Tänane kuupäev Kolmapäev 26 Juun, 2024 6:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 15 Nov, 2014 18:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 11 Nov, 2014 12:07
Postitusi: 10
Tere!

Sai siis ostetud 2003 aasta kaunitar 2,7 mootoriga.
Kuna olen USA autode suhtes suht võhik, on tekkniud masina kasutamisega mõned küsimused. Äkki saate vastata neile.
1. Kui mootori välja suretan ja tuled maha keeran siis kõige alumises hooba asendis lähevad tuled põlema. Nii et ma pean jälle hooba keeram ja null asendisse tagasi keerma, et siis tuled välja lülitada. Kas see on mingi walk-home süsteem või lihtsalt auto viga. Hooba alla ma mõtlen multifunktsionaalset suunanäitaja hooba millel saab tuled sisse ja välja lülitada.
2. Kuidas salvestada raadio kanaleid nuppudele? Pole hakkama saanud veel :doh:
3. Mis lühike piiks kostab pärast ca 5 seknudit auto käivitamist? Mingid tuled ei põle ja kõik näib korras olevat.
4. Tuuleklaasi pesuritest töötab vaid parempoolne ja vasakpoolne vaid mullitab ja laseb lihtsalt vett kapotile, suunatulede pesurid ei tundu üldse töötavat. Kuidas neid käepäraste vahenditega korda saaks ja kas saab üldse?
5. Tagumise topsihoidja kohal on mingi lambike mis ei tööta, kas ta peaks töötama või ei pea?

Parimat ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 15 Nov, 2014 19:56 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
SAP2 kirjutas:
Tere!

Sai siis ostetud 2003 aasta kaunitar 2,7 mootoriga.
Kuna olen USA autode suhtes suht võhik, on tekkniud masina kasutamisega mõned küsimused. Äkki saate vastata neile.
1. Kui mootori välja suretan ja tuled maha keeran siis kõige alumises hooba asendis lähevad tuled põlema. Nii et ma pean jälle hooba keeram ja null asendisse tagasi keerma, et siis tuled välja lülitada. Kas see on mingi walk-home süsteem või lihtsalt auto viga. Hooba alla ma mõtlen multifunktsionaalset suunanäitaja hooba millel saab tuled sisse ja välja lülitada.
ÕIGE - kui soovid, e tkohe oleksid kustu siis lülita tuled enne mootori suretamist välja

2. Kuidas salvestada raadio kanaleid nuppudele? Pole hakkama saanud veel :doh: - Lihtsalt hoia 5sek nupu peal, kuhu soovid kanalit salvestada.
3. Mis lühike piiks kostab pärast ca 5 seknudit auto käivitamist? Mingid tuled ei põle ja kõik näib korras olevat. - Siin võib olla probleeme veel... minul oli viga näidikutepaneeliga...
4. Tuuleklaasi pesuritest töötab vaid parempoolne ja vasakpoolne vaid mullitab ja laseb lihtsalt vett kapotile, suunatulede pesurid ei tundu üldse töötavat. Kuidas neid käepäraste vahenditega korda saaks ja kas saab üldse? - võta kapotialuna mürasummutusmatt lahti ja kohenda liitmikuid, see võib lahti olla (minul on vaja seda kord aastas teha...)
5. Tagumise topsihoidja kohal on mingi lambike mis ei tööta, kas ta peaks töötama või ei pea? - Jah peab põlema, samuti on tuluke maki all olevatele topsihoidjatele ;)

Parimat ;)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 15 Nov, 2014 23:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Täiendan natuke:
3. Minul piiksub, kui mul käivitamise ajal pole turvavöö peal. Samas tean ka, et paar korda pole see reegel kehtinud.
4. Vaata jah vooliku liitmikud üle, tulede pihustid võivad olla si**a täis. Kisu pihusti juures voolik lahti ja vaata, kas siis vett tuleb.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Nov, 2014 8:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 11 Nov, 2014 12:07
Postitusi: 10
Tänan,
püüan midagi teha.

PS! Kas keegi saab öelda mis suuruses mutrit on vaja rattale panna, mul üks viiest mutrit läks minema, sooviks uue asemele panna?

parimat,


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Nov, 2014 14:35 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1997 Chrysler Sebring

Liitunud: Laupäev 02 Juun, 2007 19:34
Postitusi: 86
Asukoht: Tallinn/Rakvere
SAP2 kirjutas:
Tänan,
püüan midagi teha.

PS! Kas keegi saab öelda mis suuruses mutrit on vaja rattale panna, mul üks viiest mutrit läks minema, sooviks uue asemele panna?

parimat,

Suurus ei ole oluline,vint on tahtis.Sul peaks veel 19 mutrit olema et vaadata.Peaks olema Mõõdud: M12X1,5/SW19/H31


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Nov, 2014 13:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 11 Nov, 2014 12:07
Postitusi: 10
Tere!

Veel paar küsimust, ehk saate vastata :)

Mul autol on antenn puudu aga see ei sega, sest linnas side on, kuid kardan et linnast väljas raadioga on kööga. Kas oskate öelda mis antenni (otse link oleks supper) ma peaks ostama. See peaks olema teleskoop antenn, sest antenni mootor töötab.

Siis sooviks küsida veel istmete soojenduse kohta. Istmed on mul nahast ja külma kraadiga autosse istuda on veidi ebameeldiv. Kus ma saaks endale istme soojenduse korda teha lasta (Tallinnas) ?

Kõike parimat ja aitäh siiamaani vastajatele.

:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2014 16:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kui tahad elektriantenni, siis Automaailmast sain sügisel universaali, mis oli plug and play paigaldada.
Originaalile uut teleskoopi ma ei leidnud isegi USAst.

Istmetel võid vaadata, kas äkki voolukaabel kuskil enne istmesse sisenemist katki näiteks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2014 17:50 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
zilliver kirjutas:
Kui tahad elektriantenni, siis Automaailmast sain sügisel universaali, mis oli plug and play paigaldada.
Originaalile uut teleskoopi ma ei leidnud isegi USAst.

Istmetel võid vaadata, kas äkki voolukaabel kuskil enne istmesse sisenemist katki näiteks.




PAlju sul see universaal elektrianten maksis? Sõidab ka sisse välja?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2014 18:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
zilliver kirjutas:
Originaalile uut teleskoopi ma ei leidnud isegi USAst.


Ostnud siis Silberist :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2014 19:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Universaal oli äkki mingi 30-35€ leti hinnaga.

Ah jaa antenni üleminekut oli ka vaja: emane ------- emane

Silberi hinda ei oska öelda, usun et odavam see pole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2014 21:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
zilliver kirjutas:
Universaal oli äkki mingi 30-35€ leti hinnaga.

Ah jaa antenni üleminekut oli ka vaja: emane ------- emane

Silberi hinda ei oska öelda, usun et odavam see pole.



43,50 on mast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2014 21:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Hea teada, tänud :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Nov, 2014 21:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 11 Nov, 2014 12:07
Postitusi: 10
Tere taas!

Kas keegi teab mis akut oleks vaja Sebringule 2,7 mootoriga? Et mitu Ah? Ja kus neid asaaks mõistliku hinnaga?
Järgi ei saa vaadata hetkel, õigemini ei ole aega, sest see asub ratta koopas johhaidii :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Nov, 2014 22:22 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Vt siia, lae endale see alla ja loe läbi:
http://oskin.ru/pub/chrysler-dodge/manu ... ebring.pdf

Akude kohta info:
http://oskin.ru/pub/chrysler-dodge/manu ... teries.pdf

aku kuju on selline:
Pilt

:hi:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia