Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 3:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: jahutusvedeliku leke
PostitusPostitatud: Reede 15 Apr, 2011 21:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
tere.
jutt selline, et mul naisel 2004 2,7 Sebring. avastasime jahutusvedeliku lekke. oskab keegi seletada misasi see on, et teaksin hakata uut küsima. mahla ajab välja korralikult, korpuse vahelt. lõdvikute liidesed ei leki. auto seisab kesk-eestis ja sõita ei kannata. seega tuleb mul ta kohapeal korda saada.


Manused:
2090131.jpg
2090131.jpg [ 56.83 KB | Vaadatud 6191 korda ]


Viimati muutis Myrakaru, Reede 15 Apr, 2011 22:01, muudetud 1 kord kokku.
Lisasin pildi. hot.ee ei lase pilte linkida.
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: jahutusvedeliku leke
PostitusPostitatud: Reede 15 Apr, 2011 22:25 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Selle huvitava asja nimi on temperatuurianduri korpus ja n.ö. jaotuskoht.
Ka minul immitseb, pole ise väga süübinud asja sisusse, kuid paistab, et ega remontimisest seal eriti välja ei tule - no kui just mingi sulatamisega ei tegele... viewtopic.php?f=1&t=4629&start=15

teisest küljest on Luuseril plaan tellida USAst see jupp.

viewtopic.php?f=1&t=4629&start=45

Omar mainis, et parem oleks uus hankida... mina olen kiuslik ja põikpäine ning kui kannatab veel 2 kuud oodata siis võtan ise asja käsile ning vaatan süsteemi üle.

Sõita kannataks ehk ikka.. samas oleneb kui palju lekib...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: jahutusvedeliku leke
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Apr, 2011 22:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
tänan valgustamise eest! :niks:
sõita mul ei kannata enam, sest sealt tuleb ikka korraliku survega vedelikku välja. immitsemisest pole juttugi. see immitsemise etapp ongi vahele jäänud. ilmselt pean ta ära vahetama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: jahutusvedeliku leke
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Apr, 2011 17:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 28 Nov, 2007 22:02
Postitusi: 7
Asukoht: Tartu
Ebayst saad ju tellida selle jubina kui kiire,endale sai ka kunagi sealt tellitud.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Chrysler ... 72379#shId


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: jahutusvedeliku leke
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Juun, 2011 11:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Apr, 2009 20:45
Postitusi: 10
Rockauto pakub 26€ eest Dorman juppi (mitte originaal Mopar, mis meie Silberis 126€) - http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=1058926

Dormani jupil vist ei tule see temp.andur kaasa. Tark oleks see vist lisaks tellida 11€ eest. Moparil _vist_ see hinna sees.

On kellelgi aimu, kelle kaudu seda Eestist tellida saaks kõige lihtsamalt-kiiremalt-soodsamalt?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: jahutusvedeliku leke
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Juun, 2011 22:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Toparts, American Beautyl enamus asju laos sees olemas.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Juul, 2012 10:08 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nüüd jõudis see terav mure ka lõpuks minuni.
Jupp millest räägime on ametlikult: 4792630AA Coolant Air Bleeder ehk jahutusvedeliku õhutuse korpus:

Pilt

Asi on selles, et varem või hiljem hakkab selle korpus jahutusvedelikku läbi laskma. Alguses vaikselt ja lõpuks päris tugevalt.
Põhjus seisneb selles, et see koprus on valmistatud kahest osast ja siis kokku LIIMITUD. Alguses mõtlesin, et tugevalt kokku pressitud aga ei, lihtsalt liimitud. Pealmine ja alumine osa ei ole isegi poltidega ühendatud, kuigi tehniliselt oleks see olnud võimalik. Siis oleks ehk sisemist survet korpuse ühenduses olevale liimile leevendanud aga seda tehtud pole ja oleksid ei maksa midagi.

kõige lihtsam on tellida uus jupp, mis rockauto.com hinnangul maksab 32,59€ + saatmine 35,05€ kokku siis 67,64€ kanti ja ~2 nädalat ootamist. Kohalikud autopoodide hindasid kirjutamise hetkel ei oska öelda.

Minul kaotada polnud midagi ja otsustasin selle jupi maha keerata ja n.ö. kasutaja luuseri moodi ääred üle liimida.
Luuseri teema: viewtopic.php?f=1&t=4629&start=15
märts 2009: võttis maha, liimis väljastpoolt Moment epoksiga randid üle.
okt. 2009: eelmine liim ei töötanud ja leke uuesti. Seekord kasutas Henkeli Epoxit
apr 2011: uuesti leke, nüüd siis vahetas korpuse

Hiljem toon ka põhjuse miks selline liimimine väga pikka tulemust ei anna.

Me räägime siis tegevustest mille parandamise hind peaks siis olema ~70-150€ vahel, kui seda lasta teistel teha ja ise kätt külge panemata. Kuid järgnevate tegevustega on ehk võimalik sellist kulutust vältida või oluliselt edasi lükata, kellel käed küljes.

Minu tegevuskäik.
Pilt kapotiall (+1p pärast suurt leket, leke oli selline, et korpuse ümbrus kapotialune oli jahutusvedlikku ja suitsu täis)
Pilt

Pilt

Lihtsat mahavõtmist sega üks ainuke polt, mis oli sissevõetava õhu korpuse all...
Pilt

Lõpuks otsustasin selle korpuse ära võtta (nr8, 10 ja 13 padrunvõtmed) ja saingi vajamineva juppi mootori küljest maha - arvestama peab ka seda, et jahutusvedeliku lõdvikud on vaprate klambritega kinni...).

Märkasin, et randi ääres on n.ö. mingi tugevam, kangem tihendi taoline asi ja sisendite juures on korpus oluliselt rohkem väljas kui teistest kohtadest. Puhastasin korpuse siis motooripesu vahendiga ja surveveega puhtaks. Siis otsustasin randid veel kord noa ja kruvikeerajaga puhtaks kraapida. Siis kangutasin natuke ja märkasin, et ühenduskoht annab järgi - loomulikult tugevam kruvikeeraja vahele ja lahti kangutama, väikeste praksudega tuligi - üllatus oli suur:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Selline ühendus ei saagi kaua kesta kui pisike möödalaskmine on toimunud detailde kokkuliimimisel. Liim on küll väga kange ja rabe, kruvikeerajaga sai ilusti liimi maha.
Korpuse ühendus ei ole tihkelt randi sees vaid isegi loksub :( . Seega hoiab kogu korpust koos ainult randi põhja pandud liim, selle pärast ei aita ainult randi üle liimimine väljastpoolt (Luuser siin on su põhjus, mis selline liimimine ei pea ja seega Henkeli Epox on päris hea liim, kui 2a. vastu pidas...)

Ma kohe ei hakanud kokku liimima, sest oli juba hilja ja liimi polnud käepärast.
Liimimiseks kasutan suhteliselt tundmatut kahekomponentset liimi: DoneDeal Adheshives Lab DD6580 (Ehituse ABC-st 5,6€)
Liimi reklaamitud näitajad on päris head: spetsiaalselt plastikdetailide liimimiseks sh polükarbonaadi, akrüüli, polümeerid, polüvinüülkloriidi... (ei sobi polütüleeni ja polüpropüleeni liimimiseks).
Talub erinevaid pingeid temp vahemikus -50 kuni +130 ja on vastupidav kütusele, pesuainetele jne...
Mida veel tahta, kuid eks aeg näitab kas see ikka sobib.
Täna siis liimin kokku.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Aug, 2012 13:51 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Said liimitud, Hmm?
Jäi pidama?
Pildilt ei saanud päris hästi aru, kas seal on kummitihend ka veel vahel või on lihtsalt selline rant?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Aug, 2012 15:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Ma ootan ka huviga, et kas jääb pidama. Mul mahavõetud korpus isegi kuskil vist alles, kui keegi tahab eksperimenteerida siis annan lahkesti ära.
Mis puudutab seda ühte polti siis minul õnnestus padruni ning kõvera sabaga see niisama kätte ja tagasi saada.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Aug, 2012 9:37 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
:( ei jäänud pidama - siinkohal kirjutan selle liimi kapsaaeda (Henkeli kasutamine ehk oleks toonud vajaliku tulemi aga selle DD... :angry: pole lihtsalt selleks mõeldud)

Ma sain siis sõita ~kaks kolm nädalat kui hakkas immitsema. Siis võtsin veelkord maha ja sulatasin jootekolviga ääred kokku ning lisaks sulatasin veel PEM plastmassi ümbrise peale aga ei midagi ikka lekkis.

See plastik on väga rabeda olekuga, isegi jootekolviga (vene oma ja krt seda teab palju W tal on) ta mitte ei sulanud vedelaks vaid krõbises ja kihises...

Lõpuks tellisin Ameerika Autost B varuosa koodiga: DOR-902302 mis maksis 60€ + saatmine
Originaal on 135€ nii AA-s kui Silberis, AmericanBeautis 82.50€, USPartsis seda ei olnud

Nüüd on uus jupp peal ja vahetatud ka kõik lõdviku klambrid uute keeratavate vastu. Kõige peenem oli väsinud ning ei surunud korralikult kinni.

Ma tegin lõpuks ühe lehtvõtme nii, et sai sinna vahele panna ja 1/4 keeret korraga keerata - vaja painutada ots ~30 kraadise nurga alla. Minu padrunid sinna vahele ei mahtunud.

Muide õhutusnippel on 9-10 vahel ja väga kerge on rante maha keerata - kindlasti kasutada 6 nurkset 10 padrunit, mitte 12 nurkset 10-st, lehtvõti ka ei sobi.

Seega 2 kuud möllamist 12€ kulutamist ning ikkagi lõpuks vahetasin osa ära, et asi ikka kindlasti püsiks.

:hei:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Aug, 2012 10:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
hmm kirjutas:

Ma sain siis sõita ~kaks kolm nädalat kui hakkas immitsema. Siis võtsin veelkord maha ja sulatasin jootekolviga ääred kokku ning lisaks sulatasin veel PEM plastmassi ümbrise peale aga ei midagi ikka lekkis.

See plastik on väga rabeda olekuga, isegi jootekolviga (vene oma ja krt seda teab palju W tal on) ta mitte ei sulanud vedelaks vaid krõbises ja kihises...


Kusjuures seda sulatamist ma proovisin ka kuid samuti tulemust see ei andnud.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Aug, 2012 12:15 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
hmm kirjutas:
Muide õhutusnippel on 9-10 vahel ja väga kerge on rante maha keerata - kindlasti kasutada 6 nurkset 10 padrunit, mitte 12 nurkset 10-st, lehtvõti ka ei sobi.

Seega 2 kuud möllamist 12€ kulutamist ning ikkagi lõpuks vahetasin osa ära, et asi ikka kindlasti püsiks.


Ilmselt on tegu siis 3/8'' mõõduga, mis on 9,5mm. Ameeriklase geenid löövad ikka siit-sealt välja ;)

Kurb kuulda, et ei õnnestunud. Eks selline asi peab ikka kindel olema - sant lugu kui kuskil kodust kaugemal ära laguneb ja mahlad asfaldile laseb.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia