Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 4:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 57 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Veebr, 2011 10:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Sept, 2010 0:35
Postitusi: 123
Tere. Mure siis selline, et ise norras tööl ja naine sõidab autoga ja loomulikult ei osanud sellist asja tähelegi panna, nimelt käikude allapoole vahetusega teiselt esimesele käib kolks, muul vahetusel kõik korras, ei kohalt minekuga ja ülespoole, ega ka allapoole, ainult teiselt esimesele. Loomulikult teen kohe õlivahetuse, samas sai kuu tagasi vahetatud ka aku, lugesin siit, et sel juhul ka mingi fail kustub? Kas see fail kindlasti kustub akuvahetusega, või võib kustuda? Samas sümptomid erinevad... Õlitase ka normis, kuigi minu ajaloo jooksul see mahl küll vahetamatta, seega õlivahetus igal juhul.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Veebr, 2011 11:28 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Oli sama asi ning hetkel paistab, et aitas õli ja filtri vahetus. Filtri juures on ka magnet, mis peaks püüdma rauapuru, ka seal oli rauaosakesi, see magnet on vaja kindlasti puhastada.
Vaheta siis kindlasti õli (Mopar ATF +4) ja filter.

See "fail" vms iganes kustumine... asi on selles, et kastil on olemas n.ö tease seaded kirjas mis ei kustu. Samas esimesel võimalusel õpib kontrollseade kasti andureid tundma ja sobitab näidud tehase seadetega nii, et töötaks normaalselt (alguses võib olla mõningad erisused, klappide avamisel jne). Seega soovitaks peale õli vahetust kõigepealt mootor soojaks tühikäigul, siis sõita rahulikult 90 km/h, siis võtta hoog maha ja töödelda kasti natuke järsemalt samuti (põhja gaasiga) seejärel peaks kast olema jälle ok (nii tegin mina vähemalt...)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Veebr, 2011 17:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Sept, 2010 0:35
Postitusi: 123
tere jällegi. sai nüüd siis õlid vahetatud, sai ühe korraga kohe mootor ka, aga... oli mis seal kasti põhja peal oli, kole oli, magnet, nagu siil ja põhja peal paska ka, aga kõik puhtaks pestud ja uued mahlad ja kohe järgi sõitsin pea 1000 km, aga ei midagi, lõhub ikka endiselt. samas panin tähele, et külmalt toimib kõik, kolks tuleb kui mootor soe? ilmselt tuleb silberi tee jalge alla võtta, polegi seal asutuses veel selle autoga asja olnud. oma peaga kaldun arvama, et kui ainult üks käik lõhub, siis nagu peaks sama käigu kiiruseanduriga mingi jama olema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Veebr, 2011 9:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Kiiruseandur peaks ikka üks olema, käike aitavad vahetada solenoidid võimalik et siis selle käigu oma ei toimi enam normaalselt.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Veebr, 2011 19:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Sept, 2010 0:35
Postitusi: 123
sulenoid, või mis iganes, aga kust siis ikkagi alustada? kas teha silberis see ajutest, või hakata mingit tegelast otsima, kelle ajud selle sulenoidiga hakkama saaks, silberis sellist tööd nagu hästi ette ei võta, remondiarve ületab auto maksumuse!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 25 Veebr, 2011 19:26 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Sul võib olla lihtsalt selles probleem, et solenoidi plokk on seda sama rauapuru täis, mis sai magneti pealt ära võetud (lihtsalt liiga kaua pole õli vahetatud)
Aga vaata seda teemat:
viewtopic.php?f=1&t=7623&start=15

Ning võid seal viidatud isiku poole pöörduda (seal pakutud hind peaks olema lagi millega arvestada)

Ma ehk pääsesin sellega, et uus õli pesi klapid puhtaks ning ei jää enam üks klapp viivitama...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Veebr, 2011 23:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Sept, 2010 0:35
Postitusi: 123
Täna siis olid asjalood nii, et hommikul oli autoalude lumi punane!, uuesti tõstuki otsa ja selgus, et kasti põhja tihend, mis us-partsist koos kasti filtriga kaasa anti täitsa saast, pandi veel liimiga põhja külge ja ikka vajus sissepoole ära, krt ma veel läksin järgmine päev soome, hea et kusagil turkus laiali ei läinud! nüüd siis uustihend ja kuna 1000km oli õli ka sitane, siis uus õli ka, näis mis nüüd teeb, pole veel sõitnud, garaasist tulles alati pohmell raip! äkkkki nüüd muutus miskit, kui sai nagu kasti korralikult ära pesta. aga kui ei siis jh, märjamaal ka mingi tegelane, kes automaate lapib. aga eelnevast lingist sain siis niipalju targemaks, et olgu viga mis iganes, pärnu silberisse pole asja! tänud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Veebr, 2011 9:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Anna siis teada mis ikkagi viga oli ja kuidas korda said.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Veebr, 2011 9:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Pärnus on väga korralik käigukastide remondimees olemas. Nimi tal Argo Rungi, kahjuks ei tea ma telefoni. Kui sul huvi on siis võin otsida ja sulle teada anda.
:hi:

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Veebr, 2011 12:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Sept, 2010 0:35
Postitusi: 123
tänasiis katsetatud ja kuigi kõik käigudläksid nagu sujuvamaks on soojalt ikka nõks sees, kuigi nagu leebem, sõidan veel mõned päevad, vaatame mis teeb. ja seda Argot tean minagi ja numbergi olemas, aga arvasin et ta toimetab rohkem manuaalidega. imelik on see, et kui midagi küpse siis peaks ta olema küpse nii soojalt, kui külmalt, aga jh eks annan teada mis ja kuidas


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Veebr, 2011 13:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Omal voya 2,4 automaadiga sama jama-veakoodi ei näita-peale õli vahetust ei muutunud midagi-külma mootoriga aga kõik ok.Top parts viga igatahes leida ei suutnud-nüüd siis lootus,et saad vea teada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Veebr, 2011 17:06 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Piont on selles, et külmalt kasutatakse teisi kanaleid ning viivitatakse osade klappide avamist. Kui õli temperatuur saavutab korrektse taseme siis lubab kasti aju kõikidel klappidel õigel ajal avada. See kõik on selleks, et hoida kasti. Kastil on päris mitu rezhiimi:
Tsiteeri:
various shift schedules are as folows:
Extreme Cold: Oil temperature at start up below 26.6°C (-16°F)
> Goes to Cold schedule above -24°C (-12°F) oil temperature
> Park, Reverse, Neutral and 2nd gear only (prevents shifting which may fail a clutch with frequent shifts)

Cold: Oil temperature at start up above -24°C (-12°F) and below 2.2°C (36°F)
> Goes to Warm schedule above 4.4°C (40°F) oil temperature
> Delayed 2-3 upshift approximately 35-50 Km/h (22 - 31 MPH)
> Delayed 3-4 upshift 72-85 Km/h (45-53 MPH)
> Early 4-3 coastdown shift approximately 48
Km/h (30 MPH)
> Early 3-2 coastdown shift approximately 27 Km/h (17 MPH)
> High speed 4-2, 3-2, 2-1 kickdown shifts are prevented
> No EMCC (Electronically Modulated Converter Clutch)
Warm: Oil temperature at start up above 2.2° (36°F) and below 27°C (36°F)
> Goes to a Hot schedule above 27°C (80°F) oil temperature
> Normal operation (upshifts, kickdowns, and coastdowns)
> No EMCC

Hot: Oil temperature at start up above 27°C (80°F)
> Goes to a Overheat schedule above 115°C (240°F) oil temperature
> Normal operation (upshifts, kickdowns, and coastdowns)
> Full EMCC, No PEMCC (Partial Electronically Modulated Converter Clutch) except to engage FEMCC - (Full Electronically Modulated Converter Clutch), except at closed throttle at speeds above 113-133 Km/h (70-83 MPH)

Overheat: Oil temperature above 115°C (240°F) or engine coolant temperature above 118C° (244°F)
> Goes to a Hot below 110°C (230°F) oil temperature or a Super Overheat above 115°C
(240°F) oil temperature
> Delayed 2-3 upshift 40-51 Km/h (25-32 MPH)
> Delayed 3-4 upshift 66-77 Km/h (41-48 MPH)
> 3rd gear FEMCC from 48-77 Km/h (30-48 MPH)
> 3rd gear PEMCC from 43-50 Km/h (27-31 MPH)

Super Overheat: Oil temperature above 127°C (260°F)
> Goes back to a Overheat below 115°C (240°F) oil temperature
> All a Overheat shift schedules features apply
> 2nd gear PEMCC above 35 Km/h (22 MPH)
> Above 35 Km/h (22 MPH) the torque converter will not unlock unless the throttle is closed
(i.e. at 80 Km/h (50 MPH) a 4th FEMCC to 3rd FEMCC shift will be made during a part throttle kickdown or a 4th FEMCC to 2nd PEMCC shift will be made at wide open throttle) or if a wide open throttle 2nd PEMCC to 1 kickdown is made.



Kui väga aus olla siis mingil täitsa suvalisel hetkel ja hästi õrnalt on seda nõksu mul veel tunda, kuid see ei ole väga tuntav (kaassõitjad ei saa aru).

Soovitan sul siis veel natuke sõita ning uuesti õli vahetada, samas võiks kasti lasta kontrollida ning puhastada.
Muide käigukasti aju ei anna väikseid koode mootori ajule edasi vaid ehk kuvab P700. MIL lambi lööb põlema ikka väga tõsise murega.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Mär, 2011 17:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Sept, 2010 0:35
Postitusi: 123
nüüd siis kastimehega suheldud ja soovitas ikkagi alustada silberist, teha "atestatsioon" ühesõnaga kasti soft üle kirjutada, olevat paljudel abiks olnud. kui aga see ei aita, siis... kast maha ja pulkadeks. :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Mär, 2011 1:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 08 Juul, 2010 0:30
Postitusi: 79
Oled juba abi saanud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Mär, 2011 15:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Sept, 2010 0:35
Postitusi: 123
abi siis niipalju, et hoidsin silberi raha kokku, eile tegi foori all krõmpsu ja hiljem muid erinevaid helisid, jõudsin peaaegu garaasi kui päris laiali lendas. täna siis selgitatud, diffril satelliidid laiali, surfan hetkel netis, odavaim kast müügis 350eur. remondi odavaim hind pakuti kg eur. mul hakkab raisast juba totaalne siiber saama, ostsin ju saale kolksuga, 30kg, mootor umbes 15kg, uus aku, kasti õli on nende jamadega rohkem läinud kui bensiini, pühesõnaga totaalselt vee all, ei teagi hetkel mis teha, remont tundub suht mõtetu, tagasi ei saa sealt midagi, ja sõita pole ikka millegiga! kuib on kellegil miskit hea nõu pakkuda, siis ootan huviga!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 57 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia