Kui on 2,7 siis nippel asub V mootori peal vasakul pool - pärast õhuvõtukollektorit, temperatuurianduri kõrval ja see ühendab kahte mootoriplokki ning selle küljest läheb voolik paisupaaki.
vt luuseri juttu tempandurist:
viewtopic.php?f=1&t=4629&start=15Lase mootor kõigepealt töösoojaks, siis (vist oli võit nr7...) keerad nippli õrnalt lahti - hakkab mullitama, lased nii kaua, kui tuleb jahutusvedelik.
Seejärel suretad masina välja ja lased oodata ~10 min. keerad nipli õrnalt lahti ja lased surve välja. Lased moootoril uuesti töötada mõni aeg ja õhutad uuesti. Seejärel lased mootoril maha jahtuda ning külma mootoriga õhuta ka - ning korda uuesti nii kaua kui igast asendist niplit avada õhku enam ei tule vaid koha jahutusvedelik (ettevaatust külma mootoriga - siis võib õhk jällegi tagasi sattuda.
Ehk see üks mõnus mängimine ole. Samas asja teeb paremaks, kui nipli otsa paned vooliku ja suunad selle topsi, kus on jahutusvedelik sees - siis ei ahmi kohe õhku tagasi ja mootor jääb ka kuivaks. Samas tasub kord aastas õhutada, igaks juhuks...
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma