Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 6:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Aug, 2012 19:09 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 07 Mai, 2012 19:10
Postitusi: 22
Kohe ei saa arugi mis tal viga on. Suvel väga ei saanud arugi et nagiseb mootor, aga nüüd juba jahedam ja lagiseb palju kui mootor külm. Panin aja kirja silberautosse, et viin homme õhtul sinna ja neljapäeva hommikul külma mootor siis uurivad. Äkki keegi on sama probleemiga kokku puutunud ja oskab kedagi soovitada kes teab ja tunneb sebringu mootoreid.

Autoks: Sebring LX 2003


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Aug, 2012 20:14 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Kui silberis aeg kirjas ja kohe kohe viid sinna, siis saad ju vastuse ka? Või nadtuvastavad vea ja jätavad enda teada? Sel juhul on nad väga alatud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Aug, 2012 22:24 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ma nüüd ei lugenud kuskilt välja mootorit... oli ta 2.0; 2.4 või 2.7
Millal rihmasid ja rullikuid vahetasid/hooldasid?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Aug, 2012 23:05 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 07 Mai, 2012 19:10
Postitusi: 22
Siis saan võrrelda tulemusi lihtsalt ja küsimus oli ka äkki keegi tunneb inimest kes on rohkem nende autode mootoritega kokku puutunud kui mina :)

Kõik mootori rullid ja sinna alla kuuluvad asjad vahetasin umbes 2 000 km tagasi, sammuti silberis.

2.0 mootor automaat kastiga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Aug, 2012 9:56 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Reio kirjutas:
Kõik mootori rullid ja sinna alla kuuluvad asjad vahetasin umbes 2 000 km tagasi, sammuti silberis.


Nüüd võta kõik need paberid kaasa, et saad tõestada osade vahetust just silberis ja lased selle asja uuesti teha.
Arvan, et see koer on sinna maetud.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Aug, 2012 17:22 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 07 Mai, 2012 19:10
Postitusi: 22
Oii jah, eks näis mis saab.
Kurja küll hommikul tööle sõites salong soojaks ei lähe. nüüd tõstsin kapoti ülesse ja tosool puha plehku pannud... Fook nüüd küll mõistus otsas ja ei oska midagi peale hakata :D

Ja päeval just helistasin ka silberisse, et ootame külma hommikut siis viin auto sinna kuna praegu sooja käes ei saa midagi aru et nagiseks.''

Niikui 130 000 tuhat täis hakkasid jamad pihta :D 13 ikka õnnetu arv.

Nüüd on kuri karjas. Käisin tanklas ja ostsin 5 liitrise punsu et jahutus vedelikku juurde kallata, panin tanklas ilusti maxini täis ja kodu ajama. Kodus panin kiirelt tööriided selga et asja uurida ja väljas asfaldil suuuuuur loik all :D Tõstsin auto ülesse ja pugesin alla, ainuke koht kust tundus läbi laskvat on piltidel. Tundub olevat mingi raud toru mis on rooste poolt ära näritud. See pikk pole ilmselt saab isegi ära vahetada, aga pole halli aimu ka kust sellist toru saada?

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Aug, 2012 11:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Kui sellel toru mingeid erilisi kinnitusotsi ei ole siis saad selle ju suvalise toruga asendada. Näha on, et enne salongi on ühendus kummivoolikuga kuid mis on teisel pool?
Kas sellist toru võiks asendada nt vasktoruga, millele saaks ise vajalikud kõverused sisse keerata? Ma ise ei ole küll proovinud sellist asendust kuid ei näe ka põhjust miks nii teha ei võiks. Äkki oskab keegi sõna sekka öelda, saame kõik targemaks.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Aug, 2012 19:00 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 07 Mai, 2012 19:10
Postitusi: 22
Sain täna targemaks!
See toru on koos teise toruga mis tal kõrval on. Üks õn selline lühike ja teine poole pikem. Mõlemal on otsas kummi toru. Uus maksab esinduses 107 eur ja tellimisaeg 2 nädalat :D

Mul töökoja ligidal on asutus mis tegeleb just selliste väänetöödega homseks teevad uue ja pisatan vahele. Kuna vana toru kätte ei saa juba naljalt siis lasen paari lihtsa väänamisega uue toru teha ja jätan igasugused tehase jõnksud ära :D

Kui see ei anna soovitud tulemust siis sõidan töökotta ja lasen ära remontida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Aug, 2012 21:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Romulast ilmselt saad ka selle toru suht hea hinnaga.Küsitav muidugi kaua see peab Mr Green

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Aug, 2012 21:41 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Nagu eelpool mainiti, mine suvalisse ehituspoodi ja osta jupike õige mõõduga vasktoru san.tehnika osakonnast. Väänad vajalikud painded näiteks kruustangide vahele kinnitatud suurema toru toel välja (volte ei tohi sisse tulla) ja korralike klambritega kinnitad kummivoolikud ja asi peaks olema igavene.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Aug, 2012 19:15 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 07 Mai, 2012 19:10
Postitusi: 22
Panin täna siis uue toru vahele ja ohh üllatust teine toru ka katki, aga juu pidigi sedasi minema sest seal on torude kinnitus kere külge ja ilmselt see niiskus oli oma töö seal teinud. :D

Ma üritan need torud kätte saada nädalavahetusel ja lasen selle pikema toru ka ära väänata esmaspäeval siis peaks ok olema.

Küsimus selline ka veel kas mootor ajab ise õhu välja oma süsteemist või ma pean kuidagi kaasa aitama sellele?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Aug, 2012 19:40 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 07 Mai, 2012 19:10
Postitusi: 22
Infoks, et lasin mõlemad torud väänata korralikest torudest ja panin paika, ning nüüd tundub, et on korras. Õhku oli üli keeruline süsteemist kätte saada, aga hakkama sain vist keema ei lähe enam ja salong läheb ka soojaks.

Muideks kui ma oleks originaal torud ostnud poleks neid saanud sinna enam paigaldada, kuna vanat ära võttes saagisin nad pooleks :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia