Tänane kuupäev Teisipäev 21 Mai, 2024 12:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mootori probleem
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Jaan, 2010 23:13 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 16:53
Postitusi: 29
No Paides ei olnud just kõige pädevamad vennad, suutsid keti ka valesti peale panna ja pidin ketipinguti ka välja vahetama.
Samast kohast lekkis tosooli nagu Luuseri autolgi, temperaruuri anduri korpusest aga sealt see mootorisse ei satu. Hiljem tuvastati põhjusena mittetöötav veepump.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootori probleem
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Jaan, 2010 23:15 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
kahe remondi peale kokku ~45k eeku panna... krdi kallis lõbu.
mis tuletab meelde, et mul hommikuti rihm libiseb ning tunda on kärsakat... aga seda ainult külmaga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootori probleem
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Jaan, 2010 23:44 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 16:53
Postitusi: 29
On küll jah. Amservi tööraha oleks võinud olemata olla kui oleks teadnud kohe milles probleem ja et nad hakkama ei saa sellega...
Kahjuks need oleks ja poleks ei loe enam midagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootori probleem
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2010 0:12 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Pjootr kirjutas:
... Samast kohast lekkis tosooli nagu Luuseri autolgi, temperaruuri anduri korpusest aga sealt see mootorisse ei satu. Hiljem tuvastati põhjusena mittetöötav veepump....

Mis sai veepumbal viga olla? kas labad olid katki või laager kulunud? Või simmelring?
Veepump ju otse mootori ketiga ühenduses ning ainuke võimalus, kus jahutusvedelik mootorisse saab on veepumba võlliajami ümber ning ka see kinnitustihend... mis sul veepumbal läbi oli?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootori probleem
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2010 9:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Karmid summad :( Selle rahaga oleks jah palju targemat teha olnud aga nüüd vähemalt peaks masin korras olema. Minu poolt edaspidiseks muretuid kilomeetreid :)

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootori probleem
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2010 16:26 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 16:53
Postitusi: 29
hmm kirjutas:
Pjootr kirjutas:
... Samast kohast lekkis tosooli nagu Luuseri autolgi, temperaruuri anduri korpusest aga sealt see mootorisse ei satu. Hiljem tuvastati põhjusena mittetöötav veepump....

Mis sai veepumbal viga olla? kas labad olid katki või laager kulunud? Või simmelring?
Veepump ju otse mootori ketiga ühenduses ning ainuke võimalus, kus jahutusvedelik mootorisse saab on veepumba võlliajami ümber ning ka see kinnitustihend... mis sul veepumbal läbi oli?


Laager ja labad olid läbi. Veepumba vahetus vist ette nähtud kuskil 120 000km juures kui ma ei eksi, ju siis tegemata jäetud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootori probleem
PostitusPostitatud: Reede 29 Jaan, 2010 21:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 02 Okt, 2006 21:04
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu
arvan et teema sobilik,küsiks siis et palju teil näitab temp näidik kui auto on saavutanud norm temperatuuri.mootor siis 2.7.mul endal seisab ta täpselt keskel või siis kriips allapoole :P


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootori probleem
PostitusPostitatud: Reede 29 Jaan, 2010 23:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
valvur kirjutas:
arvan et teema sobilik,küsiks siis et palju teil näitab temp näidik kui auto on saavutanud norm temperatuuri.mootor siis 2.7.mul endal seisab ta täpselt keskel või siis kriips allapoole :P

Enamvähem sama koht, keskkohast pigem natuke all. Võrreldes teise minu liikumisvahendi 2008a Corolla Versoga soojeneb Sebring väga kiiresti üles.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootori probleem
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Jaan, 2010 0:46 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Pool jahutusvedelikku sai olude sunnil välja vahetatud ning nädala jooksul ka õhk süsteemist välja imbunud, on armatuuris näidik poole peal või hästi nõks alla selle.
Sooja tuleb ka suht kiiresti, kuigi võiks ikkagi õhuliikumise kanalid koos soendusradikaga ära puhastada (kui ilmad soemaks lähevad)
Jahutusvedeliku õige temperatuuri saad teada siis, kui mootorist väljuva adapteri külge (kust saad mõõta ka survet, ning õhutada) ühendad vastava termomeetri - sobib isegi tavaline küttesüsteemi manomeeter kus ka temp näidik küljes.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootori probleem
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Jaan, 2010 0:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 02 Okt, 2006 21:04
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu
aaa siis mul kah see temperatuuri värk ok,tekitas lihtsalt kahtlusi et mix ta sääl poolepeal on nii suur näidik ju :D.Aga jah soojaks läheb imehästi :) aga sebring minuarust üldse üks ütlemata hea masin :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootori probleem
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Jaan, 2010 9:55 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
valvur kirjutas:
aga sebring minuarust üldse üks ütlemata hea masin :D

jah, räägitakse, et Sebring on Ameerika Moskvitš


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootori probleem
PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Veebr, 2010 20:41 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 16:53
Postitusi: 29
1000 km siis remonditud mootoriga läbi sõidetud. Täna sai ära käidud õlivahetuses. Siiani kõik töötab väga hästi, mingeid tõrkeid ette pole tulnud (välja arvatud see roolivõimu kärin suure külmaga).
Mul ka temperatuuri näidik üks nõks alla poole. Ja soojaks läheb Sebring ikka väga kiiresti :)
Seda võib ka öelda, et see auto on sellise pudruse lumega ikka suht hea läbitavusega :P


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootori probleem
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Veebr, 2010 0:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 17 Dets, 2009 0:41
Postitusi: 49
mul läheb kohapeal käies täpselt poolepeale (siis kui mootor soe ja mingi 5 mintsa kohapeal käinud) aga kui sõitma hakkan langeb yx nõks alla

_________________
niipalju kui on inimesi on ka eri arvamusi


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mootori probleem
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Juun, 2010 16:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 26 Juun, 2010 22:05
Postitusi: 1
Tere. Oman 2002 aasta Sebringut ja mootoris on mingi imelik kolks sees, kas on inimest või inimesi kes oskavad öelda mis seda kolksu teeb mootor 2,7 149 kw. Kas on rakveres autoremonti kus osatakse sebringut remontida peale Silberi. Minu telefoni nr on 56 731 855


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia