Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 3:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Aug, 2010 19:04 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Piirajas vahetabki käigu ülesse, isegi siis kui autostik peal. See on selleks, et hoida kasti ning motoroit - et mingi poolearune ei piinaks masinad 2 käiguga 120km/h

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Aug, 2010 21:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
craisu kirjutas:
minuarust on autosticki käikude ladumine valepidi ehitatud
(st. endapoole tõmmates võiks olla käik ülespoole)
avastasin et kui tahokas piirajasse lasta siis vahetab ise ikkagi käigu ära
kuid kas see kastile halvasti ei või mõjuda, ideepoolest peaks see sama olema kui D-ga sõites ainult et madalamatel pööretel ei vaheta käiku :think:

Minu meeles on just õigetpidi see vahetamine. Näiteks möödasõitu tehes on mugavam kangi kakskorda enda poole tõmmata kui eemale lükata.
Piirajas käiguvahetamine on kindlasti natuke koormavam kui rahulikult D peal seda tehes. Aga ma ei tea kuidas autostickiga on. Minu teada peaks autostick režiim olema natuke järsum kui tavaline D.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Aug, 2010 21:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 17 Dets, 2009 0:41
Postitusi: 49
hmm kirjutas:
Piirajas vahetabki käigu ülesse, isegi siis kui autostik peal. See on selleks, et hoida kasti ning motoroit - et mingi poolearune ei piinaks masinad 2 käiguga 120km/h


vähemalt proovisin mis sebring suudab :)

_________________
niipalju kui on inimesi on ka eri arvamusi


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Aug, 2010 5:27 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
craisu kirjutas:
hmm kirjutas:
Piirajas vahetabki käigu ülesse, isegi siis kui autostik peal. See on selleks, et hoida kasti ning motoroit - et mingi poolearune ei piinaks masinad 2 käiguga 120km/h


vähemalt proovisin mis sebring suudab :)


Minu sebringu suutlikus on siin:
Pilt
Mis on suhteliselt kasin.
Ja see säbru seal üleval on käiguvahetus autostikipeal, mõõtmiseks pandi 3 käik sisse, sest seda laseb teha paigalt seistes aga 4 käigu sissepanemiseks peab ratas pöörlema 25km/h kiirusega....

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Aug, 2010 8:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Kus kohas see mõõtmine tehtud on?

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Aug, 2010 8:43 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
viewtopic.php?f=1&t=2454&start=45
sealt lehelt peaks info olemas olema

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Aug, 2010 19:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Päris huvitav. 450 ei ole palju küsitud ka. Kuna ma tahan järgmiseks suveks paar hobujõudu juurde saada siis võiks pulli pärast ära mõõta palju praegu on.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Aug, 2010 21:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 17 Dets, 2009 0:41
Postitusi: 49
kasulikum ja ohutum on vist tõesti dynomaxi külastada :think:

_________________
niipalju kui on inimesi on ka eri arvamusi


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia