Kõik oleneb mida su masinal eelnevalt kasutatud on.
Kui motooris on juba pigitökati tükid siis hea õli asub neid lahti leotama ja mööda kanaleid või sealt kus saab mootoris ringi ajama - hea kui filtrisse kinni jäävad. Filter ise töötab ainult madalatel pööretel - kui surve suuremaks läheb avaneb möödaviiguklapp, et piisavas koguses õli määrtiavatesse kohtadesse jõuaks.
Ise olen kasutanud 7a. Motulit... 5W30 erinevaid marke...
Samas korra paning ka Mobil õli... enam ei pane, võib olla oli liige hea... - imelikud asjad hakkasid kohe pihta... ehk oli kokkulangevus aga...
Mootor hakkab ka juba hõredaks jääma, seega õli väga enam süüdistada ei tohiks - ega see õli probleem pole, kui see mootoris puudub
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma