Tänane kuupäev Teisipäev 21 Mai, 2024 21:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Mär, 2009 11:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 26 Mär, 2009 11:12
Postitusi: 1
Mure selline et 2001 a. Sebringul salongisoojendus ei tööta.
On vahepeal tulnud ette, et sõites mingil lambi ajal hakkab natuke sooja tulema ja siis lühikese aja pärast jälle läheb sissepuhutav õhk külmaks tagasi.

Kas kellegil on olnud selline probleem ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Mär, 2009 13:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Kontrolli jahutusvedeliku taset,arvatavasti on madal. Teine variant : termostaat on kogu aeg avatud ja mootor ei jõua üles soojeneda. Kontrolli kas peale mootori soojenemist radikasse minevad ja tulevad torud on soojad või külmad. Usun ,et tõenäoliselt on esimene variant.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Veebr, 2012 15:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Veebr, 2012 15:41
Postitusi: 3
Tere,

Mul on täpselt sama probleem, vahel puhub sooja vahel mitte.
Viimasel ajal puhub enamasti pigem õueõhku kui sooja.

AB-st õeldi et jahutuvedeliku tasemest sõltub see ning nad panid paagi täis.
Esialgu tunduski, et vist töötab aga nüüd jälle puhub külma.
Täitsin ise jahutusvedeliku paagi ära ning panin isegi üle maksimumi kuid ikka puhub külma.
Minu mälu järgi pole tühikäigul kunagi sooja puhunud kuid sõites ikka puhus.

Praegusete külmade -30 juures on suhteliselt ebamugav autos istuda, eriti veel pikemalt.
Olen igasuguse abi eest tänulik.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Veebr, 2012 20:42 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Õhuta jahutussüsteem ära
2,7V6-l on selleks spetsiaalne nippel olemas.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Veebr, 2012 21:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Veebr, 2012 15:41
Postitusi: 3
Kus kohas see nippel asub ja mis moodi ma õhutama peaks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Veebr, 2012 11:55 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kui on 2,7 siis nippel asub V mootori peal vasakul pool - pärast õhuvõtukollektorit, temperatuurianduri kõrval ja see ühendab kahte mootoriplokki ning selle küljest läheb voolik paisupaaki.
vt luuseri juttu tempandurist:
viewtopic.php?f=1&t=4629&start=15

Lase mootor kõigepealt töösoojaks, siis (vist oli võit nr7...) keerad nippli õrnalt lahti - hakkab mullitama, lased nii kaua, kui tuleb jahutusvedelik.
Seejärel suretad masina välja ja lased oodata ~10 min. keerad nipli õrnalt lahti ja lased surve välja. Lased moootoril uuesti töötada mõni aeg ja õhutad uuesti. Seejärel lased mootoril maha jahtuda ning külma mootoriga õhuta ka - ning korda uuesti nii kaua kui igast asendist niplit avada õhku enam ei tule vaid koha jahutusvedelik (ettevaatust külma mootoriga - siis võib õhk jällegi tagasi sattuda.

Ehk see üks mõnus mängimine ole. Samas asja teeb paremaks, kui nipli otsa paned vooliku ja suunad selle topsi, kus on jahutusvedelik sees - siis ei ahmi kohe õhku tagasi ja mootor jääb ka kuivaks. Samas tasub kord aastas õhutada, igaks juhuks...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Veebr, 2012 12:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Veebr, 2012 15:41
Postitusi: 3
Tänud, proovin täna õhtul ära kas aitab,


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Veebr, 2012 15:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Ole väga ettevaatlik selle nipli lahtikeeramisel! See korpus võtab väga kergelt praod sisse ja siis on sul järgmine jama kaelas. Ise suutsin enne korpuse vahetust just sama jama tekitada ja neid pragusid kinni saada on võimatu. Proovisin mitmeid variante kuid kõik oli ajutine, temperatuuride vahega lõi kõik liimid lahti. Ühesõnaga...ettevaatust!!!

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia