Tänane kuupäev Laupäev 29 Juun, 2024 7:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Sept, 2010 15:03 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Minu 2001 2,7 Sebring ei läinud täna hommikul enam käima. Eile oli tunda, nagu käivituks kuidagi raskelt. Läks küll käima koheselt.
Starter veab ilusti ringi aga ei miskit. Alguses oli tunda, nagu tahaks mootor käivituda. Nüüd on aku juba väsima hakanud.
Mida peaks vaatama kõigepealt? Mida kontrollima?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Sept, 2010 16:37 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kurb kuulda :( Aga millal viimati küünlaid vahetasid ja mis küünlad panid ning mis kütust tankisid?

Üldjuhul võiks esmane kontroll olla nii:
1. veakood
2. Proovi teist võtit (kas see punane tuluke armatuuris vasakul ikka kustub ära? See on immo mahavõtmise märguanne, kui kustub, ehk võti suhtleb immoga)
3. Kütust paagis
4. Aku korrasolekut + ühendused, et ka kõik kaitsmed/releed oleksid terved (nii kapoti all kui salongis)
5. Küünalde olukorda (kui on niisked jõuab kütus silindrisse, väntvõll peab vähemalt kolm ringi tegema, suht kiires tempos)
6. Sädet küünaldes (kuigi selle ütleks ta ka veakoodina ära)

Siis tulevad raskemad asjad:
1. Kas kett on terve, st kas nukkvõllid liiguvad kui vändamehhanismi liigutada.
- võti vända otsa ja keerad ning samal ajal jälgib kaaslane õli lisamise korgist nukkvõllide liikumist
- Või mõõta kõikides silindrites surveid
2. Vii töökotta....

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Sept, 2010 20:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Tõesti kurb kuulda :( Kuna sa kirjutasid, et algul oli tunda nagu tahaks käivituda siis mina otsiks viga kütusega seonduvalt... filtrid, pump.
Ma nüüd ei mäleta auto marki aga ühel minu käes olnud masinal läks umbe klapp mis laseb õhku kütusepaaki juurde, et ei tekiks vaakumi. Tol korral ei jõudnud pump enam kütust peale imeda ja masin enam ei käivitunud. Rohkem pole sellist viga mitte ühegi teise auto juures näinud :)

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Sept, 2010 22:00 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Tänan nõuannete eest. Homme uurin asja lähemalt.
:hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Sept, 2010 21:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontrolli ka summutajat. Puutusin eile kokku masinaga, mille katalüsaator oli nii umbes, et midagi sealt läbi ei käinud. Käivitamisel tahaks nagu minna käima, aga ei lähe. Paralleele ei tahaks tõmmata, aga kontrollida tasub.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Sept, 2010 21:29 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
V6-l on kaks katalüsaatorit.... ei tahaks uskuda, et mõlemad korraga nii umbe lähevad.
Selle eest peaks hoolitsema ka 4 lamdaandurit 2 enne ja 2 pärast mõlemat katti...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Sept, 2010 21:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Selle info valguses tundub see jah ebausutavana ja tagumiste püttide ummistumist olen näinud ainult talvel (jää ).

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Sept, 2010 23:31 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Täna toimunud Chryslerite nõupidamisel selgus et..
tuleb vedada auto Tallinnasse meistrimeeste juurde.
Kõik pistikud said üle loksutatud. Ei midagi. Ka küünla otsast ei tulnud sädet.


Manused:
pilt 059.jpg
pilt 059.jpg [ 127.83 KB | Vaadatud 5475 korda ]
Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Sept, 2010 8:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Kas nuputrikk veakoode ei näita?

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Sept, 2010 10:35 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Ei näita. Koheselt tuleb ette kiri done.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Sept, 2010 13:01 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Ilmselt on auto Sinu ees kõik kohustused täitnud ja nüüd ütleb "Tehtud".


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Sept, 2010 13:07 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
hetkel tundub nii jah :D

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 26 Sept, 2010 0:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
kontrollida võib ka massi olemasolu, mul tuttaval oli probleem väga kehvas massis ja käivitumise koha pealt 2.7 kohta ei tea, aga 2.0 on kahe lamdaanduriga, millest teine kontrollib esimese tööd ja kui üks nendest on hädine, eriti teine, ei taha auto käima minna. ehkki teemas oli juba juttu küll, et küünaldel puudub säde, eeldan, et pole massi

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Okt, 2010 15:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Kas on midagi muutunud? Oled masina töökorda saanud?

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Okt, 2010 15:45 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Ei ole veel :oops:

Mul pole seni teda vaja läinud. Panin aku laadima kuna starteri ketramisega kustus see ka ära.
Uuel nädalal ehk õnnestub auto Tallinnasse saada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia