Anti kirjutas:
Kui keerata võti esimese astme peale, niiet põleb läbisõidu näidik, põleb ka õli hoiatuse lamp. Kui süüde sisse lükata ja auto käima panna kustub tuli ära? Kas on see märk, et õlitase on madal või põleb lihtsalt "niisama" ?
Mootor on 2.7 V6.
Üldiselt on juba aastaid autodel nii, et süüte sisse keeramisel süttivad mõneks ajaks armatuuris kõik hoiatustuled, mis muidu põleda ei tohi.
See on selleks, et saaksid veenduda, et hoiatustulede pirnid terved,
sest normaalselt need ju põleda ei tohi ja ise kontrolliks sisse lülitada ei saa.
Kuidas siis teada saada, et pirnid ikka terved ja töökorras on.
Vot selline lihtne seletus neil asjadel.
P.S. kui õli tuli ei hakka süüte sisse keeramisel põlema, tasub muutuda paranoiliseks
,
sest siis on pirn läbi või ahel katki ja Sa ei saa õigel ajal teada kui õli survega jama majas.
Eks kehtib ka aku laadimise ja kõigi teiste hoiatustulede (punased, kollased) kohta.