Tänane kuupäev Laupäev 04 Mai, 2024 23:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Okt, 2013 20:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tere,

Võib olla loll küsimus, kuna just soetasin selle auto:

Kas armatuuris temp näidik ei peaks minema keskele? Tulin autoga Pärnust Tallinna ja oli ikka seal veerandi peal, samuti püsib seal ka ummikus olles - samas sooja tuleb.

Kas termostaat tahab vahetust?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Okt, 2013 8:24 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ei lähe, jääb kriips alla keskmise.
Oli vahepeal ka mõte termostaat vahetada aga jäi sinnapaika...

Panen ka väikese väljavõtte remondijuhendist:

The engine cooling thermostat is a wax pellet
driven, reverse poppet choke type. The thermostat is
designed to provide the fastest warm up possible by
preventing leakage through it and to guarantee a
minimum engine operating temperature of 88 to
93°C (192 to 199°F). The thermostat also will automatically
reach wide open so it will not restrict flow
to the radiator as temperature of the coolant rises in
hot weather to around 104°C (220°F). Above this
temperature the coolant temperature is controlled by
the radiator, fan, and ambient temperature, not the
thermostat.

DIAGNOSIS AND TESTING - ENGINE COOLANT
THERMOSTAT TESTING
The thermostat is operated by a wax filled container
(pellet) which is sealed. When heated coolant
reaches a predetermined temperature the wax pellet
expands enough to overcome the closing spring and
water pump pressure, which forces the valve to open.
Coolant leakage into the pellet will cause a thermostat
to fail open. Do not attempt to free up a thermostat
with a screwdriver.
The thermostat that opens too soon type failure
mode is included in the on-board diagnosis. The
check engine light will not be lit by an open too soon
condition. If it has failed open, a diagnostic trouble
code (DTC) will be set. Do not change a thermostat
for lack of heater performance or temperature gauge
position, unless a DTC is present.
For other probable
causes, (Refer to 7 - COOLING/ENGINE - DIAGNOSIS
AND TESTING). Thermostat failing shut is the
normal long term mode of failure, and normally, only
on high mileage vehicles. The temperature gauge will
indicate this. (Refer to 7 - COOLING/ENGINE -
DIAGNOSIS AND TESTING)

See jahutusvedeliku madalam temp. on mootorile ühes mõttes hea ja teises mõttes halb.
hea selle poolest, et siis ei pea õli nii palju jahutama, sest õli üks omadusi määrmise kõrval on jahutamine.
Halb selles suhtes, et mootori tööks võetakse mõni gramm rohkem kütust.

Õli teema juurde jõudes on asi mul selles, et minu masina mootor võtab seda mõnuga ning vajab 2-3tuh km tagant lisamist. Teisest küljest, kui kasutad keskmise kvaliteediga õli siis see kipub kõrgematel temperatuuridel vahutam ja sadet tekitama - mis ei ole selle mootorile üldse hea. Üks lahendus on lisada õlijahutuse radiaator, kuid siis on vaja väiksemat/madalamat filtrit hankida. Jahutuse adapter paigaldatakse mootoriploki ja õlifiltri vahele ning see langetab filtrit ~3-4cm alla poole.... 300M/concordil 2,7 mootoriga peaks see olams olema. Samas suurendab see 1L võrra õli kogust, mis on hea. 2,8 V6 audi mootoril on üle 5L õli Sebringul 4,7L

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Okt, 2013 20:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
TÄnan veelkord info eest :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia