulnud, et sellele sõrmele paigaldatti mingi eraldi stopperijunn, pidi paar taala maksma, paigalduse kohta kahjuks ei tea, kui kõigil sama jama, siis küll tunne et sõida pommiga, mootor minestab kohe ära, kui tilk õli vähem sees ja kast lendab ka lampi laiali jne, jne :angry:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Mär, 2011 19:15 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nu päris pomm see masin nüüd ka ei ole, pigem teadmatus.
Kui kastuad korralikke aineid, siis masin kestab hästi (isegi siis, kui pea 1L on mootorist õli puudu, st alla normi, ehk sõidab pea kuu aega 4,7L asemel 2,5L õliga.... ja seda välistemperatuuril +25 :oops: ). Mootori probleem on kirjeldatud siin:
viewtopic.php?f=31&t=3825

Minul samuti jõnksutas kast alla vahetamisel ning kohati nii julmalt, et hirm hakkas. Jõnksu sai vähemaks nii, et sai leitud seoseid gaasi vajutamise intensiivsuse ja kiiruse alanemise suhtest.
Nüüd kasti õli sai vahetatud (mopar ATF+4 ning võimalikult palju raua puru eemaldatud ligipääsetavatest kohtadest) ning ka filter ja peab ütlema, et kasti töö on väga sujuv, hästi õrnalt on tunda 2-1 käigule üleminekul tühimikku.
Kasti probleemi lahenduse kulg oli selline:
Mingi aeg tegid AB mehed ajule restardi+uus õpe - läks paremaks, kuid poole aastapärast tuli viga tagasi.
Aku juhe sai 3h lahti ühendatud seoses aku vahetamisega - pärast seda oli märgata vähemalt 2 kuud, et kast toimib hästi ja pärast seda uuesti viga tagasi ja julmemalt.
Sai lõpuks vahetatud õli, filter ning koos sellega üle poole päeva oli ka aku lahti ühendatud. Pärast viimast toimingut masin OK.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Mär, 2011 10:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Sept, 2010 0:35
Postitusi: 123
mina, vastupidi kahtlustan, et viga tekkis aku vahetusel, ostsin teadmatusest vale aku, mis oli liiga suur ja kuniks seda vahetamas käisin, võis ka oma kolm tundi ilma akuta seista, peale seda pidin ise kohe ära sõitma ja abikaasa muidugi ei jaganud matsu, mis kolks see on. aga mis siin ennem targutada homme käin silberis ära siis näha, kas oleks targem olnud see 35euri maha juua... :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Mär, 2011 12:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Sept, 2010 0:35
Postitusi: 123
ja käisin just vana kasti uurimas, nendel satelliidi sõrmedel on juba plekist stopperid ees, taldriku poltide all on mõlemal pool plekid ees ja need on ees siiani!!! järeldus, et see sõrm mitte ei tulnud välja, vaid läks pooleks, miks küll ei tea, aga loodan et ei kordu. üritan pilte teha, ehk abi teistelegi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Mär, 2011 23:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Sept, 2010 0:35
Postitusi: 123
nu nüüd silberis käidud ja see probleem selleks korraks unustatud, mõjus hästi, mingid veakoodid olid ja ültse, kustutatti soft ära ja uus peale, nüüd kõik käiguvahetused vaevalt aimatavad, saab küll arvutiga autot parandada! aga minu sebring vist sõitmiseks pole, nüüd algas rattalaager peeretama, aga õnneks tuleb homme norra minna, las naine kihutab, kuniks kestab. lubasin pilte panna, aga kus kurat, palju tähtsamaid asju oli ajada, eks kunagi proovin. ja silberis see atestatsioon 48eur.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Mär, 2011 19:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
No seda on hea teada, huvitav kas siis aku lahti ühendamisega või elektrikatkestusega see soft seal ajus siis kohe lolliks läheb :shock: Laseb ka ue softi peale, siis näis kas on parem või viga ikkagi mehhaaniline Mr Green

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Mär, 2011 19:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Anna siis teada-kui said sellest abi,siis peab omal ka nii tegema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Mär, 2011 20:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Sept, 2010 0:35
Postitusi: 123
see silberi vend oli suht tuttav ta kunagi mu mersu tühikäigu klappi korduvalt õpetanud, see ka asi mis aku juhtme eemaldAMISEL lkolliks läheb, nii et kastis kogunevad ajapikjku veakoodid ja need eiu kustu ei akujuhtme ewemewldamisel ega mitte kuidagi, kastile tuleb lihtsalt aeg ajalt restart teha ja kõik toimib! sama tegelane leletyAS VEEL, ET SELLE MOOTORI POMM VEEL veepump, see mootoris sees ja kui see lekib, siis tosool karteris ja algab mootorijutt otsast peale!!! suht tark jutt. aga jah kastiteemale võib siinkohal joone alla tõmmata, kui mõni kastiteadur katkise korpusega kasti osta ei taha?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Mär, 2011 20:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Palju see veakoodide eemaldamine maksis-kas tõesti asi nii lihtne. :yeehaa: :yeehaa:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Mär, 2011 21:11 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Mis see lühijuhis siis oleks? Minu autole vaja ka ilmselt käigukasti õli ära vahetada...

1) Õlivahetus koos filtrivahetusega...
2) Metallipuru eemaldamine? kuidas? kast alt ära?
3) Solenoidide vahelt puru eemaldamine? kuidas jne?
4) Uued mahlad...
5) Aju reset

Kus need tööd kõik teha võiks? Tallinna kandis...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Mär, 2011 18:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Sept, 2010 0:35
Postitusi: 123
kui aega panemas käisin ütles et üle tunni ei lähe, tund seal 33eur vist, aga kokku oli ikka tund ja 40 min seega 48 eur.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Apr, 2011 13:07 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
elwood kirjutas:
Mis see lühijuhis siis oleks? Minu autole vaja ka ilmselt käigukasti õli ära vahetada...

1) Õlivahetus koos filtrivahetusega...
2) Metallipuru eemaldamine? kuidas? kast alt ära?
3) Solenoidide vahelt puru eemaldamine? kuidas jne?
4) Uued mahlad...
5) Aju reset

Kus need tööd kõik teha võiks? Tallinna kandis...

Mul on endiselt see küsimus õhus, et kus teha ja kas need tööd oleks olulised teha?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Apr, 2011 15:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kui käigkastis oleva magneti peal metallipuru vähevõi kasti töös häired puuduvad siis pole mõtet solenoidplokki lahti kangutada.

Vaheta õli ja filter, kast kokku tagasi ning sõitma. Aju ümberõpetamist võiks ju ja teha, kuid üldjuhul õpib kast selle ise ära, kuna ta monitoorib pidevalt oma andurite tööd.

Selliste töödega peaks silber edukalt hakkama saama ning seal saaksid nad ka kastile kohe juhtmed külge panna ja asja nullida (mis tuleks kasuks)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Apr, 2011 16:21 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Ok selge. Eks külastan siis silberit.
Nagunii on 180kkm hooldus ees.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Apr, 2011 21:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 31 Mai, 2010 22:59
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu
Kasutaks teemat ja küsikis huvipärast mida 75000km hooldus endast kujutada võib? Pean selle igahetk ette võtma. Mootor, küünlad, käimakast-mis veel vaadata ja vahetada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 57 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia