Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 5:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Mai, 2010 15:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 16 Apr, 2007 13:11
Postitusi: 151
Asukoht: Harjumaa
Peale auto käivitamist hakkas tööle klaasipuhastaja ja pesur, pritsib vett ja seisma ei jää. Juhendis on 19 kaitset märgitud, autos on neid rohkem. Tõmbasin välja number 15 õpetuse järgi klaasipuhastaja, ei ole vahet. Aku klemm ka lahti olnud üle 5 minuti, aga tagasiühendades sama asi. Mis võiks olla viga või lahendus?

Aitäh! :madgirl:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Mai, 2010 18:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Oleneb, kummalt poolt sa kaitsmeid lugesid, kapoti all on üks punt ja roolist vasakul uksevahel teine punt. :doh:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Mai, 2010 22:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Huvitav, et abikaasad siin foorumis probleemide üle arutlevad?! Või ei ela te enam koos? :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 20 Mai, 2010 0:08 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Vähemalt jääb info tulevastele põlvedele..kui lahendus on leitud.
Mina kahtlustaks seda va kojamehe kangi rooli küljes.
Rooli teisel kaldal asub suunatule ja Sebringu Achilleuse kanna - armatuuri valguse kang. Minul vahest suunda lülitades vilguvad allesjäänud tuled (kõik need rohelised kirjad) erinevates tonaalsustes.
Seega..lühis on vist selles klaasipesukangis.
:roll:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 21 Mai, 2010 0:26 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
vaata kapoti all olevat kaitsmekarpi, seal kojameherelee, vaheta see nt bensupumbareleega ära...
enda stratusel oli kunagi ainult kolmas kiirus, sai kõik lahti võetud, enne kui selle lihtsa lahenduseni jõudsin


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 21 Mai, 2010 8:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Tsiteeri:
Või ei ela te enam koos? :think:

Võitleme eri rinnetel, alles õhtul kodus kohtume ;)

Aga klaasipuhastaja häire kohta sedasi, et kaitsmete väljatõmbamisel kapoti alt selgus katsetades, et see kaitse, mis veepumbale elektrit annab, see annab ka mingit käivitamiseks vajaminevat voolu. Kapotiesiste kaitsmete kohta ei olnud kasutaja juhendis (user manual) skeemi. Küll oli juhendis auto salongis olevate kaitsmete juhis ja edasi sõitmiseks saab välja võtta number 15, mis aga on koos suunatuledega. Seekord Myrakaru tõele kõige lähemal, kuna releede surkimine ei aidanud ja väga tõenäoliselt on roolihoovastiku sees midagi katki läinud. Kas seal on mikrolülitid ja elektroonilised juhtkomponendid, seda ei ole veel ise välja uurinud. Huvitav, kas kõige parema user manuali saab oskin nimelisest venemaa serverist või on veel mõni kaval koht, kus 2003-2006 Sebringu kohta skeeme saab?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Mai, 2010 0:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 16 Apr, 2007 13:11
Postitusi: 151
Asukoht: Harjumaa
Aga lahe oli see, et kui ma nende klaasipuhastajate kaitsmetega sebisin ja Silberist nõu küsisin, siis soovitatigi kaismeid proovida, kuigi täpsemalt seletada, milliseid, kahjuks ei osatud, või ehk on mul kui naisterahval kergem aku klemmid lahti ühendada. Kõige parem olevat siiski kuskilt mõni meesterahvas appi otsida :) Kirjutame rohkem ikkagi selle pärast, et infot saada ja jagada. Pidi suhteliselt haruldane viga olema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Mai, 2010 1:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Jutujätkuks, et enne akuklemmi lahtilaskmist tasuks veenduda, kas maki kood on olemas. Kui jah, siis peale voolu taastamist taaselustuvad mälus olnud raadiojaamad ja elu läheb kas siis puhaste või mustade klaasidega jälle edasi. Ütle siis, et ei olnud teemasse! :oops:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia